Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
TRkové řady vyvíječů
Moderátor: sao
sao-tepelné poměry na ventilech
Ještě pár prostých čísel, které ukazují na závažnost problému.
Teploty na ventilech
a /benzínový motor
sací 300-500stC
výfukový 850stC
b/ vznětový
sací 300-500
výfukový 600-800/T/
Teplotní mez pro použitý materiál je 880stC,
při vyšší teplotě dochází k deformaci.
Čili-příliš velká vůle /tepelná/na ventilech není...
Teploty na ventilech
a /benzínový motor
sací 300-500stC
výfukový 850stC
b/ vznětový
sací 300-500
výfukový 600-800/T/
Teplotní mez pro použitý materiál je 880stC,
při vyšší teplotě dochází k deformaci.
Čili-příliš velká vůle /tepelná/na ventilech není...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 393
- Registrován: sob 03 bře 2007 13:40
- Bydliště: MORAVA
- Dostal: 7 poděkování
007
Jedna taková drobná poznámka pro začátek , než se rozepíšu a sice : Je Vás tady těch Anonymous nějak moc a začínáte v tom mít nejenom Vy , ale i já pěknej guláš , ........
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
sao to řek hezky
používá zcela na místě velká písmena.
Vezměte si některé gravitační anomálie při užívání JC, které, pokud nebastlíte jsou dohledatelné na webu. Zde voda neubývá, mně se nic neoteplovalo, motor spíš byl chladnější , úspora nastala. Dráťák je JC jinak. Slabší a skoro pro každého.Pokud by se ale oteploval dráťák, je to skoro neúčinný.
Jinak úvaha o činnosti motoru nahoře předestřená nemá chybu, a svědčí o Panu motoráři. Je mi jasné, že se člověk celkem bojí to dát do novějšího auta.
k.
Vezměte si některé gravitační anomálie při užívání JC, které, pokud nebastlíte jsou dohledatelné na webu. Zde voda neubývá, mně se nic neoteplovalo, motor spíš byl chladnější , úspora nastala. Dráťák je JC jinak. Slabší a skoro pro každého.Pokud by se ale oteploval dráťák, je to skoro neúčinný.
Jinak úvaha o činnosti motoru nahoře předestřená nemá chybu, a svědčí o Panu motoráři. Je mi jasné, že se člověk celkem bojí to dát do novějšího auta.
k.
- Iv
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1080
- Registrován: sob 07 říj 2006 17:51
- Dostal: 8 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Jiný pohled
Nebudu zasahovat zase do polemizování s teorií,ale neodpustím si připomenout jeden fakt,který jsme zde s Lubošem již uvedli a to je,že kolem vyvíječe a kdo má do něj uděláno i přisávání se tvoří velké elektrostatické pole ve tvaru vajíčka(jak pohnete s éterovou sítí?).Kdo má přisávání,tak se toto pole tvoří při vstupu přisávání,kdo má bez přisávání,pole se tvoří kolem buňky.To je vše!
sao-Energie
Sao -já se ptám nikoli z provokativních důvodů.
Tobě to připadlo a nebo se to zdálo provokativním ?? Říkal jsem přece , že na blbosti nemám čas . Až to tak budu myslet , tak se neboj , ale já se ozvu -- domluveno ?
A jedeme dál .
zaujal mne příspěvek od Nováka do sousedního vlákna:
Diskuse k tématu Racionální pohled na Joe Cell
Novák:
Celá věc je vlastně strašně jednoduchá.Je to přesně tak,jak to píše Wojnar,kde je náboj,tam je všechno protože náboj je všechno.Ostatní je pouze konstrukční a hlavně geometrické uspořádání v prostoru.Pokud jsem náhodně narazil na Casimirův jev,je to jen souhra náhod a okolností.
Berky:
Luboši, ten náboj se tvoří sám díky geometrickému uspořádání atd nebo je nutné to napájet (VN?). Můžeš se o tom víc rozepsat, alespoň o té geometrii?
_________________
Novák:
Popíšu ti jenom jak na to.Sací potrubí se vlivem sání a zavírání ventilů dostává do "nějaké" oscilace.Jsou to mechanické vlny,ale také elektrické a v podstatě hýbeš nábojem.Pokud tuhle oscilaci přeneseš do spořiče a stačí na to i poměrně malá hadička,tak zase hýbeš s dielektrikem mezi deskami
a vytvoříš něco jako pulzující kondenzátor.Pokud na takový spořič napojíš osciloskop a elektroskop,tak najednou zjistíš,že při určitém průtoku vzduchu se začnou tvořit vn výboje a vytvoří se okolo kladné pole.Ono je totiž jedno,jestli máš ve spořiči vodu a nebo vzduch.
Co se potom přesně děje s dusíkem a kyslíkem nemám ani páru,ale u těch mých pokusů s hořákem mi to zvedlo výhřevnost až 5x a kluci to viděli na vlastní bulvy.
Tedy opatrnost stran výsledků toho, co opravdu se v motoru děje je podle mne namístě-proto se ptám Vás,máte se spořičem TR
určitě nejvíc zkušeností....
Jinak Váš popis je v podstatě krásně poetický,ano, v téhle
"Hře" jsme pouhý statisti-
Nemám rád strohost psaní , neboť ta “snad“ patří do škol z kterých když žáci vyjdou , jen málokdo si pamatuje a celý život jen zbytečně dohání .
Proto se snažím a nejen pro ostatní , ale i pro sebe , aby příspěvek zanechal v člověku dobrý pocit a vědomí , že pisatel vše myslí upřímně a pro zapamatování je to asi nejlepší , protože strohost psaní nedá člověku nic víc než holá fakta , která když si nemůže připodobnit se jenom velice těžko pamatují .
Květnatost našeho jazyka mě dává možnost přenést do slov věci , které čtenáře povzbudí k hlubšímu zamyšlení se nad věcí a taky vyburcovat k aktivitě , která je dobou spíš potlačována a taky myslím , že ovcí je už snad dost.
Někomu snad může připadnou , že mícháme vlákna dohromady , ale já říkám neustále , že se nám tady potuluje jedna a ta samá Energie napříč vlákny , kterou stačí jenom podchytit , spíš bych řek umět najít a využít . Myslím , že už to hodně lidiček pochopilo a nenechá si ji ujít jen tak bez povšimnutí .
Speciálně pro vás několik úryvků-jsou obsaženy v náboženských textech, ale Vy dokážete od této formy abstrahovat
....věřím v Ducha Svatého, Pána a Dárce Života, který z Otce i Syna
vychází, s Otcem i Synem je zároveň uctíván a oslavován.....
..hříchy proti Otci i Synu budou odpuštěny, hříchy proti Duchu Svatému
ani tady, ani na věčnosti...
Jak věci jsou, věděli již předkové..,nejde o žádná květnatá klišé.
držím palce
Neboť Tvé je Královstvý a Moc i Sláva na Věky Věků .
Tobě to připadlo a nebo se to zdálo provokativním ?? Říkal jsem přece , že na blbosti nemám čas . Až to tak budu myslet , tak se neboj , ale já se ozvu -- domluveno ?
A jedeme dál .
zaujal mne příspěvek od Nováka do sousedního vlákna:
Diskuse k tématu Racionální pohled na Joe Cell
Novák:
Celá věc je vlastně strašně jednoduchá.Je to přesně tak,jak to píše Wojnar,kde je náboj,tam je všechno protože náboj je všechno.Ostatní je pouze konstrukční a hlavně geometrické uspořádání v prostoru.Pokud jsem náhodně narazil na Casimirův jev,je to jen souhra náhod a okolností.
Berky:
Luboši, ten náboj se tvoří sám díky geometrickému uspořádání atd nebo je nutné to napájet (VN?). Můžeš se o tom víc rozepsat, alespoň o té geometrii?
_________________
Novák:
Popíšu ti jenom jak na to.Sací potrubí se vlivem sání a zavírání ventilů dostává do "nějaké" oscilace.Jsou to mechanické vlny,ale také elektrické a v podstatě hýbeš nábojem.Pokud tuhle oscilaci přeneseš do spořiče a stačí na to i poměrně malá hadička,tak zase hýbeš s dielektrikem mezi deskami
a vytvoříš něco jako pulzující kondenzátor.Pokud na takový spořič napojíš osciloskop a elektroskop,tak najednou zjistíš,že při určitém průtoku vzduchu se začnou tvořit vn výboje a vytvoří se okolo kladné pole.Ono je totiž jedno,jestli máš ve spořiči vodu a nebo vzduch.
Co se potom přesně děje s dusíkem a kyslíkem nemám ani páru,ale u těch mých pokusů s hořákem mi to zvedlo výhřevnost až 5x a kluci to viděli na vlastní bulvy.
Tedy opatrnost stran výsledků toho, co opravdu se v motoru děje je podle mne namístě-proto se ptám Vás,máte se spořičem TR
určitě nejvíc zkušeností....
Jinak Váš popis je v podstatě krásně poetický,ano, v téhle
"Hře" jsme pouhý statisti-
Nemám rád strohost psaní , neboť ta “snad“ patří do škol z kterých když žáci vyjdou , jen málokdo si pamatuje a celý život jen zbytečně dohání .
Proto se snažím a nejen pro ostatní , ale i pro sebe , aby příspěvek zanechal v člověku dobrý pocit a vědomí , že pisatel vše myslí upřímně a pro zapamatování je to asi nejlepší , protože strohost psaní nedá člověku nic víc než holá fakta , která když si nemůže připodobnit se jenom velice těžko pamatují .
Květnatost našeho jazyka mě dává možnost přenést do slov věci , které čtenáře povzbudí k hlubšímu zamyšlení se nad věcí a taky vyburcovat k aktivitě , která je dobou spíš potlačována a taky myslím , že ovcí je už snad dost.
Někomu snad může připadnou , že mícháme vlákna dohromady , ale já říkám neustále , že se nám tady potuluje jedna a ta samá Energie napříč vlákny , kterou stačí jenom podchytit , spíš bych řek umět najít a využít . Myslím , že už to hodně lidiček pochopilo a nenechá si ji ujít jen tak bez povšimnutí .
Speciálně pro vás několik úryvků-jsou obsaženy v náboženských textech, ale Vy dokážete od této formy abstrahovat
....věřím v Ducha Svatého, Pána a Dárce Života, který z Otce i Syna
vychází, s Otcem i Synem je zároveň uctíván a oslavován.....
..hříchy proti Otci i Synu budou odpuštěny, hříchy proti Duchu Svatému
ani tady, ani na věčnosti...
Jak věci jsou, věděli již předkové..,nejde o žádná květnatá klišé.
držím palce
Neboť Tvé je Královstvý a Moc i Sláva na Věky Věků .
sao-Energie
Problém náboženských formulací starých knih spočívá v tom, že je vnímáme velmi často jako pouhá vzletná klišé, jen znovu přečíst a znovu- opatrně-jak když trháme květinu..
třeba Pavel z Tarsu v Listech:
Rozhodl jsem se, žu u Vás nebudu znát jiného Krista, než toho
ukřižovaného..
no , pokračovat by znamenalo dostat holí-a není konec konců třeba otrávit techničtěji založené čtenáře..
Všechna dnešní města jsou stejná Tarsu .
třeba Pavel z Tarsu v Listech:
Rozhodl jsem se, žu u Vás nebudu znát jiného Krista, než toho
ukřižovaného..
no , pokračovat by znamenalo dostat holí-a není konec konců třeba otrávit techničtěji založené čtenáře..
Všechna dnešní města jsou stejná Tarsu .
Re: sao-Energie
Ako kto ... tak tak ... ako kto .....,,Mýliť sa je ludské". PepeAnonymous píše:...v téhle
"Hře" jsme pouhý statisti...
Dobrý karbaník vie , že aj oko je možné prebiť .
Hura
UFFF!!!V noci jsem konecne domotal TRk 117*420mm, 10sekci,1mm drat.To jsem zvedav co to bude umet
No teda , to je něco , akorát co do toho budeš pouštět ? , protože jestli to budeš příliš zatěžovat , tak ti ty smotaný dráty – s jedním tenkým vývodem nebudou stačit a přepálí se .
No teda , to je něco , akorát co do toho budeš pouštět ? , protože jestli to budeš příliš zatěžovat , tak ti ty smotaný dráty – s jedním tenkým vývodem nebudou stačit a přepálí se .
Nemáte oprávnění prohlížet přiložené soubory.
Zabili Kenyho!!!PARCHANTI!!!!
- Pego
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 612
- Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
- Dal: 29 poděkování
- Dostal: 19 poděkování
Re: 007
Kdyz tak pocitam, je tam uz 15000km (TR 4 bifi sekce, orig sao plexi, 0,8mm nerez, podbublane, 12V).sao píše:Vcelku dost na tom ujel taky Pego a já mám naběháno 12tis .
Protože se tady jedná o něco jiného než BP tak to s motorem “nic“ nedělá , aspoň to teda není vůbec cítit ba naopak , jede to čím dál tím líp .
Ventily se ani nehnuly , to jsem kontroloval a olej na kterém se vždy ukáže nějaká ta nepravost je v naprostém pořádku .
Motor si jenom pochutnava...
Jinak u mne, u 1360ccm benzinu s momentalne kolem 332Tkm, r.v.88, nastal problem u klasicke lyzy pri objemu >=1,4L BP / min. 5min. a motor se topil, voda v oleji... Musim tady znovu vychvalit tenhle motor TU3(neco, u mne CP), Peugeoti techniku, ktery se vyrabi (jadro je stejne) uz od 60-let a montuje se s ruznyma sanima/vyfukama/vstrikama dodnes. Snese fakt "vsechno", pral sem do nej vodu (trist, paru, mlhu), posouval predstih, predhrival palivo, michal do benzinu naftu, redidla (acetonova), ionizoval vzduch, magnetizoval vzduch/palivo a prezil take preskoceni rozvodaku o 3 zuby. Jeho stav z minuleho roku naleznes na foru (foto spal. prostoru) - cistej jak lilie.
Zaklad bych videl v nerez ventilech, stere Skody a pod. este nemeli... TR je bezpecne, pokud si uhlidas teplotu pro kazdej motor. Muzu jenom vrele doporucit.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1719
- Registrován: úte 09 led 2007 12:49
- Bydliště: Praha
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 20 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: sao-Energie
Pokud se ztotožníš s knihou " Velký třesk překonán. "pepe píše:Ako kto ... tak tak ... ako kto .....,,Mýliť sa je ludské". PepeAnonymous píše:...v téhle
"Hře" jsme pouhý statisti...
Záleží na tom jak daleko člověk v té hře může jít, hm, nebo pak musí.
k.
ESP
Pepo-platí stará smyčka
"Jsem-li "činitelem", "Bůh" je "pozorovatelem".Jsem-li "pozorovatelem"
"Bůh" je "činitelem".Když udržíš střed rovnováhy těchto dvou poloh,
můžeš vnímat, "jak Jeden si tu hraje"-ale to jsme daleko od tématu
u "Cesty nad protiklady"
Někoho zajímá rozvoj potenciálu "vlastních možností",jiný pozoruje,
"jak se věci stávají"..Je to otázka založení Uprostřed je "lehkost bytí"..
Ani Prázdno, ani forma,ani nirvána ani samsáro..dál nejde mluvit..
"Jsem-li "činitelem", "Bůh" je "pozorovatelem".Jsem-li "pozorovatelem"
"Bůh" je "činitelem".Když udržíš střed rovnováhy těchto dvou poloh,
můžeš vnímat, "jak Jeden si tu hraje"-ale to jsme daleko od tématu
u "Cesty nad protiklady"
Někoho zajímá rozvoj potenciálu "vlastních možností",jiný pozoruje,
"jak se věci stávají"..Je to otázka založení Uprostřed je "lehkost bytí"..
Ani Prázdno, ani forma,ani nirvána ani samsáro..dál nejde mluvit..
Nieje to len o ,,hercoch a režiséroch". Je tam ešte aj ,,špagát a ruka". Asi sa toto ,,hranie" bude zdať niekomu mimo tému , no nie je to mimo tému i keď je fakt , že žiadni technický problém to nerieši . Odchádzam do ,,lovišť" , nach to tu Saovi ,,nezasieram". Pepe
Naposledy upravil(a) pepe dne stř 04 úno 2009 11:35, celkem upraveno 1 x.
Dobrý karbaník vie , že aj oko je možné prebiť .
sao-umluva
Za "opáčení Pepovi " se omlouvám a "budu hodnej" ve Vašem vlákně,
protože patří k tomu nejzajímavějšímu, co na tomto foru je.Díky Vám..
Sejít z cesty je pro každého z nás velice lehké , ale vrátit se , vcelku dost nesnadné , natož když si spousta lidiček dupe na svým a neumí , či si nechce přiznat , že i on sám může někdy nechtěně klopýtnout .
Ještě stran toho Zázraku bych chtěl říct , že ze svého pohledu to nenazývám Zázrak , ale Pochopení , či spíš Prozření , a pak teda se to na tom Koni jede – to Vám teda povím .
Najednou je člověk svou myslí svobodnej a nesvázanej .
protože patří k tomu nejzajímavějšímu, co na tomto foru je.Díky Vám..
Sejít z cesty je pro každého z nás velice lehké , ale vrátit se , vcelku dost nesnadné , natož když si spousta lidiček dupe na svým a neumí , či si nechce přiznat , že i on sám může někdy nechtěně klopýtnout .
Ještě stran toho Zázraku bych chtěl říct , že ze svého pohledu to nenazývám Zázrak , ale Pochopení , či spíš Prozření , a pak teda se to na tom Koni jede – to Vám teda povím .
Najednou je člověk svou myslí svobodnej a nesvázanej .