Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
kutil
Zasloužilý člen
Příspěvky: 766
Registrován: pát 25 lis 2005 19:33
Bydliště: Morava
Dal: 48 poděkování
Dostal: 269 poděkování

Re: TR

Příspěvek od kutil »

tbest píše:Sakra, když to tak čtu, tak si uvědomuju, že jsem se nespletl, když jsem od začátku nepochyboval, že Mimův vyvíječ funguje....
Ahojky, koukám že nečteš pozorně. Mimův vyvíječ je v principu o úplně něčem jiném než má sao :!: Koukni na JoeCell a bude ti to trochu bližší a pochopitelnější.
Jinak mě ještě nikdo (ani mé pokusy) nepřesvědčil o funkčnosti mimova vyvíječe. Nějaké výsledky jsou, ale není to to, co zde bylo mimem presentováno. Škoda, je krásné snít........
H.v.
PS- sao přesvědčil ;)


Peter anonymní

Re: TR

Příspěvek od Peter anonymní »

sao píše:

Škoda přeškoda , že byl rafinovaně a cíleně vyštván Petr111 , který svými schopnostmi mohl pro Vás mnohé objasnit a popostrčit Vás o to , co já , byť bych se sebevíc snažil nedokážu interpretovat tak , jak by jsem si přál.


Víš o tom něco víc kdo ho cíleně vyštval? Pokud vím, tak se veřejně "chytil" jenom s Mimem. Zatajování takových informací jenom víc znevěřohodňuje tohleto fórum.
Peter


pepo.bn
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: úte 17 črc 2007 23:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pepo.bn »

Peter zdravím ťa . Po mojéj SZ v ktoréj som sa Petra111 pítal , či aj on nie je náhodou prispievatelom skritéj časti fora , zostal taký prekvapený , že od ,,radosti'' z poznania a potvrdenia si téjto informácie zhruba do týždňa ,,stiahol'' svoje technické príspevky a následne zrušil svoj nick . PePo


Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
Jezdec

cílené zkreslování informací

Příspěvek od Jezdec »

pepo.bn píše:Peter zdravím ťa . Po mojéj SZ v ktoréj som sa Petra111 pítal , či aj on nie je náhodou prispievatelom skritéj časti fora , zostal taký prekvapený , že od ,,radosti'' z poznania a potvrdenia si téjto informácie zhruba do týždňa ,,stiahol'' svoje technické príspevky a následne zrušil svoj nick . PePo
Určitě nevěděl do které části přispívá pepo, čekal až mu to napíšeš :D
Kamarát gimper Ti napoví jak to bylo, nebo ESP ?
Nebo uražená ješitnost vyléčenýho alkoholika ? Nebo náznaky , který si mu napsal ho vyštvaly? Problém je pořád stejný, buď pepo alebo nikto ať
si to ostatní přeberou po svým.
Jedu.cz


Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Re: TR

Příspěvek od Barbucha »

sao píše:.....Už několikrát jsem psal , že jsem na spotřebu vždycky kašlal a jezdil a kochal se vždy jenom jízdou.... :ethink:
A kurňa, asi takhle?
:bye:

To V tam prosím bylo správně a mělo býti cizojazyčným označením toho co tě může potkat při tvé kochavé jízdě. poslechni španělsko.
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Naposledy upravil(a) Barbucha dne stř 17 zář 2008 21:17, celkem upraveno 2 x.


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
Peter anonymní

Re: cílené zkreslování informací

Příspěvek od Peter anonymní »

Jezdec píše:...........
Určitě nevěděl do které části přispívá pepo, čekal až mu to napíšeš :D
...........
Toto není k věci.
Koho asi mohl tak hodně dráždit "hnusný technokrat"?


pepo.bn
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: úte 17 črc 2007 23:02
Bydliště: Slovensko

Re: cílené zkreslování informací

Příspěvek od pepo.bn »

Jezdec píše:
pepo.bn píše:Peter zdravím ťa . Po mojéj SZ v ktoréj som sa Petra111 pítal , či aj on nie je náhodou prispievatelom skritéj časti fora , zostal taký prekvapený , že od ,,radosti'' z poznania a potvrdenia si téjto informácie zhruba do týždňa ,,stiahol'' svoje technické príspevky a následne zrušil svoj nick . PePo
Určitě nevěděl do které části přispívá pepo, čekal až mu to napíšeš :D
Kamarát gimper Ti napoví jak to bylo, nebo ESP ?
Nebo uražená ješitnost vyléčenýho alkoholika ? Nebo náznaky , který si mu napsal ho vyštvaly? Problém je pořád stejný, buď pepo alebo nikto ať
si to ostatní přeberou po svým.
Jedu.cz
Jazdec ,,no budiš'' zdravím ťa . Ak si raz prestaneš mýliť pojmi s dojmami a začneš sa podpisovať svojím nickom ktorí máš a to nie len vtedy , keď budeš chcieť byť ,,Hugo Boss'' ale aj vtedy , keď budeš strielať takéto capiny na tomto fóre , tak je velmi pravdepodobné sa raz niečo užitočného od teba v téjto veci dozvieme . Pre mňa osobne je tvoj príspevok len také ,,mlátenie prázdnej slami'' a ako vždy , bez argumentou , bez faktou a s napádaním iných nickou (v tomto prípade dnes má tú ,,česť' mőj nick) , proste typický ,,zahmlievač'' .Priznám sa ti , ani sa ti nečudujem , že vystupuješ ako anoným . PePo


Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

007

Příspěvek od sao »

PÁNOVÉ --- !!! --- A DOST --- !!! --- A UŽ NECHCI SLYŠET ANI SLOVO O BLBINÁCH , SPEKULACÍCH A OSOČOVÁNÍ JEDEN DRUHÉHO

SAO


Peter anonymní

Re: 007

Příspěvek od Peter anonymní »

sao píše:PÁNOVÉ --- !!! --- A DOST --- !!! --- A UŽ NECHCI SLYŠET ANI SLOVO O BLBINÁCH , SPEKULACÍCH A OSOČOVÁNÍ JEDEN DRUHÉHO

SAO

sao píše: Škoda přeškoda , že byl rafinovaně a cíleně vyštván Petr111 , který svými schopnostmi mohl pro Vás mnohé objasnit a popostrčit Vás o to , co já , byť bych se sebevíc snažil nedokážu interpretovat tak , jak by jsem si přál.



Víš o tom něco víc kdo ho cíleně vyštval? Pokud vím, tak se veřejně "chytil" jenom s Mimem. Zatajování takových informací jenom víc znevěřohodňuje tohleto fórum.
Peter
CHCI JENOM ODPOVĚĎ.

Máš mě to nechat dokončit a né hned “ Mamííí já mám hlad a chci hned najíst a napííít a …“


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

007

Příspěvek od sao »

Sice jsem šťournul do vosího hnízda ohledně Petra111, ale to nic nemění na situaci , která tenkrát nastala a kdož jste to mohly pozorně sledovat a dali jste si věci dohromady , tak jste to pochopili .
Toť z mé strany a teďko něco od Petra111
Předně Vás všechny pozdravuje a dodává :


Jsem živ a zdráv, též moje rodina.
Na zimu jsem tradičně dřevo nepřipravil (což moji sousedé nechápou), budu
tedy muset namontovat na traktůrek svůj "vylepšený" model "pantone", směs
vyjetého oleje a vody. Párkát zajedu na pilu a navozím piliny - dva dny
pršelo, takže mají tu správnou "vlhkost" pro spalování v mém "turbokotli".
Díky Saovi jezdím ve svém 21 let starém escortu 1,4 i v průměru za 4,6 l /
100 km, a to už celých 10.000 km.
Když se zrovna nudím, a to není často, pouštím "na stole" 30 kV v různých
frekvencích do vody s různými příměsemi a koukám, co to dělá.
Někdy docela zajímavé pokoukání.
Co se týká revize GEET, na papíře připravuji, osmou, doufám, závěrečnou
verzi pro zabudování do motoru. Zjistil jsem, že člověk musí alespoň tušit,
když už ne přímo poznat. A já už tuším.....Ale nechci to uspěchat. Nechci
polovičaté řešení.
Co se týká fóra, od té doby co nepřispívám, mám daleko víc času na práci.
Kontakty na některé účastníky mám, takže žádné komunikační problémy.
A proč jsem odešel ? Iniciace byla díky Mimovi, ne kvůli jeho osobě, ale
kvůli tomu, že jsem si uvědomil, že fórum je vlastně divadlo. Někdy komédie,
někdy spíše tragédie. A každý je spíše hercem než objektivním přispěvatelem.
Někteří jsou herci i režiséři zároveň.
Jelikož jsem nikdy nebyl divadelní typ, další mojí účasti netřeba.
Bylo by dobré si uvědomit, že kdyby tažná část fóra byla schopná alespoň
chvilkového sjednocení svého osobního potenciálu, byly by naprosto konkrétní
výsledky na světě.
Ale nejsou a asi hned tak nebudou.
Herci a režiséři.
A to je asi vše.

Ahoj Petr111


Peter anonymní

Re: 007

Příspěvek od Peter anonymní »

sao píše:Sice jsem šťournul do vosího hnízda
........... že jsem si uvědomil, že fórum je vlastně divadlo. Někdy komédie,
někdy spíše tragédie.
A každý je spíše hercem než objektivním přispěvatelem.
Někteří jsou herci i režiséři zároveň............

Ahoj Petr111[/b]
Díky za odpověď. Plně to vystihuje situaci. :D

A tebe taky , protože jsi to všechno tak domotal , že jsi toho komediata ze sebe udělal teďko ty , protože neumíš číst , co kdo napsal a pokud jsi to domotal naschvál , tak to se už nemáme spolu o čem bavit , protože to jsou teda blbý fórky a vůbec , přestaň už chlastat , protože pak špatně vidíš :pivko: :smoke:


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

007

Příspěvek od sao »

No -- takže to bychom měli zdárně za sebou a teďko zase něco k věci -- ne . Vlk se samo sebou nažral ale kozénka -- ta naše pěkná kozénka -- zůstala opět celá .



Pokud někdo chce provozovat Mimův vyvíječ a vůbec všechny vyvíječe na bázi rozkladu (štěpení)H2O ( dále jen MVH) , tak musí mít na paměti příspěvek Sana , který Vám jasně napsal , že v autě stačí 1% monoatomárního vodíku (MV) a nebo 4% BP , protože tyto koncentrace mají stejný výkon , jako přiměřené množství paliva .
Tzn. že , bude-li někdo chtít na MVH jezdit , musí se postarat o Přesné množství paliva v daný potřebný moment ze zařízení , protože jenom v tom případě to bude fungovat k jeho spokojenosti a bude učiněno zadost potřebě motoru .

V běžném provozu u benzínu a nebo nafty je to celkem jednoduché , protože je přesný poměr dán výrobcem a dokonce si ho můžeme upravovat dle libosti , neboť jsou všechna hejblátka na motoru k tomu uzpůsobena a samozřejmě je to udělané pro servis atd…. , ba co dím i elektronickou část lze celkem snadno ošálit .

Problém samo sebou nastane , když to budeme chtít krmit něčím jiným ( BP nebo MV ) .
Nejenom že musíte mít na paměti již zmiňované , ale musíte taky dodržet poměr míchání , protože jinak se Vám to bude věčně hádat a výsledek bude a je ten , že každej jenom řekne : Ono to nejede .
Garantuju Vám , že všechno , co tady kdy bylo uváděno -- Jede , ve větší či menší míře , ale je si s tím třeba jenom pohrát a zase jsme u toho mého „ Preciznost provedení , naladění a nastavení „ .

Příklad :
Dovedete si představit , že by Vám prodali třeba auto u kterého by nic nebylo nastavené a řekli -- Tady to máte a jezděte si .
Nóó – řek bych , že jenom Velice málo lidiček by si s tím dokázalo poradit .
A zase jsme u toho co furt říkám „ Je třeba si to naštudovat a néé hned do 9 třídy „ a znovu opakuji -- Není toho tady tak moc na to , než aby se to nedalo zvládnout , za dejme tomu : Týden a dodatky k tomu potřebné najdete v té bezedné studnici , které se říká Internet . – samosebou fištrón Vám a selské myšlení nesmějí chybět .

A ještě jeden drobný příklad :
Určitě si každý dobře vzpomene , když né a né nastartovat . Mělo to většinou banální závady typu -- špatný kontakt Kondenzátoru na rozdělovači , protože nebyl většinou nabodován , ale jenom tak stažený objímkou
( mj. já sám jsem se s tím potýkal asi dvě hoďky , než jsem na to došel a to bylo prosím pěkně venku – 22˚C a nakonec to bylo jenom prach sprostě zoxidované).

Nebo třeba do třetice se Vám v tom nějakej rádoby automechanik šťoural a pootočil šroubek na bohatost směsi víc než je zdrávo a ono , kdybyste se rozkrájeli , tak to nehodlalo chytnout ani za prase .
U novějších aut zase třeba povolená objímka za filtrem ( falešnej vzduch) – stačí trošku a na volnoběh to Možná pojede , ale jakmile přidáte -- udusí se to . (To samé vznikne , když máte ucpanej filtr paliva) .

Nóó --- teda ještě jeden sem teda lépnu a sice : Měl jsem jednou velkou spotřebu , psal se tenkrát rok 87 malej osobák a né a né ji snížit . Pak jeden zkušenější říká “ Vole , -- máš vysoko plovák “ a hnedle poradil jak rozdělat a co udělat a kterej vrták o jakém ø mám použít na nastavení , byl to tenkrát myslím ø 8mm a hnedle to spadlo na 6l/100km .
Tento příklad sem nepíšu jenom tak ze srandy ale proto , že se může stát že i když se Vám to na MV nebo na MVH podaří naladit , tak stále to ještě může mít dvakrát i víckrát takovou spotřebu , než by nám postačovala a proto je proces nastavení poněkud zdlouhavější , ale každopádně se vyplatí .

Je toho moc a moc , co bych tady mohl vypisovat , ale každý už mnohokrát slyšel takové závady a tak raději budu pokračovat , protože bych na tato témata musel založit sólo vlákno , notabene by to nebyl špatný nápad co?

Takže když si něco sestrojíte , tak Vám to Vždycky nějak Pojede , to Vám , jak jsem již řekl můžu s plným vědomím garantovat , ale je nad tím potřeba laborovat a néé hnedka flintu do žita a davaj si stěžovat výrobci nebo stvořiteli onoho bazmeku – co se teda týče Našeho Překrásného Fóra .
Prostě všechno je potřeba dopilovat až do samého konce a výsledek se Vždycky dostaví.

Slyším , slyším to , co někdo zase namítá a nahlas teďko říká : Já se snažil , fakt jsem se snažil seč jsem mohl --- a ono ne a né a tak mě někdo pomozte , Prosím -- HEEELP .

Čas , --- čas je tím zatraceným naničhodníkem který , aspoň teda mě se ho začíná ku… ky nedostávat a tak se snažím jenom trpělivě vysvětlovat a vysvětlovat , protože za každým přece nemůžu běhat a ukazovat mu , Kdeže udělali soudruzi v NDR chybu , ale to mě musíte dát za pravdu , že vždy říkám : Preciznost , skvost , šperk , kochání se výrobkem , a jiné libozvučné slova vypouštím do éteru .
Vím ale moc dobře , Proč tak činím .

Teďko jsem třeba spéroval Pega , za celkem dobře odfušované TRko . Ještě teďka se nemůže vzpamatovat a co víc --- namotal to , představte si , --- úplně na opačnou stranu . (Vím , už to tady někdo tak namotal )
Kéž by mu to aspoň trošku fungovalo , jakože pro ověření , nebo mu příště vytrhám ušiska a nechám ho klečet na hrachu za Nekázeň a pohrdání soudem . No ale co , aspoň bude zase další zkušenost co ? Pego ?

Samosebou je asi nejlepší , když se dá parta více lidí dohromady (aspoň 2 ) , protože vždycky je problém mít to kde dělat . Protože jedna z velkých výhod je mít na to prostor .
Né že by to bylo až tak potřeba , protože to klidně můžu taky dělat horkou jehlou někde na ulici a přizvat třeba i obecenstvo a roztleskávačky , ale když to chci zkoušet na motoru , tak ho mám v dílně na stolici a mám tam místo startéru nějakej motor na 250V , protože s tím můžu točit do aleluja a přesně vystihnout moment nastavení na požadované médium , tzn . až mě to chytne a dolaďovat , co hrdlo ráčí .

Tady bych jenom připomenul , že jakmile už mám něco na stolici , tak si do toho můžu pouštět co chci a to by jste se divili , nač všechno může takovej motor v pohodě běžet .
Třeba takovej nejdostupnější je , dřevoplyn . Pár špalíku v krabici a dým je na světě a pak už jenom fuk s tím do karbecu .
Samozřejmě mám naštudováno a chlazení dýmu a následné probublání je pro mě samozřejmostí , jinak to máte v cuku letu zadehtováno . Jó a než se s tím naučíte pracovat , tak doporučuju start na přirozené palivo od výrobce .
No a když to teda máte na té sesly , tak není na škodu prubnout třeba (Reklama) GEET ala Petr111 --- a máte taky vystaráno .
:smoke:


Peter anonymní

Re: 007

Příspěvek od Peter anonymní »

Peter anonymní píše:
sao píše:Sice jsem šťournul do vosího hnízda
Petr111 píše: ........... že jsem si uvědomil, že fórum je vlastně divadlo. Někdy komédie,
někdy spíše tragédie.
A každý je spíše hercem než objektivním přispěvatelem.
Někteří jsou herci i režiséři zároveň............

Ahoj Petr111
Díky za odpověď. Plně to vystihuje situaci. :D

A tebe taky , protože jsi to všechno tak domotal , že jsi toho komediata ze sebe udělal teďko ty , protože neumíš číst , co kdo napsal a pokud jsi to domotal naschvál , tak to se už nemáme spolu o čem bavit , protože to jsou teda blbý fórky a vůbec , přestaň už chlastat , protože pak špatně vidíš :pivko: :smoke:
Myslím, že trochu inteligentní čtenář pochopil o co jde a pro tebe :D a míň inteligentní jsem to upravil.


Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

Zdravím a musím potvrdit že sao má pravdu (jako obvykle)..ono to pokažde nějak funguje,i já jako naprostej laik se dobral k úspoře cca 1-2 l 100km a to i po vymontování z auta.možná taky proto že mě to asi nějak vyčistilo motor.jenže už skoro měsíc nejezdím páč sem měl několikrát něco z rozdělovačem a ted sem dojezdil kvůli odpáleným ventilům.tak ted sem už všem jen pro smích :lol: a poslouchám"to je tím tvojím vodíkem".no každopádně až budu mít po svatbě víc času(27.9 budu už v chomoutu),kupím něco jinčího a začnu na novo a tentokrát už z víc zkušenostma.to by nebylo aby to nejelo........nemá tu někdo zkušenost z peugeotem?budu asi kupovat 309 rv.93 1,1 stříkačka---


Peter anonymní

Re: Zdravím

Příspěvek od Peter anonymní »

laik píše:Zdravím a musím potvrdit že sao má pravdu (jako obvykle)..ono to pokažde nějak funguje,i já jako naprostej laik se dobral k úspoře cca 1-2 l 100km a to i po vymontování z auta.možná taky proto že mě to asi nějak vyčistilo motor.jenže už skoro měsíc nejezdím páč sem měl několikrát něco z rozdělovačem a ted sem dojezdil kvůli odpáleným ventilům.tak ted sem už všem jen pro smích :lol: a poslouchám"to je tím tvojím vodíkem".no každopádně až budu mít po svatbě víc času(27.9 budu už v chomoutu),kupím něco jinčího a začnu na novo a tentokrát už z víc zkušenostma.to by nebylo aby to nejelo........nemá tu někdo zkušenost z peugeotem?budu asi kupovat 309 rv.93 1,1 stříkačka---
Pro zajímavost jeden teoretický výpočet: Favorit potřebuje na udržení rychlosti 50 km/h na rovině výkon 1,5 kW (to není blábol, to je oficiální měření). Pokud budeme uvažovat nejnižší měrnou spotřebu 280 g/kWh (motor Favorita ji skutečně v optimu má), tak na ujetí 100 km potřebuje 2 x 1,5 (kW) x 0,280 (kg/kWh) x 0,75 (měrná hmotnost benzínu) = 1,12 l benzínu. Už jste někdy viděli Favorita s takovou spotřebou? Maximálně když ho táhli na laně. Favorit 136 měl základní výkon 46 kW a tedy odběr 1,5 kW je mimo jakoukoliv rozumnou možnost ekonomického provozu. Je sice pravdou, že by se v praxi jen stěží dosáhlo takové spotřeby, ale hodnota okolo 2 l/100 km je reálná. (Oficiálně spočítaná minimální spotřeba pro patřičně „vymakaný“ rodinný vůz velikosti Formana při ustálené rychlosti 90 km/h je 1,8 l/100km, pod tuto hodnotu se již dostat nelze. Z praktického hlediska je možné takový vůz provozovat někde okolo 3 l/h. Mluvíme o benzínu, s naftou budou hodnoty jiné, možná i vyšší (nižší výhřevnost nafty).)
http://www.mjauto.cz/newdocs/motor/kap1.htm
Většina úspor je o stavu motoru a stylu jízdy.


Odpovědět

Zpět na „Sao“