Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

re Luboš , Barbucha a všichni

Příspěvek od sao »

Všichni se občas se..me navzájem , ale to patří k životu , k věci a k bádání obzvlášť . Tomu se říká ponorková nemoc , která nastane všude , kde to je jenom trochu možné .
V tomto případě nastala poté , když se na Fóru ale lautr nic nedělo a tudíž to už lezlo na mozek , protože když je co dělat tak na voloviny není čas .
No a s tím Tvým “potřebujeme“ -- není to sice přesné slovo , ale budiž . Lepší slovo je , co lepší , pro nás pro všechny platí jenom jediná slova a tím jsou “ prostě musí být “ , protože jsme už nedílnou součástí a přirostli jsme již kořeny moc hluboko , než abychom se dokázali vypařit .

Potom by ta věta byla napsaná asi takto :

Lidi jako je Peter tady prostě musí být , stejně jako všichni ostatní a i když mě osobně taky občas nas..., tak by mě moc mrzelo , kdyby odešel z fóra.

Garantuju Vám , že všichni , o kterých si myslíte že odešli , tak bedlivě sledují dění , ale zatím k tomu nemají co říct , protože jim připadá , že to už tu jednou přece bylo .
Nejde o to , ale jenom je škoda , že byť by jsme se určitě o některých věcech do krve přeli , tak rozhodně by z těch našich třenic vyrostlo mnohem větší dílo .
Samozřejmě , dá se to praktikovat i tak , že si jenom , jako okukující vezmu co potřebuju a využuju toho ve svůj prospěch , ale bez možnosti konzultace se Nemůžu dopracovat k uspokojivému výsledku , kdybych se rozkrájel .

Zase si řeknou : „“ Však jak se říká , kdo si počká , ten se dočká „“ Pánové -- NE -- .
Nefunguje to tak a bez spolupráce se sice čovek dopracuje jakéhož takéhož výsledku , ale vždycky je to potřeba hodit do Jámy Lvové , co to jako vydrží a kde ještě soudruzi z NDR udělali chybu a mudrovat dál .

Vím , --- sem tam napíšu , Že je jiná doba ale …..

To převlékání kabátu je myšleno sice obrazně , ale ve své podstatě tím Km myslel jenom jednu jedinou věc .
Když Peter vyráběl své precizní dílka a publikoval , tak se tleskalo .
Když přišla Trková řada , tak se to začalo motat kolem ní a najednou šlo všechno stranou a jenom TR a znova TR a Sao je dobrej .
Jenomže ono to funguje a má to úsporu -- a tady je ten kámen úrazu .
Takže Karlík to vzal tak , že najednou všichni tleskají Saovi a na ostatní se jaksi zapomnělo . Ono to sice může být pravda , ale natolik se už přece známe , že musíš Kadlíku uznat , že je to holej nesmysl , protože stran té věci se ani na okamžik nezapomnělo na to , co Peter pro všechny dělá a to mě Ti kteří na mě reagovali můžou dát jenom za pravdu .
Toliko pro Barbuchu na osvětlenou i když si ve své podstatě na to odpověděl sám a správně , tudíž to ví .

Ano , --- je to sice hezké a pro mě motivující , ale nos mě do oblak nevyrost ani náhodou , ba spíš naopak . Neustále si jenom říkám -- Musíš to , ty vole ještě víc zdokonalit , protože to není jenom tvůj nápad , ale využil jsi k tomu i zkušeností ostatních a tak je nemůžeš zklamat , protože to může být třeba poslední věc , kterou jsi udělal ale dost zásadní na to , než abys zahodil šanci dotáhnout to co nejdál to půjde a taky aby v tom někdo jinej mohl taky pokračoval .
Je to vlastně jenom taková hračka a malé Lego , které se ale může rozvinout .

Je sice pravda , že je to snad zatím jediná věc , (krom Iv mašinky na úsporu Metanu ), která jakž takž šlape v praxi a dělá úsporu a každej to viděl a mohl to , když chtěl odzkoušet , ale to neznamená , že Joe Cell , deskáč a jiná zařízení nešlapou stejně dobře -- samo sebou to vztahuju na TR proces , tzn. dokonalejší využití paliva , abych tady teda nemotal , pro někoho zatím moc nepochopenou jinou Energii .
Třeba se nedopracuju toho (kdo ví ), aby to šlapalo čistě na TR , ale mě to nevadí .
Stále klesající spotřeba , má vytrvalost , taky že to neustále zdokonaluju a mám to hlavně furt namontováno , ale především je to radost z dílka , která mě žene stále dál .
A proto , že je to stále jedna a ta samá Energie , která se nám tady ve všech vláknech prolíná , tak si můžeme dovolit pracovat současně na všech možných mašinkách a s La tak činíme seč nám čas dovolí . V kooperaci pak s jinými blázny jako jsme my , se díla daří dokončovat k naší spokojenosti .
Tím samozřejmě nechci říct , že není co vylepšovat a nebo třeba to celé z gruntu předělat a začít pěkně od začátku , ale o to je to bádáníčko zajímavější a pro mě osobně přitažlivější .
:smoke:


Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Re: re Luboš , Barbucha a všichni

Příspěvek od Barbucha »

Děkuji za vysvětlení. Podle toho co píšeš se ty kabátky vztahují na dění, které bylo ještě před tím, než jsem se objevil tady na foru. V každém případě si myslím, že forum není proto, aby se lidi osočovali pro jiný názor, ale aby i rozdílný názor byl posouzen s chladnou hlavou, protože se nikdy neví k čemu bude dobrý. To co děláme je magie a ne vysoké učení technické, kde je dobré / tedy ve většině případů / býti stejného názoru jako pan profesor, aby nebyli problémy při zápočtech.
Toť vše a mějte se ve spolek :bye: :pivko:


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Další poznatek , sice prapodivnej , ale poznatek

Příspěvek od sao »

Takže další poznatek , kterej jsem získal za poslední týden .
To si takhle s La jedem :ewhistle: a najednou říká : „“ Zastav „“ :ethink: . Šlápl jsem na brzdy , až mě vystříkla brzdová kapalina na nohy .
Laďa vyskočil a utíkal dozadu . Vítězoslavně se vrátil a říká : „“ Je to dobrý , nic za sebou netáhnem „“ :pivko:

Dva dny po sobě to jelo , jako kdybych za sebou táhl kamión a La se svým už odladěným uchem to samozřejmě hnedka poznal .
Myslel jsem , že mám nějaký přidřený brzdy nebo co , a tak jsem tomu nevěnoval pozornost . Večer jsem brzdy okouknul a i přes den jsem to zkoušel na rovině rukou roztlačit , nikde nic a všechno v naprostém cajku .
Vono se to sice strašně těžce rozjíždělo , ale když to chytlo ceres , Ani tank .

Po dvou dnech -- Jako když utne a už to zase jede jako Giacomo Agostiny . :pivko:

Ještě jsem si vzpomněl ,že když jsem takhle jednou odjížděl večer od Iv , tak mě říká : :devil: „ Co tam máš prosím tě nalito , vždyť to ani po naftě nesmrdí . Ále , povídám . Mávl jsem rukou a davaj dom .
Bylo to bratru dva dny před tím , než to začalo táhnout ten kamión .

Odedneška budu hlásat : Říkejte mi Ago , protože na Sao už neslyším .
:smoke:


1220
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1719
Registrován: úte 09 led 2007 12:49
Bydliště: Praha
Dal: 1 poděkování
Dostal: 20 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Něco podobnýho

Příspěvek od 1220 »

jsem uznamenal taky na tom starým favoritu, jenomže to trvalo asi 60 km a dobrý. Mělo by se to dát asi do souvislosti s přechodem meteorologické fronty. Do tepla, tzv. teplé fronty, chce to si všímat víc počasí. Ne,že bych se nemoh splést, ale s počasím to souviset bude.
K.
Pro lepší výzkum by to chtělo mít na autě asi 10 přístrojů. Mám takový podivný sen tam mít otáčkoměr, měřič spotřeby, teploměr buňkový, teploměr vnější, vlhkoměr, barometr, regulátor předstihu, vakuometr, voltmetr, ampérmetr a elektrometr oproti zemi. Asi 5 mi jich zatím dočista chybí.
:)
K.


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

007

Příspěvek od sao »

Kadlíku neboój , všechno zaznamenávám a i to počasíčko do toho zahrnuju , protože to už vzpomínal Peter i Luboš a tak si raději dávám bacha na všechno .
Jo a těch měřáků tam fakt chybí spousta . Taky jsem uvažoval a i říkal , že bych tam měl nejraději nějakej kompl , kterej by to , pro větší objektivitu zaznamenával a pak by si to člověk mohl doma pěkně přehrát a s dobrým programem by se to dalo i řádně vyhodnotit . :ewhistle:

Počkej zajíci , teda Pego , teď budeš mít po lébungu , protože budeš muset zapracovat na programu pro takovéto vyhodnocování .
Čidel tady je spousta – namontuju , dám parametry a davaj s tím za Tebou , bez toho mám u Tebe ten PIC s programem na tři regulovatelné frekvence , tak se moc neschovávej , protože minule jsem ho u Tebe zapomněl. A taky tady mám novej model displeje (made in ekodvůr), cirka 8x6 cm , kterej bych tam rád naimplantoval tak se těš .
:smoke:


Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Senzory na měření mag. indukce - poslední výzava

Příspěvek od Barbucha »

Senzory na měření mag. indukce.

http://www.upramene.cz/forum/viewtopic. ... 7642#27642

čus.


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
Návštěvník

Re: Něco podobnýho

Příspěvek od Návštěvník »

Karel m píše:jsem uznamenal taky na tom starým favoritu, jenomže to trvalo asi 60 km a dobrý. Mělo by se to dát asi do souvislosti s přechodem meteorologické fronty. Do tepla, tzv. teplé fronty, chce to si všímat víc počasí. Ne,že bych se nemoh splést, ale s počasím to souviset bude.
K.
Pro lepší výzkum by to chtělo mít na autě asi 10 přístrojů. Mám takový podivný sen tam mít otáčkoměr, měřič spotřeby, teploměr buňkový, teploměr vnější, vlhkoměr, barometr, regulátor předstihu, vakuometr, voltmetr, ampérmetr a elektrometr oproti zemi. Asi 5 mi jich zatím dočista chybí.
:)
K.
Chcelo by to merač spotreby pre staršie vozy, niekto tu už naznačil, že vraj z NDR... má niekto niečo podobné v šuplíku? (niečo na spôsob merania prietoku v sacej a odpadovej trubke a potom na jednoduché digi...)


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Něco podobnýho

Příspěvek od Ilem »

Anonymous píše: Chcelo by to merač spotreby pre staršie vozy, niekto tu už naznačil, že vraj z NDR... má niekto niečo podobné v šuplíku? (niečo na spôsob merania prietoku v sacej a odpadovej trubke a potom na jednoduché digi...)
Jo, dávaly se do novějších Wartburků (ty co už neměly chromovanou masku). Menší problém je v tom, že byly konstruované na benzín s olejem, takže při chodu na benzín bez oleje se brzy zadřou (už jsem zadřel dva)


"Dum spiro spero"
Ciceron
Návštěvník

Re: Něco podobnýho

Příspěvek od Návštěvník »

Ilem píše:Jo, dávaly se do novějších Wartburků (ty co už neměly chromovanou masku). Menší problém je v tom, že byly konstruované na benzín s olejem, takže při chodu na benzín bez oleje se brzy zadřou (už jsem zadřel dva)
to by mohlo byť ono, ja to potrebujem na starší td, nafta je dosť mastná. máš k tomu nejakú schému? alebo to bola "čierna skrinka"? :D vedel by niekto tu na fóre niečo tomu podobné a prepotrebné navrhnúť? skúšame predsa na starších vozoch, ktoré nemajú zvyčajne merače spotreby a takýto spôsob merania je najpresnejší a najpohotovejší.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Něco podobnýho

Příspěvek od Ilem »

Anonymous píše:
Ilem píše:Jo, dávaly se do novějších Wartburků (ty co už neměly chromovanou masku). Menší problém je v tom, že byly konstruované na benzín s olejem, takže při chodu na benzín bez oleje se brzy zadřou (už jsem zadřel dva)
to by mohlo byť ono, ja to potrebujem na starší td, nafta je dosť mastná. máš k tomu nejakú schému? alebo to bola "čierna skrinka"? :D vedel by niekto tu na fóre niečo tomu podobné a prepotrebné navrhnúť? skúšame predsa na starších vozoch, ktoré nemajú zvyčajne merače spotreby a takýto spôsob merania je najpresnejší a najpohotovejší.
Je to turbína s optickou závorou. Jako elektronika je tam prodlužovač pulzů a integrační člen. Nejlepší sehnat někde na vrakáči. Můžu poslat foto, ale ne teď, dcera mi odvezla foťák.

Měří to ale jen průtok benzínu, bez jakéhokoli vztahu k rychlosti auta.


"Dum spiro spero"
Ciceron
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

prutokoměr Wartburg

Příspěvek od martin11 »

...ten prutokoměr také nemam, ale mam ten přístroj z přistrojové desky....no snad bych ho našel....tak by byl ....zadarmo....přivezl bych ho na setkání.... ale ještě mě napadlo a proto píšu....někdy kolem roku 1975 se prodával přístroj v podstatě měření podtlaku v přístrojovce byl kruhový manovakuometr ...pracovalo to tak , že se dala hadička těsně někam před karburátor a čím větší podtlak, tím víc auto žralo. na přístroji to bylo jako červené pole.... v podstatě to nutilo mít lehkou nohu na plynu.....ten přístroj z Wartburga bylo něco podobného.....jen prutokoměr ....víc šlapeš na plyn víc to žere.....martin11 :lol: p.s. karel....asi každýho napadne všechny info z auta stahovat a zaznamenávat...v podstatě testovací auto, bylo by to fantastický ale ...kdo to zaplatí... :idea: :roll:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Re: Měření

Příspěvek od Barbucha »

Karel m píše:Založmež tedy vlákno měření a poprosím Rivala aby to odsud dal tam.
Peníze jsou příliš kulaté na to aby na nich přivelmi mělo záležet.
K.
už to panáčku počítám. A extra vlákno - klidně.


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
pepo.bn
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: úte 17 črc 2007 23:02
Bydliště: Slovensko

Re: Poslední pro Petera

Příspěvek od pepo.bn »

pepo.bn píše:... ,,podivného prevracania kabátov''...
Páni zdravím Vás . Karol m , priznám sa ti , je to pre mňa minymálne zvláštné , keď vydím jak v tomto vlákne niekto iný ako Ty , no v tvojom mene vysvetluje zmysel mojích slov . Začínam mať vážne pocit , že sa to stáva na tomto fóre nepísaným pravidlom prezentovať cudzie myšlienky s tichým súhlasom ,,autora'' . Budem velmi rád (určite nie som sám) , ak sa mýlim . PePo


Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
Peter anonymní

Pro Sao, Nováka a ostatní

Příspěvek od Peter anonymní »

Teď když je motor vyčištěn párou od nánosů karbonu a konečně jsme se naučili úsporně jezdit, udělejme společný pokus. Vymontujme všechny spořiče a změřme aktuální spotřebu motoru. Výsledky budou zajímavé, pokud záměrně, nebo podvědomě nezměníme styl jízdy.
Už jsem ujel prvních 750km bez spořiče.
Není to provokace, jenom pokus o objektivizaci výsledků.
Peter


Peter anonymní

Re: pro Petera

Příspěvek od Peter anonymní »

Anonymous píše:
Peter anonymní píše: ... když se možná i záměrně zamlžují věci na které je možno aplikovat běžné fyzikální poučky a tlačí se to do terminologie předminulého století...
skús použiť trochu inú optiku, tu vždy neplatia zaužívané a "všeobecne platné" fyzikálne poučky, tie ti ťažko vysvetlia pojem ÉTER.
Chápu éter asi trocha jinak a v jiných souvislostech. Bohužel tady se pojem ÉTER používá pro mne ve velmi vulgárních pojmech.


Odpovědět

Zpět na „Sao“