Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Moje "škodovka" na vodík!

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Dvoutakt

Příspěvek od Ilem »

Novák píše:.Konečně jsem našel způsob,jak plnit a mazat dvoutak
aby to běželo a nebouchalo.Nečekejte nějakou super ukázku,ten motorek je
padesát let starý,svíčka si pálí kdy chce a kam chce a místo kontaktů jsou tam krátery.Na principu to ale nic nemění a pro nevěřící Tomáše je tohle
dostatečný důkaz,že když se chce,tak to jde.A ještě jedna rada na konec.
Do sekačky nebo tráboše to nestrkejte,ten motor musí splňovat určitá specifika,jinak vás čeká svezení sanitkou a nějaké zednické práce!!!!
Luboši, tak tohle mě zajímá. Můžeš být trošku konkrétní? Jaká specifika máš na mysli, jak by se změnila situace při použití vodíku místo BP, a jestli jen nasáváš, nebo vstřikuješ.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

Myslel jsem, že bych vstřikoval vodík před horní úvratí, když už jsou zavřené všechny kanály. Pak by to nemělo flusat do výfuku. Jen zatím nevím, kde sehnat plynové vstřiky. Nemám žádného známého. S umístěním vstřiků na trabantu nebude problém, protože je chlazený vzduchem, ale horší to bude u wartburka. Tam moc místa není. Ale chtěl bych do toho jít, protože mám wartburka, který má najeto 50 tk a jezdí málem na vrtuli. Je mi líto ho vyhodit.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

hydrogenace

Příspěvek od Ilem »

Ještě bych se rád zeptal, co hydrogenuješ a co používáš jako katalyzátor a jak řešíš teplotní závislost hydrogenace? Já se naotravuju viď.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Novák
Zasloužilý člen
Příspěvky: 407
Registrován: ned 20 srp 2006 15:33
Bydliště: Praha
Dostal: 2 poděkování

Wankel

Příspěvek od Novák »

Nazdar vodíkáři,tohle musíte vidět.Až se budu nudit,tak si to vyrobim :help:
http://fea.blog.auto.cz/0610/vylepseny- ... jak-vypada


Uživatelský avatar
A(&F)
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4354
Registrován: sob 07 říj 2006 17:14
Bydliště: Severní čechy
Dal: 1362 poděkování
Dostal: 1195 poděkování

Re: Wankel

Příspěvek od A(&F) »

Novák píše:Nazdar vodíkáři,tohle musíte vidět.Až se budu nudit,tak si to vyrobim :help:
http://fea.blog.auto.cz/0610/vylepseny- ... jak-vypada
... a co takghle "štyrling" na stejném principu ??? ... http://quasiturbine.promci.qc.ca/QTStirling.html ... ;)


Někdo má z vlastních mindráků těžký dilema, ... já však ne (neb na to mám Ilema :evil: ) ...... (by Anri, reakce na ilemův podpis :) ) ...

... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ... :P
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Slíbené fotky...

Příspěvek od Mim »

Takhle to má bublat....
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

To byl omyl...

Příspěvek od Mim »

ještě jednou
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Dodoboys
Stálý člen
Příspěvky: 34
Registrován: úte 14 lis 2006 15:15
Bydliště: Jižní Morava

Příspěvek od Dodoboys »

:good:

A video by asi nebylo ;) ale pro představu to stačí.


Udělejme další krok k nezávislosti!
Uživatelský avatar
A(&F)
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4354
Registrován: sob 07 říj 2006 17:14
Bydliště: Severní čechy
Dal: 1362 poděkování
Dostal: 1195 poděkování

Re: Wankel

Příspěvek od A(&F) »

... a proč ne rovnou tohle ??? ... ...


Někdo má z vlastních mindráků těžký dilema, ... já však ne (neb na to mám Ilema :evil: ) ...... (by Anri, reakce na ilemův podpis :) ) ...

... mmch, d-Ilemku, fakt už raději nikdy více nepoužívej cizích slov (když neznáš jejich skutečný význam) ... :P
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Pro všechny poznámka....

Příspěvek od Mim »

Po zapojení elektrolyzeru bez VN musí elýza probíhat. To je základ. Netvoří se pěna, jen běloba z hliníku-trochu. Zásadně nedoporučuji přidávat louh....samovolná reakce hliníku je na závadu. Vystačte si se sodou, nebo s kyselinou citronovou ( dle Ivana) Ke startům bez benzínu a absenci VN - používám minikompresor. Je to náročné na optimalizaci průtoku vzduchu, ale dá se to seřídit. Po náběhu VN ho vypnu. Stačí podtlak. Ještě nějaké otázky? :idea:


Však ono to půjde!!!
1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro všechny poznámka....

Příspěvek od 1220 »

Mim píše: Ke startům bez benzínu a absenci VN - používám minikompresor. Je to náročné na optimalizaci průtoku vzduchu, ale dá se to seřídit. Po náběhu VN ho vypnu. Stačí podtlak. Ještě nějaké otázky? :idea:
Podtlak předpokládám o trochu větší , než je původní, cca o 10 %, vyrábím teď tlustou mezivložku /42 mm celkem/ pod karburátor, do které chci nasadit výměnnou Venturiho trubici, do jejíhož úzkého místa bude přivedeno :
1. trubka od vyvíječe
2. místo 1alternativně trubka od JC
3. místo 2 alternativně od US
Toto místo pod karburátorem bude el. odizolováno.
Rád bych se zeptal, jestli to není s tím větším podtlakem přehnané, a jestli se to pak daří uregulovat pomocnou klapkou před karburátorem, která by musela být spřažena s karburátorem třeba pomocnou vačkou s pružinou. Minikompresor probublá vyvíječ v okamžiku startování a náběhu :?:
Dík.
K.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Pro všechny poznámka....

Příspěvek od Ilem »

Mim píše:Ke startům bez benzínu a absenci VN - používám minikompresor. Ještě nějaké otázky? :idea:
Chápu to dobře tak, že kompresor funguje jako difůzní vývěva? Nebo probubláváš vyvíječ, tak jak to pochopil Karel?


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
KEXIK
Starší člen
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Opotrebenie

Příspěvek od KEXIK »

Zdravim ...

Chcel by som sa opytat Mima ze ci niekedy v poslednej dobe rozoberal motor na jeho skodovke a ak ano tak ake bolo opotrebenie suciastok a zhruba po kolkych kilometroch.

Kexik.


VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Re: Pro všechny poznámka....

Příspěvek od Mim »

Ilem píše:
Mim píše:Ke startům bez benzínu a absenci VN - používám minikompresor. Ještě nějaké otázky? :idea:
Chápu to dobře tak, že kompresor funguje jako difůzní vývěva? Nebo probubláváš vyvíječ, tak jak to pochopil Karel?
Kompresor funguje jako brobublávač, v okamžiku startů jen na vodík. Jinak to tam nemá smysl.


Však ono to půjde!!!
Uživatelský avatar
Mim
Zasloužilý člen
Příspěvky: 855
Registrován: čtv 21 zář 2006 7:41
Bydliště: Plzeň
Dostal: 3 poděkování

Re: Opotrebenie

Příspěvek od Mim »

KEXIK píše:Zdravim ...

Chcel by som sa opytat Mima ze ci niekedy v poslednej dobe rozoberal motor na jeho skodovke a ak ano tak ake bolo opotrebenie suciastok a zhruba po kolkych kilometroch.

Kexik.
V poslední době jsem nerozebíral motor. Ten původní má naběháno přes 1000 hodin, ale je v kogeneračce, tudíž neběží naplno. Zvuk má dobrý a tak není důvod rozebírat. Uvidíme kolik vydrží.


Však ono to půjde!!!
Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“