Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Mimův vyvíječ vodíku - pokus o repliku
- la
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1854
- Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
- Bydliště: Brno
- Dal: 763 poděkování
- Dostal: 238 poděkování
videa
ahoj.BP= je ideální výbušná směs kyslíku s vodíkem.la..Novák SUPER máš u mě karmičku škoda ,že nejde dát naráz víc.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
Re: Realita
to ti de zaroven i s plynem z te lahve? nebo to je ciste z toho vyvijece?aby to nedelalo ten smrad dohromady ten vodik a propan butan nebo zemni plyn.jen me to tak napadlo asi to bude blbost nevim.Novák píše:Pro ty,kteří nemají možnost mě navštívit a zajímá je to,tak posílám videa.Dokud nebudu vědět,co z toho výfuku leze,tak s pokusy končím.
- la
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1854
- Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
- Bydliště: Brno
- Dal: 763 poděkování
- Dostal: 238 poděkování
Novák
Domnívám se ,že v motoru probihá proces který znají (jen někteří)automechanici ve (zkratce) =Parní čištění motoru=postup=motor se zahřeje a za chodu motoru se přidává vodní mlhovina v takovém poměru aby motor nechcípl a pomocí thermodisociace vody a rázy tlaku páry se odstraní karbon. Motor je bez demontáže čistý jako nový(ale smrad jak prase)Tuto doměnku uvádím proto,že filmu jsem podle zvuku usoudil,že ti ve výfuku bublá voda.la.PS:jen mezi námi účtuji si za dekarbonizaci docela dost.(veřejně tajná technologie)
Naposledy upravil(a) la dne ned 16 zář 2007 18:11, celkem upraveno 2 x.
- sano
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 942
- Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
- Dostal: 18 poděkování
2Novák
Pro ty,kteří nemají možnost mě navštívit a zajímá je to,tak posílám videa.Dokud nebudu vědět,co z toho výfuku leze,tak s pokusy končím.
Posielam karmu
sano
p.s.: prijímaš aj zahraničné návštevy?
Posielam karmu
sano
p.s.: prijímaš aj zahraničné návštevy?
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: Realita II
Luboši, jestli se nepletu, cpeš do toho litr/hod a ven teče 1/2. Něco je špatně. Možná by ses měl poohlídnout, kde je ta druhá 1/2, abys ji neměl v oleji.Novák píše:Tohle leze z výfuku.Nemám to přesně změřeno,ale je to víc jak 1/2litru vody za hodinu a není to přes litr.
A nebo máš velké ztráty už před směšovačem. Vodík, jak známo se velice špatně utěsňuje a prý v určité míře prochází i sklem. Pokud ti utíká vodík, a kyslík pravděpodobně zůstává, pak tam máš přebytek kyslíku. Myslím si, že ten se pak snaží spálit všechno , co se dá. Kdo ví, jaké to může mít důsledky?
Nechci dělat chytrýho, ale zamyslet se nad tím můžeš.
Hasiči mají nějakej sajrajt, kterýmu se říká suchá pěna. Plynaři to pužívají na zjišťování úniků plynu, na které je i saponát krátký. Ale netuším, jestli by vodík taky neprošel stěnou bubliny.
Naposledy upravil(a) Ilem dne ned 16 zář 2007 21:40, celkem upraveno 1 x.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2Novák
Pokud se vy dva uvidíte v P, rád Tě Sano ,potkámsano píše: sano
p.s.: prijímaš aj zahraničné návštevy?
K.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
mim vyvíječ replika
Dočetl jsem to sem od čt.
Vlákno se jmenuje Replika......
Podle toho co jsem zatím nastudoval o J a B buňkách zatím , alespoň pro mne a jěště dva lidi z JČ, je Mimův vyvíječ Al variantou B buňky vypadá to tak, že Al redukční prostředí způsobí udržení atomu, popř.pouze H protonu až do válce motoru.Aby to nastalo, musí být alespoň karburátor , popř, a to by bylo lepší i saci potrubí elektricky odizolováno od ostatních částí motoru a vyrobené z Al popř z duralu. Aby se mohl chybějící náboj dodat, a tím začít proces hoření plasmy, nejspíš bude třeba VN usměrnit a obvod přivádějící VN přerušit jiskřištěm, kvůli nakvantování velikosti náboje u jiskřiště změnou vzdálenosti kontaktů . Vypadá to tak , že napřed dojde k doplnění náboje u H a teprve potom ke sloučení na H2 a teprve potom ke spálení na H2O. To prakticky bude vyžadovat podstatnou změnu předstihu ke většímu předstihu, možná dokonce jednu jiskru na začátku komprese a druhou před jejím koncem. Nejmenší úpravy by mohly být vbublat tam co nevíce vzduchu
V tento okamžik je mi líto , že jsem repliku, která mi zpočátku připadala jako úplně praštěná nepostavil. Většina je opět přede mnou.........
K.
Vlákno se jmenuje Replika......
Podle toho co jsem zatím nastudoval o J a B buňkách zatím , alespoň pro mne a jěště dva lidi z JČ, je Mimův vyvíječ Al variantou B buňky vypadá to tak, že Al redukční prostředí způsobí udržení atomu, popř.pouze H protonu až do válce motoru.Aby to nastalo, musí být alespoň karburátor , popř, a to by bylo lepší i saci potrubí elektricky odizolováno od ostatních částí motoru a vyrobené z Al popř z duralu. Aby se mohl chybějící náboj dodat, a tím začít proces hoření plasmy, nejspíš bude třeba VN usměrnit a obvod přivádějící VN přerušit jiskřištěm, kvůli nakvantování velikosti náboje u jiskřiště změnou vzdálenosti kontaktů . Vypadá to tak , že napřed dojde k doplnění náboje u H a teprve potom ke sloučení na H2 a teprve potom ke spálení na H2O. To prakticky bude vyžadovat podstatnou změnu předstihu ke většímu předstihu, možná dokonce jednu jiskru na začátku komprese a druhou před jejím koncem. Nejmenší úpravy by mohly být vbublat tam co nevíce vzduchu
V tento okamžik je mi líto , že jsem repliku, která mi zpočátku připadala jako úplně praštěná nepostavil. Většina je opět přede mnou.........
K.
- la
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1854
- Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
- Bydliště: Brno
- Dal: 763 poděkování
- Dostal: 238 poděkování
thermodisociace
Až se karbon vypálí (odstraní a nebude to vůbec smrdět teprv můžeš seřizovat předstih a patrně budeš jěště muset ubrat plyn)BP Ahoj .la.PS:Ten kondezát s toho tlumiče výfuku musíš vypustit aji kdybys ho měl provrtat a dát do dírky šroubek nebo kohoutek.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Karel m
To vypadá podle tvého návrhu, že by to byla kombinace Joe cell a Dingela a Mima, zdá se mi každý podnět tebou navržený jako dobrý kombinační směr.
- la
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1854
- Registrován: úte 06 úno 2007 19:04
- Bydliště: Brno
- Dal: 763 poděkování
- Dostal: 238 poděkování
Thermodisociace
Dekarbonuješ totiž i tlumič výfuku.(podrobně a stručně:Ve válci ti vzniká celá škála plastických hmot a v tlumiči( protože to probubláváš) celý soubor kyselin karbo..........vých pomalu ale jistě.To se vyčistí.(Upřímně lituju toho kdo bude dělat rozbor plynů a kondezátu)Mimochodem katalyzátory v autech to posouvají na úroveň pro náš čuchometr nezjititelnou a dýcháme to všichni denně.)Motoráři za to obvykle ......zeptej se v servisu co stojí dekarbonizace motoru.la zase karmička
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Lajosovi
Jenom praxe to prověří, třeba je to ještě jinak, vždyť to znáš. A ten překlad jěště 2 strany..... A díky za pochpení.
K.
K.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
Re: Měření
Novák píše:Nemám ještě všechno změřeno,ale La měl naprostou pravdu.Je to ta dekarbonizace,která mi tam dělala ty šílený smrady.Řádově asi po šesti hodinách se motor vypálil a dneska mám naběháno něco přes 25hodin a je všechno v pohodě.Někdo z vás mi poradil dobrý fígl a to zmrazit destilovanou vodu a v ledu probublávat výfuk a měřit Ph.Funguje to výborně a z Ph3 jsem se dostal na Ph5,5.CO mám okolo 0,6%,záleží na zatížení motoru a oxidy N se mi zatím nepodařilo změřit,protože se sonda zahltila zkondenzovanou vodou.
Před několika dny jsem tady nastartoval trochu živou diskusi,pokud jsem někoho vyplašil,tak se omlouvám,ale na druhou stranu habana má taky pravdu.Tímhle problémem musel projít každý,kdo cpe BP do starýho motoru
a nikde ve světě není ani zmínka.
- hudy
- Nový člen
- Příspěvky: 15
- Registrován: ned 26 srp 2007 13:38
- Bydliště: Prešov - Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Měření
Konecne dal na net niekto nieco viac len ako pismena a nakresy ( vid. Mim). Video a popis problemov, ich vyriesenie tak to znamena ze ti to naozaj funguje aj v praxi. Blahozelam si PRVY ktory ma dostatocne presvecil ze vodik v motore funguje.Novák píše:Nemám ještě všechno změřeno,ale La měl naprostou pravdu.Je to ta dekarbonizace,která mi tam dělala ty šílený smrady.Řádově asi po šesti hodinách se motor vypálil a dneska mám naběháno něco přes 25hodin a je všechno v pohodě.Někdo z vás mi poradil dobrý fígl a to zmrazit destilovanou vodu a v ledu probublávat výfuk a měřit Ph.Funguje to výborně a z Ph3 jsem se dostal na Ph5,5.CO mám okolo 0,6%,záleží na zatížení motoru a oxidy N se mi zatím nepodařilo změřit,protože se sonda zahltila zkondenzovanou vodou.
Před několika dny jsem tady nastartoval trochu živou diskusi,pokud jsem někoho vyplašil,tak se omlouvám,ale na druhou stranu habana má taky pravdu.Tímhle problémem musel projít každý,kdo cpe BP do starýho motoru
a nikde ve světě není ani zmínka.