Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Pro P 111
Máš tam zatím nezkoušené věci :
filtr předpokládám s čerpadlem
a ionizační trubici s měděným odrazným plechem
Kdyby to nechtělo náhodou chodit, tak důvodem může být nějaká změna v uspořádání vody od čerpadla od filtru / tam záleží na el ovlivnění to není prozkoumáno/
Do ionizační trubice chci dát alobal, protože nevyslepne.
Jinak pěkný.
K.
filtr předpokládám s čerpadlem
a ionizační trubici s měděným odrazným plechem
Kdyby to nechtělo náhodou chodit, tak důvodem může být nějaká změna v uspořádání vody od čerpadla od filtru / tam záleží na el ovlivnění to není prozkoumáno/
Do ionizační trubice chci dát alobal, protože nevyslepne.
Jinak pěkný.
K.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Kam ten podtlak vede ?
Mělo by se to dostat do válců stejně jako směs z karburátoru . Tady to působí dojmem, že to jde přes regulátor do podtlakové pumpy, to by mohlo být špatně. Na You Tube jsem to sice viděl ale to nee.
K.
K.
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
rada TR - material
Ahoj vsichni!
preju moc uspechu s TR-kama!
Dotaz: kolik metru nerez dratu je na ty bifilary dohromady potreba? Ja sem zkousel motat s par metrama a nic moc z toho nevyslo... Tak du vobjednat drat - ale kolik?
asi 50bm , je tam i rezerva , protože se hnedka všechno nepovede
Dik a at se dari!
Pego
PS Ty kousky samozrejme vyuziju na flexibilni tunely pro piskomily mee cery...
preju moc uspechu s TR-kama!
Dotaz: kolik metru nerez dratu je na ty bifilary dohromady potreba? Ja sem zkousel motat s par metrama a nic moc z toho nevyslo... Tak du vobjednat drat - ale kolik?
asi 50bm , je tam i rezerva , protože se hnedka všechno nepovede
Dik a at se dari!
Pego
PS Ty kousky samozrejme vyuziju na flexibilni tunely pro piskomily mee cery...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
Re: tak jsem to dorazil
Tak držim pěsti ať to fachá aspoň na úsporu benzínu.petr111 píše:a jdu spát, zítra zkušební jízda......
Pro Karla - model 1987 - polokarburátor WEBER, nemá vakuovou pumpu, je to napojené T kusem do potrubí odsávání karteru.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Lano nejde tlacit
Ahoj Sao,
za prispevok mas u mna bod...
Nobody. Děkuji moc -- snažím se seč můžu , ale furt je nějak málo času , nebo co -- a to nechcu vidět , až pustím Kavitačku a následně Testaiku a do toho La napere ještě plazmu , to už nebudu ani spat , už teďka chodím ve dvě . Nicméně mě ta mašinka asi nějak nabíjí , protože od té doby se cejtím líp
P.S.:ale na Slovensku dokazu policajti tlacit aj retaz....
za prispevok mas u mna bod...
Nobody. Děkuji moc -- snažím se seč můžu , ale furt je nějak málo času , nebo co -- a to nechcu vidět , až pustím Kavitačku a následně Testaiku a do toho La napere ještě plazmu , to už nebudu ani spat , už teďka chodím ve dvě . Nicméně mě ta mašinka asi nějak nabíjí , protože od té doby se cejtím líp
P.S.:ale na Slovensku dokazu policajti tlacit aj retaz....
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 341
- Registrován: úte 03 črc 2007 23:20
- Dostal: 3 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
sao nevim proc to udelalo je pravda ze nemam presne to co ty mam tam elektrody ale nedokazal sem si objasnit proc.ted mam plastovou nadobu takovou co se v ni kdysi prodavala kava.no ted se nic nestalo nemam tam zadnej probublavac a saje to pekne.mozna zato mohlo to ze tam nebyl dostatecnej podtlak a vic to tlakovalo nez odsavalo.nebyl tam takovej podtlak.to bude asi ono.nevim no.
Víš co , prosím Tě , tak takhle se teda neexperimentuje . Vstávají mě vlasy hrůzou na hlavě , když to po Tobě čtu . Kdybych to dělal tak , jak to tady popisuješ , tak jsem letěl do vzduchu už dávno .
Čoveče zlatá , -- polepši se , nebo Tě přerazím jak hada .
Návrh : pořádně to nafoť - (aspoň 20 ks foto) , tím není myšleno z 5km , ale skutečně detail , popiš zapojení , jak jsi to napojil atd ……. A pošli mě to SZ . Nebo to udělej doc a nebo Pdf a dej to sem .
Jo a s tím bublákem si moc nezahrávej a rychle ho tam dej , protože voda ---- tak ta se chlapče strašně blbě stlačuje . Viděl jsem na vlastní oči novou Mazdu , když nasála vodu ---- stála na fleku .
Víš co , prosím Tě , tak takhle se teda neexperimentuje . Vstávají mě vlasy hrůzou na hlavě , když to po Tobě čtu . Kdybych to dělal tak , jak to tady popisuješ , tak jsem letěl do vzduchu už dávno .
Čoveče zlatá , -- polepši se , nebo Tě přerazím jak hada .
Návrh : pořádně to nafoť - (aspoň 20 ks foto) , tím není myšleno z 5km , ale skutečně detail , popiš zapojení , jak jsi to napojil atd ……. A pošli mě to SZ . Nebo to udělej doc a nebo Pdf a dej to sem .
Jo a s tím bublákem si moc nezahrávej a rychle ho tam dej , protože voda ---- tak ta se chlapče strašně blbě stlačuje . Viděl jsem na vlastní oči novou Mazdu , když nasála vodu ---- stála na fleku .
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: tak už frčím.....
Diik, jak psal i Sao - 50m schosnuju i 100m na tunely pro piskomili...petr111 píše:pro Pega : sdělal jsem 46 m MIG drátu 0,8 mm, i s těmi nepodarky.....
Pego
PS a s tim postupnym nabihanim ma sao taky pravdu, ja nejsu este pres 3000km, ale stupnuje se to.... Az si myslim, ze budu muset doplnit ABS a ESP abych se s tim nevyboural.... cituju sao "tahne jak sviine" a to aspon 2
PPS Ten vakuomer je super! Kdyby ti to moc skubalo rucickou, tak priskrt hadicku donej az na minimum, ja mam v sani radne razy...
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: pro Pega
K tomu podtlaku:petr111 píše:Musím pochválit fordí techniku, ten podtlak drží fakt dobře, asi je správně nadimenzovaný regulátor, jinak posilovač brzd (ta má vlastní regulaci podtlaku) si bere z jiného vývodu, tahle větev je jen pro odsávání karteru + je tam hadička pro snímač podtlaku, to je ta malá červená.
Jako by to u forda připravovali na instalaci.
Bez vyvíječe to drželo 0,5 a nehlo se to, až jsem s plynem dělal co dělal.
Teď ho mám zapojený v bubláku, takže by to měla být aktuální hodnota, co nasává motor ze zařízení. Šlo by to i na 0,2, ale mám to přiškrcené na 0,1 - kvůli tomu "vaření" v bubláku. Když jedu za 5 přes 90 km/h, tak to trochu poklesne.
Jinak jak radil Sao, dám tam děrované patro a drátěnku. Jo pro doplnění info, hadička či spíše trubička.v bubleru je 6x1 PE.
Jinak jak jsem to pustil, hned jsem pochopil nutnost té hadičky ve vyvíječi - jeden pohled lepší než 1000 slov.
jak sem uz nekde psal, PCV (odv. kardanu) se mi zdal po testech jako nejvhodnejsi vstup pro udelatka do benzinakuu ponevadz je prave slusne uregulovan.
Ja mel vakuomer napichnut pod i nad klapkou, i na zminenem portu vakua pro posilovac brzd. A taky na vakuovem rizeni predstihu rozdelovace.
To skubani rucicky bylo na nekterych portech az nesnesitelne - razove vlny jak hrom. A pak se lidicky divi, kdyz do takoveho tlakoveho "bordelu" (prominte za vyraz) pusti vybusnou smes, ze jim taky bouchne...
At se dari a dokumentuj skusenosti,
Pego
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 766
- Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
- Bydliště: Morava
- Dal: 48 poděkování
- Dostal: 269 poděkování
životabudič
Kucí ahóój,
já to sice nemám zhotovený jako sao, šel sem do plechů, ale musím říci že se to chová tak nějak podobně jak sao píše. Možná nemám tak efektivní výsledky, úspora PB enem litr/100, ale to auto je živější-čipernější.
Když sem to říkal synovi tak mě zchladil ať neblbnu, že jsem seřídil ventily, předstih, pohrál si se seřízením směšovače a tím je docíleno toho lepšího výkonu a potažmo i úspory PB.
Protože jsem ještě zkoušel něco s uhlíkem, tak jsem před třemi dny šetřič vytáhl z auta do dílny. První den auto jezdilo jak za mlada a nepozoroval jsem pokles výkonu!!! Tak jsem v duchu dal synovi zapravdu, že ty plechy nejsou pro šetřič moc vhodný a věnoval se zahrádce.
Dnes jsem jel kousek dál a OUHA! auto trucovalo jak za stara-grr
Jelo sice po seřízení motoru trochu líp jak před seřízením, ale s tou čiperností když je zapojen šetřič se to nedá srovnat !
Tak bych vás chtěl touto zprávou povzbudit, jděte do toho jak píše sao, ty jeho výsledky tomu fakt odpovídají
Vydržať Honza
Tady asi Jendo bude platit že tak , jako si mozek pamatuje hodně dlouho prst , kterej už dávno nemáme a furt nám za něho zalézá zima , tak i kára bude mít asi takovou nějakou paměť a nebo nějakéj zvláštní – prazvláštní chemickéj proces , kteréj se tam odehrávál a doznívá .
já to sice nemám zhotovený jako sao, šel sem do plechů, ale musím říci že se to chová tak nějak podobně jak sao píše. Možná nemám tak efektivní výsledky, úspora PB enem litr/100, ale to auto je živější-čipernější.
Když sem to říkal synovi tak mě zchladil ať neblbnu, že jsem seřídil ventily, předstih, pohrál si se seřízením směšovače a tím je docíleno toho lepšího výkonu a potažmo i úspory PB.
Protože jsem ještě zkoušel něco s uhlíkem, tak jsem před třemi dny šetřič vytáhl z auta do dílny. První den auto jezdilo jak za mlada a nepozoroval jsem pokles výkonu!!! Tak jsem v duchu dal synovi zapravdu, že ty plechy nejsou pro šetřič moc vhodný a věnoval se zahrádce.
Dnes jsem jel kousek dál a OUHA! auto trucovalo jak za stara-grr
Jelo sice po seřízení motoru trochu líp jak před seřízením, ale s tou čiperností když je zapojen šetřič se to nedá srovnat !
Tak bych vás chtěl touto zprávou povzbudit, jděte do toho jak píše sao, ty jeho výsledky tomu fakt odpovídají
Vydržať Honza
Tady asi Jendo bude platit že tak , jako si mozek pamatuje hodně dlouho prst , kterej už dávno nemáme a furt nám za něho zalézá zima , tak i kára bude mít asi takovou nějakou paměť a nebo nějakéj zvláštní – prazvláštní chemickéj proces , kteréj se tam odehrávál a doznívá .
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: 007
Sao dík, už mi začínají docházet některé souvislosti. Už jsem chtěl psát, že mi moje buňka přestává fungovat. Ono to možná bude jen tím, že jsem začal používat vodu z kohoutku. Ještě to ověřím.sao píše:Takže pánové , všechno zase jinak .
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1739
- Registrován: stř 16 dub 2008 10:00
- Dal: 37 poděkování
- Dostal: 262 poděkování
Re: TRkové řady vyvíječů
Vodou ve válcích lze "rozpůlit" motor hodně rychle.PeTr1 píše:sao nevim proc to udelalo je pravda ze nemam presne to co ty mam tam elektrody ale nedokazal sem si objasnit proc.ted mam plastovou nadobu takovou co se v ni kdysi prodavala kava.no ted se nic nestalo nemam tam zadnej probublavac a saje to pekne.mozna zato mohlo to ze tam nebyl dostatecnej podtlak a vic to tlakovalo nez odsavalo.nebyl tam takovej podtlak.to bude asi ono.nevim no.
Víš co , prosím Tě , tak takhle se teda neexperimentuje . Vstávají mě vlasy hrůzou na hlavě , když to po Tobě čtu . Kdybych to dělal tak , jak to tady popisuješ , tak jsem letěl do vzduchu už dávno .
Čoveče zlatá , -- polepši se , nebo Tě přerazím jak hada .
Návrh : pořádně to nafoť - (aspoň 20 ks foto) , tím není myšleno z 5km , ale skutečně detail , popiš zapojení , jak jsi to napojil atd ……. A pošli mě to SZ . Nebo to udělej doc a nebo Pdf a dej to sem .
Jo a s tím bublákem si moc nezahrávej a rychle ho tam dej , protože voda ---- tak ta se chlapče strašně blbě stlačuje . Viděl jsem na vlastní oči novou Mazdu , když nasála vodu ---- stála na fleku .
Není ani tak důležité najít "kámen mudrců" jako cesta k němu.
To co není vidět a ani není možno měřit nelze už z principu prohlásit za neexistující.
Pomož si sám, protože ti stejně nikdo jiný nepomůže.
Moderátor raději žádný než vadný.
To co není vidět a ani není možno měřit nelze už z principu prohlásit za neexistující.
Pomož si sám, protože ti stejně nikdo jiný nepomůže.
Moderátor raději žádný než vadný.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování