Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

TRkové řady vyvíječů

Praktické informace...

Moderátor: sao

Odpovědět
felda
Zasloužilý člen
Příspěvky: 285
Registrován: čtv 22 čer 2006 21:04
Bydliště: Všenory
Dal: 94 poděkování
Dostal: 175 poděkování

tr-ko

Příspěvek od felda »

tak jsem dal nahlédnout na připojení podtlaku u mé oct 1,9tdi
nechtěl jsem narušit origo díly - čili zátka do přisávání výdechu motoru , vypadá to dobře , nicméně se podtlak nekoná,
zítra pokus dva zvětššším průměr -světlost hadičky ze 4 na 8mm a skusím klapku dle Saa, zatím na vstupu z filtru (jako klapka u ventilátoru,proti odporu tenké pružinky a cca o půl cm menšího průměru než je světlost sání), no a podle výsledku se pak budu odhodlávat dle Ludvase navrtat sání přet turbem(závit apod)
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


felda
Návštěvník

Re: tr-ko

Příspěvek od Návštěvník »

felda píše:tak jsem dal nahlédnout na připojení podtlaku u mé oct 1,9tdi
nechtěl jsem narušit origo díly - čili zátka do přisávání výdechu motoru , vypadá to dobře , nicméně se podtlak nekoná,
Pamatuj na "váhu vzduchu". Každým přiškrcením sání měníš poměry mezi množstvím vzduchu a množstvím paliva. Ne k lepšímu.
U octavie 1.9tdi 66kW, bylo dosaženo snížení spotřeby o 1l/100km dosaženo elektrolyzérem při odběru cca 1A (destilovaná voda +NaOH). Nedostatek podtlaku nahradíš množstvím plynu. Připojení bylo hadičkou o průměru 5mm mezi filtr a turbo. Je tam plastová trubka se zmenšeným průměrem.
P.
Můžeš mi věřit, nebo nemusíš. Důležitá je praxe.


Uživatelský avatar
puch
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pon 11 úno 2008 22:56
Kontaktovat uživatele:

Tak teda nevim

Příspěvek od puch »

Asi si ted reknete ze jsem blb,ale mam jednu celkem zasadni otazku.Jsem strojar.Uz skoro rok sleduji par temat na tomto foru(taky mi chvili trvalo pochopit i ten nejjednodussi dratak) ktere me zajimaji.Dratak uz stavim a doufam,ze zanedlouho bude v mem Formanku.Libi se mi ,ze je to bez nejakych el. sra..k!!!ALE JAK KU..A TAM DOSTAVATE TO VN????Uz 1/2roku delam pokusy s ruznyma vodama(mam i destil.vodu z labiny pry hodne cistou),zapojenim elektrod a vzdy jdu do zkratu!!!!Mechanicky kontakt,civkovy kontakt,na tu ci onu eletrrodu,tolik nebo tolik eletrod,volnych plechu....furt nic!Bublam jen klasiku a mam srac.y i jen z dobreho navrtaneho nerezu.Proste jsem BLB.Prochazel jsem i repliku Mimova vyvijece-bud neumim cist,nebo je to smazane,nebo je to tak schovane mezi radky,ze nic nevim.Nejsem zadny Enstain-chci replikovat,protoze nemam vase znalosti,ale jsem total v pr...Myslenka stavebnice na tomto foru byla zavrzena-"Kdo si nic nenamota-Nic si nezaslouzi..."V mem 1+1 se toho celkem moc delat neda,ale parni stroj na balkone mi bezi-jen bych chtel aby bezel na vodik.Sorry za vylev,vim ze nebude zadny ohlas


chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Re: Tak teda nevim

Příspěvek od chiq »

puch píše: ...Dratak uz stavim a doufam,ze zanedlouho bude v mem Formanku.Libi se mi ,ze je to bez nejakych el. sra..k!!!ALE JAK KU..A TAM DOSTAVATE TO VN???? ...
...aké VN v dráťáku?? šak to šlape na 12V... teda aspoň mne...


sao
Zasloužilý člen
Příspěvky: 393
Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
Bydliště: MORAVA
Dostal: 7 poděkování

Re: Tak teda nevim

Příspěvek od sao »

puch píše:Asi si ted reknete ze jsem blb,ale mam jednu celkem zasadni otazku.Jsem strojar.Uz skoro rok sleduji par temat na tomto foru(taky mi chvili trvalo pochopit i ten nejjednodussi dratak) ktere me zajimaji.Dratak uz stavim a doufam,ze zanedlouho bude v mem Formanku.Libi se mi ,ze je to bez nejakych el. sra..k!!!ALE JAK KU..A TAM DOSTAVATE TO VN????Uz 1/2roku delam pokusy s ruznyma vodama(mam i destil.vodu z labiny pry hodne cistou),zapojenim elektrod a vzdy jdu do zkratu!!!!Mechanicky kontakt,civkovy kontakt,na tu ci onu eletrrodu,tolik nebo tolik eletrod,volnych plechu....furt nic!Bublam jen klasiku a mam srac.y i jen z dobreho navrtaneho nerezu.Proste jsem BLB.Prochazel jsem i repliku Mimova vyvijece-bud neumim cist,nebo je to smazane,nebo je to tak schovane mezi radky,ze nic nevim.Nejsem zadny Enstain-chci replikovat,protoze nemam vase znalosti,ale jsem total v pr...Myslenka stavebnice na tomto foru byla zavrzena-"Kdo si nic nenamota-Nic si nezaslouzi..."V mem 1+1 se toho celkem moc delat neda,ale parni stroj na balkone mi bezi-jen bych chtel aby bezel na vodik.Sorry za vylev,vim ze nebude zadny ohlas

To se velice mýlíš , stran toho ohlasu . Každýmu někdy ujedou nervy , za to se není třeba stydět -- ale dost keců.

Možná si četl zase až moc -- a překombinoval jsi to stejně tak , jako když jsem odpovídal na :
Jans --- Nový člen Zaslal: st 03 prosinec 2008 22:51 Předmět: dotaz

TRko se dělá zatím bez VN a bez Fet tranzistorů a Bez oddělovacího trafa aaaaa --- prostě jsem chtěl , aby bylo co nejjednodušší -- A taky že jo -- .

Celé zařízení obsahuje náplň z čisté vody , -- A je napojené čistě jenom na Baterií , zatím bez jakýchkoli přídavných zařízení . To ve své podstatě znamená , že pokud tam mám čistou vodu ( superčistou 0,001μS) tak se odběr pohybuje v řádech mA . (asi 100mA)
Můžu si tam dát i filtr s čerpadlem (ve zkráceném okruhu ) , který mi celkem dobře zaručí a podrží mi vodu delší dobu čistou , tzn : Voda je jenom z asi 52% vodou a ostatní příměsi se mi vysráží v průběhu reakce v drobné smetí , které jenom zvyšuje vodivost a tudíž je dobré , zbavit oněch příměsí vody pomocí filtru -- to bylo ad 1 .

Ad2 je ta skutečnost , že podle zkoušek , nejenom mnou provedených , dokáže být zařízení nabito až 1,5 měsíce bez toho , než by bylo potřeba do něho pouštět nějaké ty mAky .

Dalším vhodným řešením , a tady se budu zase jenom opakovat , ale je to asi potřeba , je pulsní nabíjení TRka , které se může provádět buď mechanicky Tzn , jednou za čas to zapnu a tím zaručím aktivaci celého zařízení .
Jestliže tohoto chce někdo využívat , doporučuji zapojení přes Relátko a tlačítko , kde se Relé Vždy po vypnutí motoru samo odpojí , takže při opětovném zapnutí klíčku již samo nesepne , ledaže opětovným zmáčknutím tlačítka .

Možných řešeních se spousta , ale vcelku nejjednodušší se mi jeví --- sehnat si někde z vrakoviště relé , určené pro spínání intervalů na stěrače.
Zde se dá nastavit až tuším jedna minuta a drobným zásahem do relé -- zvýšením hodnoty Odporu (tím je myšleno potenciometru na ovládání potřebného času kyvu stěrače) , či zvýšením Capacity kondenzátoru , který je zodpovědný za onen čas , prodloužíme dobu trvání sepnutí relé.

Nemusíte mít z toho obavu , protože je to vždy ten , který je největší a přesahuje asi 10μF . I když se náhodou spletete a netrefíte se , nic se nestane , prostě zkusíte jiný poté , co jste vše uvedli do původního stavu .
Ve své podstatě stačí na onen C přiložit třeba 10μF a hnedle bude mít relé delší spínací čas . (samozřejmě , že je třeba dodržet polaritu Kondenzátoru .

Ještě jedno bych si teda dovolil tak nahonem a tím je jakýkoli časovač na delší časy , kterých se po Netu válí spousta , ale na jeden bych Vás přece jenom upozornil a tím jem časovač s IO NE 555.
Je tak jednoduchý , že i bezdomovec , který umí udržet pájecí zařízení v ruce , ho dovede sesmolit .

Ze všech těchto , narychlo návrhů mě ale připadne nejlepší s tím relátkem pro stěrače , pro svou dostupnost a bezpečnost .

Kdo si neví rady , tak opět požádá nějakého elektrifikovaného kamaráda , který to střelhbitě za něj vyřeší a po pár pivech a nějakém tom fernetu to i zapojí .

Ještě bych dodal jednu podstatnou věc na Tvou stranu Puch a sice ohledně toho “…..a vždy jdu do zkratu“ .
Ses snad čoveče úplně zbláznil , nebo co . Když Ti to teda jde do Zkratu , tak jsi ho tam snad udělal schválně , protože je to zhola nemožné a bez předchozího proměření celého zařízení to nemůžeš ani spouštět a POJISTKA , která to celé jistí Ti to ani nedovolí .

Ať je to mé zapojení či Mimovo , je vše vymezeno a jištěno tak , aby nešlo nic do zkratu , protože jinak někde soudruzi z NDR udělali chybu .
:smoke:


Uživatelský avatar
puch
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pon 11 úno 2008 22:56
Kontaktovat uživatele:

Tak teda nevim

Příspěvek od puch »

Dekuji za odpovedi.To VN bylo mysleno na jine zapojeni( derovane plechy )a zkrat byl myslen -automobil.svicka jiskru haze,ale pri pripojeni na elektrodu v destil.vode se veskery efekt ztrati-myslim si,ze se to nejakym zpusobem prez vodu vyskratuje i kdyz by destil.voda mela byt izolant.
Dratak stavim podle Tve konstrukce- 4sekce bez elektroniky.Ted o vikendu jdu vrtat diry a cekam na drat


Že jsem si to nemyslel ----- proto jsem to psal trošku šířeji , abych jenom oživil , snad již zapomenuté a doplnil o nové .

cituji :
“……….. pri pripojeni na elektrodu v destil.vode se veskery efekt ztrati “
Fakt si myslíš , že se efekt ztratí ?? -- Tak to udělej ještě jednou a Strč tam prst .

Sice myslíme a pracujeme trošku v jiných dimenzích , tím chci říct , že navazujeme na snad úmyslně potlačené zkušenosti lidstva , ale zákon o zachování Energie je stále na pořadu dne .


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

pro SAO

Příspěvek od martin11 »

zdarec zdraví tě tvoje KARKULKA ČERVENNÁ...hele něco jsem objevil...ale protožë tomu nerozumím, tak ti to posélám...ty si s tím poradéč viď.....ahoj martin11 :lol:

...p.s.a toto.....

Jiná cesta ke zvýšení účinnost spalovacíh motorů
26.9.2008
Profesor Rongjia Tao z americké Temple University vynalezl jednoduché zařízení, které zvýší účinnost spalovacích motorů.. Tvoří ho prostá trubička napojená na autobaterii. Elektrické pole v ní snižuje viskozitu paliva, takže spalování je účinnější. Prof.Tao svůj vynález testoval po dobu šesti měsíců ve voze Mercedes Benz s dieselovým motorem. Jeho průměrná spotřeba poklesla o 20%.


...jestli máš Mercedesa, tak jsi na pul cesty... :idea:


... věřím, že se " TO " povede ......
Návštěvník

Re: pro SAO

Příspěvek od Návštěvník »

martin11 píše:..........
...p.s.a toto.....

Jiná cesta ke zvýšení účinnost spalovacíh motorů
26.9.2008
Profesor Rongjia Tao z americké Temple University vynalezl jednoduché zařízení, které zvýší účinnost spalovacích motorů.. Tvoří ho prostá trubička napojená na autobaterii. Elektrické pole v ní snižuje viskozitu paliva, takže spalování je účinnější. Prof.Tao svůj vynález testoval po dobu šesti měsíců ve voze Mercedes Benz s dieselovým motorem. Jeho průměrná spotřeba poklesla o 20%.
O tom se píše v patentech 1876879 z roku 1932 a 2509498 z roku 1945.
P.


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

zdravim Peter

Příspěvek od martin11 »

...no vidíš...já včera nemohl spát , tak jsem brouzdal po netu a je to uvedený jako žhavá novinka na nějakejch českejch stránkách.......tak...sice patent....ale co.....funguje to ????....jak tě znám....zkusil jsi to..???jásice nevím jak by to mělo být zapojený.....pošli náčrtek.....já osobně mám v autě stále jen ty magnety..... :oops: ....zdraví tě martin11 :lol: martin pithart


... věřím, že se " TO " povede ......
Jans
Stálý člen
Příspěvky: 64
Registrován: sob 11 říj 2008 21:28

tao

Příspěvek od Jans »

asi je to ono,můžeš studovat http://www.rexresearch.com/tao/tao.htm


martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

volty v palivu

Příspěvek od martin11 »

...tak jak tomu rozumím....do palivové truby se zavede síťka 2x a ta se napojí jen na zdroj...12V .....a to je celý kouzlo valčíku...????
....jak to mám zjistit...????...prej si to prostuduj...já Karkulka Červená...nevzdělaná.....já vám to ukázala .....je to tady novinka...tak se odměňte Karkulce....napište o tom někdo něco.....já vás maximálně u toho vyfotím......martin11 :lol:


... věřím, že se " TO " povede ......
Gusto
Stálý člen
Příspěvky: 51
Registrován: stř 29 srp 2007 6:11
Bydliště: VS

Voda

Příspěvek od Gusto »

Nikto tu o tom nepíše. Práve som sa dočítal, že za určitých rezonančných podmienok je voda stlačiteľná na 70%. Možno to pomôže tým, čo sú ďaleko predomnou, a potom aj mne.

Gogu Constantinescu, autor patentu CC synchronizátora streľby cez vrtule pomohol svojim zariadením získať už nezvratnú prevahu vo vzduchu pre anglické letectvo v 1. sv. vojne poti Fokkerovým mechanickým synchonizátorom. Pracovalo na princípe hydrosoniky. Nie hydrauliky. Letci by sa mohli vyjadriť.

http://fluid.power.net/fpn/const/

Už vtedy mal s tým problém na patentovom úrade. Nakoniec dostal patent aj ocenenie. Prioritne ma zaujímal jeho momentový menič pre malý motor a veľký generátor a k tomu málo vodíka... ...či čoho....


Uživatelský avatar
puch
Stálý člen
Příspěvky: 46
Registrován: pon 11 úno 2008 22:56
Kontaktovat uživatele:

Hura

Příspěvek od puch »

:lol: Po urputnem boji se zenou o kuchyn 3x3m a kuchynsky stul v predvanocnim peceni cukrovi, a po 8hod prace s rucni pilkou,pilnikem a bateriovou vrtackou jsem zplodil tohle.Jen ten drat se mi zatim nedari sehnat. :roll: [/quote]
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.


Uživatelský avatar
KEXIK
Starší člen
Příspěvky: 171
Registrován: čtv 23 lis 2006 17:59
Bydliště: Slovensko
Kontaktovat uživatele:

Re: Hura

Příspěvek od KEXIK »

puch píše::lol: Po urputnem boji se zenou o kuchyn 3x3m a kuchynsky stul v predvanocnim peceni cukrovi, a po 8hod prace s rucni pilkou,pilnikem a bateriovou vrtackou jsem zplodil tohle.Jen ten drat se mi zatim nedari sehnat. :roll:
:D gratulujem len tak dalej drzim palce ;) :good:


VE je buducnost ale malo ludi to chape
informacie,schemy,foto o vyvijacoch http://www.h2o-energia.wz.cz
Uživatelský avatar
laik
Zasloužilý člen
Příspěvky: 858
Registrován: sob 23 úno 2008 21:41
Bydliště: Brno
Dal: 36 poděkování
Dostal: 43 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Zdravím

Příspěvek od laik »

Ahoj puch ,je vydět že jsi strojař, krásně vrtaný dírky :lol: za laiky dávám jedničku :good: :pivko:

ps:sao má pravdu (jako obvykle) :oops: :oops: je zbytečný pokud si člověk dělá jen spořič do auta ,se jebat z 11 vývodama drátů ven a kdoví s čím ještě ....v jednoduchosti je krása....
jo ještě sem chtěl.....taky je asi zbytečný si do spořiče v autě dávat nějakou extra super čistou vodu(0,0000nic) protože probubláváním si tam stejně zanášíme sajrajt z venku to by se pak asi musel používat nějakej extra filtr nasávaného vzduchu........no a další komplikovanost na světe......


Jsem svobodný, protože dělám to co chci a ne to co musím......
Odpovědět

Zpět na „Sao“