Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 285
- Registrován: čtv 22 čer 2006 21:04
- Bydliště: Všenory
- Dal: 94 poděkování
- Dostal: 175 poděkování
tr-ko
tak jsem dal nahlédnout na připojení podtlaku u mé oct 1,9tdi
nechtěl jsem narušit origo díly - čili zátka do přisávání výdechu motoru , vypadá to dobře , nicméně se podtlak nekoná,
zítra pokus dva zvětššším průměr -světlost hadičky ze 4 na 8mm a skusím klapku dle Saa, zatím na vstupu z filtru (jako klapka u ventilátoru,proti odporu tenké pružinky a cca o půl cm menšího průměru než je světlost sání), no a podle výsledku se pak budu odhodlávat dle Ludvase navrtat sání přet turbem(závit apod)
nechtěl jsem narušit origo díly - čili zátka do přisávání výdechu motoru , vypadá to dobře , nicméně se podtlak nekoná,
zítra pokus dva zvětššším průměr -světlost hadičky ze 4 na 8mm a skusím klapku dle Saa, zatím na vstupu z filtru (jako klapka u ventilátoru,proti odporu tenké pružinky a cca o půl cm menšího průměru než je světlost sání), no a podle výsledku se pak budu odhodlávat dle Ludvase navrtat sání přet turbem(závit apod)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
felda
Re: tr-ko
Pamatuj na "váhu vzduchu". Každým přiškrcením sání měníš poměry mezi množstvím vzduchu a množstvím paliva. Ne k lepšímu.felda píše:tak jsem dal nahlédnout na připojení podtlaku u mé oct 1,9tdi
nechtěl jsem narušit origo díly - čili zátka do přisávání výdechu motoru , vypadá to dobře , nicméně se podtlak nekoná,
U octavie 1.9tdi 66kW, bylo dosaženo snížení spotřeby o 1l/100km dosaženo elektrolyzérem při odběru cca 1A (destilovaná voda +NaOH). Nedostatek podtlaku nahradíš množstvím plynu. Připojení bylo hadičkou o průměru 5mm mezi filtr a turbo. Je tam plastová trubka se zmenšeným průměrem.
P.
Můžeš mi věřit, nebo nemusíš. Důležitá je praxe.
Tak teda nevim
Asi si ted reknete ze jsem blb,ale mam jednu celkem zasadni otazku.Jsem strojar.Uz skoro rok sleduji par temat na tomto foru(taky mi chvili trvalo pochopit i ten nejjednodussi dratak) ktere me zajimaji.Dratak uz stavim a doufam,ze zanedlouho bude v mem Formanku.Libi se mi ,ze je to bez nejakych el. sra..k!!!ALE JAK KU..A TAM DOSTAVATE TO VN????Uz 1/2roku delam pokusy s ruznyma vodama(mam i destil.vodu z labiny pry hodne cistou),zapojenim elektrod a vzdy jdu do zkratu!!!!Mechanicky kontakt,civkovy kontakt,na tu ci onu eletrrodu,tolik nebo tolik eletrod,volnych plechu....furt nic!Bublam jen klasiku a mam srac.y i jen z dobreho navrtaneho nerezu.Proste jsem BLB.Prochazel jsem i repliku Mimova vyvijece-bud neumim cist,nebo je to smazane,nebo je to tak schovane mezi radky,ze nic nevim.Nejsem zadny Enstain-chci replikovat,protoze nemam vase znalosti,ale jsem total v pr...Myslenka stavebnice na tomto foru byla zavrzena-"Kdo si nic nenamota-Nic si nezaslouzi..."V mem 1+1 se toho celkem moc delat neda,ale parni stroj na balkone mi bezi-jen bych chtel aby bezel na vodik.Sorry za vylev,vim ze nebude zadny ohlas
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Re: Tak teda nevim
...aké VN v dráťáku?? šak to šlape na 12V... teda aspoň mne...puch píše: ...Dratak uz stavim a doufam,ze zanedlouho bude v mem Formanku.Libi se mi ,ze je to bez nejakych el. sra..k!!!ALE JAK KU..A TAM DOSTAVATE TO VN???? ...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
Re: Tak teda nevim
puch píše:Asi si ted reknete ze jsem blb,ale mam jednu celkem zasadni otazku.Jsem strojar.Uz skoro rok sleduji par temat na tomto foru(taky mi chvili trvalo pochopit i ten nejjednodussi dratak) ktere me zajimaji.Dratak uz stavim a doufam,ze zanedlouho bude v mem Formanku.Libi se mi ,ze je to bez nejakych el. sra..k!!!ALE JAK KU..A TAM DOSTAVATE TO VN????Uz 1/2roku delam pokusy s ruznyma vodama(mam i destil.vodu z labiny pry hodne cistou),zapojenim elektrod a vzdy jdu do zkratu!!!!Mechanicky kontakt,civkovy kontakt,na tu ci onu eletrrodu,tolik nebo tolik eletrod,volnych plechu....furt nic!Bublam jen klasiku a mam srac.y i jen z dobreho navrtaneho nerezu.Proste jsem BLB.Prochazel jsem i repliku Mimova vyvijece-bud neumim cist,nebo je to smazane,nebo je to tak schovane mezi radky,ze nic nevim.Nejsem zadny Enstain-chci replikovat,protoze nemam vase znalosti,ale jsem total v pr...Myslenka stavebnice na tomto foru byla zavrzena-"Kdo si nic nenamota-Nic si nezaslouzi..."V mem 1+1 se toho celkem moc delat neda,ale parni stroj na balkone mi bezi-jen bych chtel aby bezel na vodik.Sorry za vylev,vim ze nebude zadny ohlas
To se velice mýlíš , stran toho ohlasu . Každýmu někdy ujedou nervy , za to se není třeba stydět -- ale dost keců.
Možná si četl zase až moc -- a překombinoval jsi to stejně tak , jako když jsem odpovídal na :
Jans --- Nový člen Zaslal: st 03 prosinec 2008 22:51 Předmět: dotaz
TRko se dělá zatím bez VN a bez Fet tranzistorů a Bez oddělovacího trafa aaaaa --- prostě jsem chtěl , aby bylo co nejjednodušší -- A taky že jo -- .
Celé zařízení obsahuje náplň z čisté vody , -- A je napojené čistě jenom na Baterií , zatím bez jakýchkoli přídavných zařízení . To ve své podstatě znamená , že pokud tam mám čistou vodu ( superčistou 0,001μS) tak se odběr pohybuje v řádech mA . (asi 100mA)
Můžu si tam dát i filtr s čerpadlem (ve zkráceném okruhu ) , který mi celkem dobře zaručí a podrží mi vodu delší dobu čistou , tzn : Voda je jenom z asi 52% vodou a ostatní příměsi se mi vysráží v průběhu reakce v drobné smetí , které jenom zvyšuje vodivost a tudíž je dobré , zbavit oněch příměsí vody pomocí filtru -- to bylo ad 1 .
Ad2 je ta skutečnost , že podle zkoušek , nejenom mnou provedených , dokáže být zařízení nabito až 1,5 měsíce bez toho , než by bylo potřeba do něho pouštět nějaké ty mAky .
Dalším vhodným řešením , a tady se budu zase jenom opakovat , ale je to asi potřeba , je pulsní nabíjení TRka , které se může provádět buď mechanicky Tzn , jednou za čas to zapnu a tím zaručím aktivaci celého zařízení .
Jestliže tohoto chce někdo využívat , doporučuji zapojení přes Relátko a tlačítko , kde se Relé Vždy po vypnutí motoru samo odpojí , takže při opětovném zapnutí klíčku již samo nesepne , ledaže opětovným zmáčknutím tlačítka .
Možných řešeních se spousta , ale vcelku nejjednodušší se mi jeví --- sehnat si někde z vrakoviště relé , určené pro spínání intervalů na stěrače.
Zde se dá nastavit až tuším jedna minuta a drobným zásahem do relé -- zvýšením hodnoty Odporu (tím je myšleno potenciometru na ovládání potřebného času kyvu stěrače) , či zvýšením Capacity kondenzátoru , který je zodpovědný za onen čas , prodloužíme dobu trvání sepnutí relé.
Nemusíte mít z toho obavu , protože je to vždy ten , který je největší a přesahuje asi 10μF . I když se náhodou spletete a netrefíte se , nic se nestane , prostě zkusíte jiný poté , co jste vše uvedli do původního stavu .
Ve své podstatě stačí na onen C přiložit třeba 10μF a hnedle bude mít relé delší spínací čas . (samozřejmě , že je třeba dodržet polaritu Kondenzátoru .
Ještě jedno bych si teda dovolil tak nahonem a tím je jakýkoli časovač na delší časy , kterých se po Netu válí spousta , ale na jeden bych Vás přece jenom upozornil a tím jem časovač s IO NE 555.
Je tak jednoduchý , že i bezdomovec , který umí udržet pájecí zařízení v ruce , ho dovede sesmolit .
Ze všech těchto , narychlo návrhů mě ale připadne nejlepší s tím relátkem pro stěrače , pro svou dostupnost a bezpečnost .
Kdo si neví rady , tak opět požádá nějakého elektrifikovaného kamaráda , který to střelhbitě za něj vyřeší a po pár pivech a nějakém tom fernetu to i zapojí .
Ještě bych dodal jednu podstatnou věc na Tvou stranu Puch a sice ohledně toho “…..a vždy jdu do zkratu“ .
Ses snad čoveče úplně zbláznil , nebo co . Když Ti to teda jde do Zkratu , tak jsi ho tam snad udělal schválně , protože je to zhola nemožné a bez předchozího proměření celého zařízení to nemůžeš ani spouštět a POJISTKA , která to celé jistí Ti to ani nedovolí .
Ať je to mé zapojení či Mimovo , je vše vymezeno a jištěno tak , aby nešlo nic do zkratu , protože jinak někde soudruzi z NDR udělali chybu .
Tak teda nevim
Dekuji za odpovedi.To VN bylo mysleno na jine zapojeni( derovane plechy )a zkrat byl myslen -automobil.svicka jiskru haze,ale pri pripojeni na elektrodu v destil.vode se veskery efekt ztrati-myslim si,ze se to nejakym zpusobem prez vodu vyskratuje i kdyz by destil.voda mela byt izolant.
Dratak stavim podle Tve konstrukce- 4sekce bez elektroniky.Ted o vikendu jdu vrtat diry a cekam na drat
Že jsem si to nemyslel ----- proto jsem to psal trošku šířeji , abych jenom oživil , snad již zapomenuté a doplnil o nové .
cituji :
“……….. pri pripojeni na elektrodu v destil.vode se veskery efekt ztrati “
Fakt si myslíš , že se efekt ztratí ?? -- Tak to udělej ještě jednou a Strč tam prst .
Sice myslíme a pracujeme trošku v jiných dimenzích , tím chci říct , že navazujeme na snad úmyslně potlačené zkušenosti lidstva , ale zákon o zachování Energie je stále na pořadu dne .
Dratak stavim podle Tve konstrukce- 4sekce bez elektroniky.Ted o vikendu jdu vrtat diry a cekam na drat
Že jsem si to nemyslel ----- proto jsem to psal trošku šířeji , abych jenom oživil , snad již zapomenuté a doplnil o nové .
cituji :
“……….. pri pripojeni na elektrodu v destil.vode se veskery efekt ztrati “
Fakt si myslíš , že se efekt ztratí ?? -- Tak to udělej ještě jednou a Strč tam prst .
Sice myslíme a pracujeme trošku v jiných dimenzích , tím chci říct , že navazujeme na snad úmyslně potlačené zkušenosti lidstva , ale zákon o zachování Energie je stále na pořadu dne .
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
pro SAO
zdarec zdraví tě tvoje KARKULKA ČERVENNÁ...hele něco jsem objevil...ale protožë tomu nerozumím, tak ti to posélám...ty si s tím poradéč viď.....ahoj martin11
...p.s.a toto.....
Jiná cesta ke zvýšení účinnost spalovacíh motorů
26.9.2008
Profesor Rongjia Tao z americké Temple University vynalezl jednoduché zařízení, které zvýší účinnost spalovacích motorů.. Tvoří ho prostá trubička napojená na autobaterii. Elektrické pole v ní snižuje viskozitu paliva, takže spalování je účinnější. Prof.Tao svůj vynález testoval po dobu šesti měsíců ve voze Mercedes Benz s dieselovým motorem. Jeho průměrná spotřeba poklesla o 20%.
...jestli máš Mercedesa, tak jsi na pul cesty...
...p.s.a toto.....
Jiná cesta ke zvýšení účinnost spalovacíh motorů
26.9.2008
Profesor Rongjia Tao z americké Temple University vynalezl jednoduché zařízení, které zvýší účinnost spalovacích motorů.. Tvoří ho prostá trubička napojená na autobaterii. Elektrické pole v ní snižuje viskozitu paliva, takže spalování je účinnější. Prof.Tao svůj vynález testoval po dobu šesti měsíců ve voze Mercedes Benz s dieselovým motorem. Jeho průměrná spotřeba poklesla o 20%.
...jestli máš Mercedesa, tak jsi na pul cesty...
... věřím, že se " TO " povede ......
Re: pro SAO
O tom se píše v patentech 1876879 z roku 1932 a 2509498 z roku 1945.martin11 píše:..........
...p.s.a toto.....
Jiná cesta ke zvýšení účinnost spalovacíh motorů
26.9.2008
Profesor Rongjia Tao z americké Temple University vynalezl jednoduché zařízení, které zvýší účinnost spalovacích motorů.. Tvoří ho prostá trubička napojená na autobaterii. Elektrické pole v ní snižuje viskozitu paliva, takže spalování je účinnější. Prof.Tao svůj vynález testoval po dobu šesti měsíců ve voze Mercedes Benz s dieselovým motorem. Jeho průměrná spotřeba poklesla o 20%.
P.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
zdravim Peter
...no vidíš...já včera nemohl spát , tak jsem brouzdal po netu a je to uvedený jako žhavá novinka na nějakejch českejch stránkách.......tak...sice patent....ale co.....funguje to ????....jak tě znám....zkusil jsi to..???jásice nevím jak by to mělo být zapojený.....pošli náčrtek.....já osobně mám v autě stále jen ty magnety..... ....zdraví tě martin11 martin pithart
... věřím, že se " TO " povede ......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 4090
- Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
- Dal: 384 poděkování
- Dostal: 243 poděkování
volty v palivu
...tak jak tomu rozumím....do palivové truby se zavede síťka 2x a ta se napojí jen na zdroj...12V .....a to je celý kouzlo valčíku...????
....jak to mám zjistit...????...prej si to prostuduj...já Karkulka Červená...nevzdělaná.....já vám to ukázala .....je to tady novinka...tak se odměňte Karkulce....napište o tom někdo něco.....já vás maximálně u toho vyfotím......martin11
....jak to mám zjistit...????...prej si to prostuduj...já Karkulka Červená...nevzdělaná.....já vám to ukázala .....je to tady novinka...tak se odměňte Karkulce....napište o tom někdo něco.....já vás maximálně u toho vyfotím......martin11
... věřím, že se " TO " povede ......
Voda
Nikto tu o tom nepíše. Práve som sa dočítal, že za určitých rezonančných podmienok je voda stlačiteľná na 70%. Možno to pomôže tým, čo sú ďaleko predomnou, a potom aj mne.
Gogu Constantinescu, autor patentu CC synchronizátora streľby cez vrtule pomohol svojim zariadením získať už nezvratnú prevahu vo vzduchu pre anglické letectvo v 1. sv. vojne poti Fokkerovým mechanickým synchonizátorom. Pracovalo na princípe hydrosoniky. Nie hydrauliky. Letci by sa mohli vyjadriť.
http://fluid.power.net/fpn/const/
Už vtedy mal s tým problém na patentovom úrade. Nakoniec dostal patent aj ocenenie. Prioritne ma zaujímal jeho momentový menič pre malý motor a veľký generátor a k tomu málo vodíka... ...či čoho....
Gogu Constantinescu, autor patentu CC synchronizátora streľby cez vrtule pomohol svojim zariadením získať už nezvratnú prevahu vo vzduchu pre anglické letectvo v 1. sv. vojne poti Fokkerovým mechanickým synchonizátorom. Pracovalo na princípe hydrosoniky. Nie hydrauliky. Letci by sa mohli vyjadriť.
http://fluid.power.net/fpn/const/
Už vtedy mal s tým problém na patentovom úrade. Nakoniec dostal patent aj ocenenie. Prioritne ma zaujímal jeho momentový menič pre malý motor a veľký generátor a k tomu málo vodíka... ...či čoho....
Hura
Po urputnem boji se zenou o kuchyn 3x3m a kuchynsky stul v predvanocnim peceni cukrovi, a po 8hod prace s rucni pilkou,pilnikem a bateriovou vrtackou jsem zplodil tohle.Jen ten drat se mi zatim nedari sehnat. [/quote]
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
- KEXIK
- Starší člen
- Příspěvky: 171
- Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
- Bydliště: Slovensko
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hura
gratulujem len tak dalej drzim palcepuch píše: Po urputnem boji se zenou o kuchyn 3x3m a kuchynsky stul v predvanocnim peceni cukrovi, a po 8hod prace s rucni pilkou,pilnikem a bateriovou vrtackou jsem zplodil tohle.Jen ten drat se mi zatim nedari sehnat.
VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
- laik
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 858
- Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
- Bydliště: Brno
- Dal: 36 poděkování
- Dostal: 43 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím
Ahoj puch ,je vydět že jsi strojař, krásně vrtaný dírky za laiky dávám jedničku
ps:sao má pravdu (jako obvykle) je zbytečný pokud si člověk dělá jen spořič do auta ,se jebat z 11 vývodama drátů ven a kdoví s čím ještě ....v jednoduchosti je krása....
jo ještě sem chtěl.....taky je asi zbytečný si do spořiče v autě dávat nějakou extra super čistou vodu(0,0000nic) protože probubláváním si tam stejně zanášíme sajrajt z venku to by se pak asi musel používat nějakej extra filtr nasávaného vzduchu........no a další komplikovanost na světe......
ps:sao má pravdu (jako obvykle) je zbytečný pokud si člověk dělá jen spořič do auta ,se jebat z 11 vývodama drátů ven a kdoví s čím ještě ....v jednoduchosti je krása....
jo ještě sem chtěl.....taky je asi zbytečný si do spořiče v autě dávat nějakou extra super čistou vodu(0,0000nic) protože probubláváním si tam stejně zanášíme sajrajt z venku to by se pak asi musel používat nějakej extra filtr nasávaného vzduchu........no a další komplikovanost na světe......
Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......