1. Olej = spolehlive filtruje i mikronove castice *virive proudy je zachyti pobliz magnetuuu (bylo to testovano dokonce nekde v ramci CSSR na akademii - merili obsah odreneho kovu z motoru v oleji po nejakejch hodinach provozu. Samozrejme v oleji s magnety na filtru byl obsah oderuu mnohem mensi jak bez magnetuu)sao píše:Když teda píšou ,
………….Pokud je to možné, nasadíme FuelMAX na kovovou část přívodního potrubí. Je-li přívodní palivové potrubí v provedení s ocelovým opředením, je nutné tuto část potrubí vyměnit za potrubí plastové, gumové nebo kovové………………..
tak proč to dali na gumovou část .
Mě to tak připadne , že je to jejich psaní celé postavené na hlavu .
A vůbec , -- podle dávného vzoru Pega to mám na olejovém filtru přes 10tis km a je to v pohodě . No a když teda co nejblíže , tak ještě prubnu dát to i těsně před vstřiky , tzn. na každou ze čtyř trubek a bude po ptákách .
Jak tak koukám , tak jsi to dal Pooto o 2vteřiny dřív než já .
TADY LINK:
Clanek 1: http://www.strojarstvo.sk/inc/index.php ... &idclan=75
Clanek 2: http://www.strojarstvo.sk/inc/index.php ... idclan=107
2. Na palivo mam vysledek NULA (i kdyz sem nekde zachytl od Lindemanam ze spravne ma palivo sadu magnetu opoustet pres SEVERNI POLY -> pak to pry neco dela )