Copak to tu falzifikuješ...?aNONym píše:RE: "Blbec zústane blbcem i kdybys mu domlouval." Mim*Karban* píše:blá, bláá, bláááá
Ale stejně to byl docela hezkej chat. Non.
?
Copak to tu falzifikuješ...?aNONym píše:RE: "Blbec zústane blbcem i kdybys mu domlouval." Mim*Karban* píše:blá, bláá, bláááá
Ale stejně to byl docela hezkej chat. Non.
Koukám, že máš asi nějaké potíže - jaksi se nevyjádřil k navržené konfrontaci...Mim píše:Hezky na jeden večer...vidím, že na fóru se dokáže diskuze pěkně rozběhnout. Škoda, že Karban nezůstal u karet, mohlo to být ještě zajímavější.....(nebo u odpadů a kanalizací, jak psal Watson)
Dobře, udělám malou výjimku, ještě odpovím. Ale to je asi tak všechno, co pro tě mohu udělat.Karban píše:A snažit se snad něco krakovat ve válci spalovacího motoru - no to snad ne... .
Jo reaktor?aNONym píše:Dobře, udělám malou výjimku, jestě odpovím. Ale to je asi tak všechno, co pro tě mohu udělat.Karban píše:A snažit se snad něco krakovat ve válci spalovacího motoru - no to snad ne... .
Ve válci spalovacího motoru ne, liebe junge, ale v reactoru. Proto tam přeci je.
Auú, začíná to bolet(tě číst), (vygumováno, neznalost, nevědomost)-snad je to jen konstatování faktu, nechci tě urážet i když to tak zvenku vypadá, časem na to příjdeš.Karban píše:Copak to tu falzifikuješ...?aNONym píše:RE: "Blbec zústane blbcem i kdybys mu domlouval." Mim*Karban* píše:blá, bláá, bláááá
Ale stejně to byl docela hezkej chat. Non.
?
Koukám - z tebe tu zatím nic k věci nevypadlo, spíš nějaké zmateniny....lajos píše:...Auú, začíná to bolet(tě číst), (vygumováno, neznalost, nevědomost)-snad je to jen konstatování faktu, nechci tě urážet i když to tak zvenku vypadá, časem na to příjdeš.
Jasně, dám si na tebe panáka....aNONym píše:Laoši, Mime a vy všichni ostatní normální. Pojďte na pivo.
Water píše:Podla mna je zbytocne nieco odhadovat. Najlepsie je si to realne vyskusat a priblizne odmerat. Samozrejme za predpokladu ze su na to primerane podmienky. Myslim tym neake starsie auto a tak. Vlastne ano, tvoj predpoklad je realny, mnou potvrditelny. Rozdiely namerane zatial nemam, ale u 4-taktu je to poznat, aj ked nie nejak rapidne. To stale pisem o cistej hmle prisavanej do sania. Tie hodnoty, ktore uvadzal Mim su v kombinacii s niecim inym, aj realne. ..... Vlastne preco to nebrat vazne, ked cielom nie je len nieco setrit, ale vylucit (konvencne paliva), aj ked setrenim sa to zacina ! :-) Takze myslim, ze to nebolo scifi, ale realne hodnoty hovoriace o nejakej urovni uplatnenych poznatkov a skusenosti ! ........ K opisu pouzitia hmly mozem potvrdit, ze ta prisavana do motora ukludnuje jeho chod, jemne sa tym samozrejme dvyha vykon, klesa spotreba. Aj v zatazeni, je vidiet, vlastne pocut zmenu zvuku. To sa deje aj ked len v tych mizernych par %-tach. Samozrejme vsetky tieto postrehy su v inych mierach pozorovatelne na roznych modeloch aut. Tak isto je samozrejme, ze sa to meni pri zmene mnozstva hmly.
Este takato psychologicka pomocka pre tych, ktori sa chystaju nieco s hmlou vyskusat u svojho tatosa. Kedze pri samotnej hmle je rozdiel chodu v celom pracovnom spektre motora dost mizerny, je preto vhodne test uskutocnit najprv s hmlou za niekolko dni na vzitie, a az potom prejst na povodny chod bez nej. Je zname ze malych zmien si clovek vsimne skor vtedy, ak prechadza z niecoho lepsieho na to horsie. Samozrejme predpoklad v chodu motora (nie v jeho zivotnosti) je tu optimisticky cize chceme aby to urobilo prinos. :-)
250W čistýho el. příkonu ti bude stát v autě nejméně 400W mechanického výkonu, kterej vezmeš motoru.FavoRS píše:Ještě dotaz ohledně tý mlhy...když jsem nad tím tak přemýšlel....tak jeden z těch nejvýkonějších ultrazvukových vyvíječů co se na krámech prodává....má příkon 250W....což je v převodu do 12V odběr přes 20A....pokud se mýlím, tak mě opravte.
No a tak si říkám jestli by ten mlhovač přinesl tolik užitku, aby se dokázal alespon srovnat s těma nákladama na výrobu tý mlhy. Přecijen 20A už je poznat... Naskýtá se řešení jak uspořit v autě 10A odběru, a to Led diodovejma světlama pro denní použití. Pak už by těch 20A navíc tak nebolelo, když by to bylo nějak kompenzovaný.
Ohledně tý mlhy, myslím si že ultrazvukový mlhovač je to nejlepší řešení v poměru (velikost/výkon/cena)
Sám jsem měl vymyšlený systém, který by tvořil páru z tepla výfukového potrubí.....nakonec jsem však z tohodle řešení upustil, jelikož teplá pára nemá hlavní přínos v tom, že neochlazuje nasávanou směs, je dost náchylná na srážení-ulpívání, a je více agresivní k materiálům.....a všechny tyhle problémy odstranuje ultrazvukový mlhovač....jen mě trošku hlodá ten odběr přes 20A
Další z mýh nápadů. který se týkal vstřikování vody, vždycky ztroskotal buď na problému energií, nebo nepraktičnosti. Solidní vstřikování vody měl promyšlený SAAb, ale nikde se mi nepodařilo dohledat jak přesně to bylo řízený k poměru řežimu motoru. Já jsem od vstřikování vody upustil, jelikož by bylo dost nákladný vyhotovit regulaci, a zase byl problém s energiema.....
Takže můj konečný plán na snížení spotřeby je asi takovej, že skusím zabudovat ten mlhovač, + ještě zkusím vytvořit poslední model vyvíječe z http://www.h2o-energia.wz.cz
Ještě s kombinací LPG a uvidíme jak se to bude tvářit.
Spotřeba se snižuje jinak, ale to je tvá věc...FavoRS píše:O výkon tu vubej nejde, toho je opravdu v motoru dost, spíš něco na lehký snížení spotřeby a změkčení chodu motoru. No ten mlhovač na který jsem koukal tak měl spotřebu vody 2,7l/hodinu ze který vytvořil mlhu. Což si myslím že neni málo. Jak říkám něco jiného je teorie, a něco praxe......dokud si to neodzkouším přesně, je těžký dělat konečný závěry.
Plus ještě ten vyvíječ z H2o serveru bymohl přinýst taky nějakej užitek. A co jsem tak koukal tak by neměl být ani tak energeticky náročný.