Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Meyerové auto

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Uživatelský avatar
sano
Zasloužilý člen
Příspěvky: 942
Registrován: stř 08 úno 2006 23:48
Dostal: 18 poděkování

Meyer

Příspěvek od sano »

Ahoj Eter,
trochu je už iná doba. Myersove patenty vypršali predminulý rok v júni, v Amerike funguje nadácia H2Earth, ktorá si dala zacieľ šíriť Myersov spôsob rozkladu vody po celom svete. Zatiaľ majú zapojených asi 40 krajín, v každej je minimálne jeden aktivista, ktorému dali dostatok informácií aby uspel v postavení Myersovej repliky. Neviem prečo je to tak, ale okrem H2Earth funguje aj niekoľko ´dalších nadácií, organizácií a pokiaľ viem sú celkom úspešné.
Už neplatí, že kto má patent na rozklad vody, je ohrozený na živote. Viď aj naše fórum. Zatiaľ nikoho z nás nezamordovali.


Akord
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3133
Registrován: stř 24 led 2007 0:52
Dal: 5 poděkování
Dostal: 28 poděkování

Příspěvek od Akord »

To, čo človeka ohrozuje, nie je auto na vodu, ale auto na kolesách. A ani nie monopoly, ako indivídua.


Uživatelský avatar
Eter
Starší člen
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 20 lis 2008 11:59

Pán Meyer

Příspěvek od Eter »

Samec píše:Mayer bol podvodnik. Neviem, ci mate aj nieco ine, ale to video, co slo aj v tv Spektrum, je podvod. A teda aj vsetky vyjadrenia na roznych webstrankach vychadzajuce zo zhliadnutia tohto videa maju rovnaku hodnotu. Pre tych, co to este nepochopili, par faktov na zamyslenie. Naco ma pan Mayer na stole ten elektromotor s dynamom? Kam ide tych par miliamperov z krabice s gombikmi a budikmi? Aky vykon ma ten elektromotor/dynamo? V skutocnosti ten maly prud z krabice nejde do elektrolyzera, ale napaja budiace vinutie generatora. Generator nasledne vyraba niekolkonasobne vacsi prud a vyuziva pri tom mechanicku energiu, ktorou je roztacany. A z toho, ako pohasne svetlo v okamihu, ked pan Mayer zapne elektromotor, je mozne vytusit aj vykon dodavany do elektrolyzera. Teda ziadna zazracna elektrolyza supermalym rezonancnym prudom, ale obycajna elektrolyza brutalnymi amperami. Teraz ma asi viaceri nebudu mat radi, ale nedavate mi inu sancu. Lebo fakt 2. je, ze vsetkych co sa tymto zaoberaju je mozne rozdelit do dvoch skupin. Jednym sa ZATIAL nic nepodarilo poskladat a druhym to vraj funguje, ale neukazu to za ziadnu cenu. Preco asi?
S tym podvodnikom nemozem suhlasit! Meyeroj auto fungovalo len na vyvijac!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mas pravdu ze tam nedaval mA ale A. Nejde o obycajnu elektrolyzu, ide o pulsnu elektrolyzu, a rusenie dvojvrstvy Statickym VN a nasledne odsavanie elektronov. Ziadna rezonancia!!!!

Fungovalo to mnohym na tomto foru a ukazali to vid (Novák) aj ked je to uz zmazane. Gewo dal navod vo vlakne disociacia vody, to je ten isty princip co pouzival Meyer len technicke riesenie je inak prevedene.
Nieje to o plynnom vodiku H2, takze nikto nech necaka ze to bude bublat jak das. A o tom to je - (nevidim bublinky nefunguje to! ani to nepripajam na motor, na taky vyvin mi motor nepobezi!) - a to je velky omyl a kamen urazu.


Uživatelský avatar
Eter
Starší člen
Příspěvky: 149
Registrován: čtv 20 lis 2008 11:59

Meyerova technika

Příspěvek od Eter »

Tak tu to mate, stahujte videa kym tam su. Je tam toho vela zverejnene z Meyerovho vyvoja.

http://www.youtube.com/user/StanleyMeye ... nd=21&ob=5

Uz verite ze Meyer nebol podvodnik ?
Skoda ze nemame komplet dokumentaciu, ktora na 100% existuje.


Arnost
Nový člen
Příspěvky: 1
Registrován: pon 25 lis 2013 18:57

Stan Mayer wfc

Příspěvek od Arnost »

Zdravim . Chtěl bych zde rozebrat konkretně stavbu vyvíječe vodíku od Stana Mayera. Vím že jedno podobné vlákno již zde je ale je už poměrně starší a ňáký čas neaktivní. Sám stavím repliku konkretně teda od Dejva Lawtona a Rád bych slyšel názory jiných lidí, co vyvíječ také stavěly. Upřímě nejsem tak úplně spokojen s výsledky Lawtonovy repliky a rad bych se dozvěděl co se dá vylepšit. Sestavil sem ovládací zařízení podle Lawtona s využitím bifilární cívky podle tohoto navodu
http://quanthomme.free.fr/qhsuite/2011N ... 9pages.pdf

Nezakládej nám tu prosím tě paralelní vlákna. SDK


Zajímám se o výrobu vodíkového generátoru od Stana Meyera. Stavím repliku od Davea Lawtona. Rád se ale dozvím nové informace o konstrukci mayerova wfc.
bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: Meyerové auto

Příspěvek od bony1 »

Není účelem k replikaci auta na vodu stana meyera vyrobit velké množství vodíku ale umět jej efektivně spálit.Vyráběl pouze 7L hho/min a motor dával 40kw,měřený na brzdě.Vodík se může vyrobit i ztrátovou klasickou elektrolýzou ale pak je nutné ho smíchat v sání motoru s ionizovaným vzduchem a částí výfukových plynů na zpomalení rychlosti hoření.V motoru dojde k reakci za vzniku NH3 (amoniak) a jeho zapálením v horní úvrati se rozbije pevná čtverná vazba kterou tvoří amoniak a uvolní se přitom obrovská energie.Je to dosud neobjevený převratný systém efektivní výroby čpavku který se vyrábí na požádání v reálném čase za uvolnění ohromné energie.Jediné emise jsou vodní pára a nespálené zbytky amoniaku,to napovídá tomu,proč z výfuku buggy stana meyera jde cítit hnilobný zápach a né čistý vzduch.Je zbytečné si lámat hlavu nad efektivní elektrolýzou když jde použít klasická, všechno je to o ionizaci a následné extrakci elektronů.Ionizovaný dusík je vysoce reaktivní a okamžitě se naváže na vodík za vzniku NH3, toto syntetické palivo je pohonnou silou motoru


lajos
Zasloužilý člen
Příspěvky: 2448
Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
Bydliště: Liberec
Dal: 471 poděkování
Dostal: 212 poděkování

Re: Meyerové auto

Příspěvek od lajos »

Vyvíječ vodíku na nějakou dobu mám odložené. V tvém příspěvku se objevují informace o Meyerovy které mi nějak utekli.
40kW na brzdě, hnilobní zápach z jeho buggyny? Zřejmě si dost pátral a přečetl a je možné že jsi z toho vzal správné informace.
Otázka-s nějakým praktickým výsledkem?
Bude nás asi dost kteří vlastní nějakou verzi vyvíječe nebo rovnou více druhů. Naposled se mi osvědčil vyvíječ Al-nerez a odhaduji že vyrábí dost čistý vodík a s jemněhmotnou konzistencí ale ionizaci jsem zatím nezkoušel, zdá se mi taky trochu žinantní nasávat vodík s ionizovaným vzduchem-jedna jiskérka by nás mohla dost zarazit. Jak je známo výbuch i dost malé množstvý vodíku dělá slušnou paseku. Nechci síčkovat, jen podotýkám.


bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: Meyerové auto

Příspěvek od bony1 »

Ano pročetl jsem toho ohledně Meyerova pohonu opravdu hodně, musel jsem se prokousat přes snůžku polopravd a blbostí ke skutečným informacím.Nejsem žádnej génius ani učený co spadl z nebe,všechno sem po nocích musel dohledat a pročíst všechny technické dokumentace a patenty abych mohl replikovat Meyera.Nedávno sem testoval svůj zkušební motor z felicie na HHO včetně funkčního ionizátoru s negativním výsledkem a ted už vím proč.V pdf je náčrt že vstřikuje směs HHO klasicky před ventil, ale ve skutečnosti ho vstřikoval speciální tryskou našroubenou místo zapalovací svíčky.Jakmile plyn prošel přes elektrickou zonu tak se ionizoval a aby ve válci nezrekombinoval tak upravil i nasávaný vzduch.Z vodíku se odloučil elektron a z kyslíku až čtyři.Aby vodík shořel a vyšel ve formě páry tak potřebují atomy vodíku i kyslíku všechny své elektrony,ale ionizace způsobí odloučení elektronů a tím se zabrání vzniku molekuly vody při tepelném vznícení plynu. Snažší cesta spálení vodíku je potom vytvoření amoniaku a jeho rozkladem na vodu a dusík.Energie tedy pochází z vytvoření vazby amoniaku a jeho spálením.Takže ted udělám takovou úpravu na motoru, aby nedošlo ke sloučení vodíku s kyslíkem při zapálení,tím by se měl aktivovat proces tvorby amoniaku a uvolnění obrovské energie


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Meyerové auto

Příspěvek od Ilem »

Také mám doma několik verzí vyvíječe, tak mě to dost zajímá. Na wiki jsem o amoniaku našel toto:
Průmyslově se vyrábí katalytickým slučováním dusíku a vodíku (jako katalyzátor se používá houbové železo) za vysokého tlaku (20 až 100 MPa) a vysoké teploty (nad 500 °C) – tato metoda se nazývá Haberova–Boschova syntéza amoniaku:
Přestože je tato reakce exotermní, probíhá bez přítomnosti katalyzátorů velmi pomalu.

Z toho mi vyplývá, že někde ve spalovacím prostru by mělo být "houbové železo", aby to mohlo správně makat.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: Meyerové auto

Příspěvek od Peter11 »

Ilem píše:....
Z toho mi vyplývá, že někde ve spalovacím prostru by mělo být "houbové železo", aby to mohlo správně makat.
Pes je zakopán v něčem jiném. Spalné teplo amoniaku je oproti benzínu asi poloviční. I když toto zanedbám a budu považovat amoniak rovnocenný benzínu, tak motor spotřebuje na volnoběh cca 1l paliva na hodinu. Kolik vodíku budeš potřebovat na výrobu 1l paliva? Vzorec je NH3.

Tady je východisko, jenomže celý popis je mystifikace.(Úmyslně jinak popsaný děj - součást patentu). Ve skutečnosti jde o něco jiného.
bony1 píše: V pdf je náčrt že vstřikuje směs HHO klasicky před ventil, ale ve skutečnosti ho vstřikoval speciální tryskou našroubenou místo zapalovací svíčky.Jakmile plyn prošel přes elektrickou zonu tak se ionizoval a aby ve válci nezrekombinoval tak upravil i nasávaný vzduch.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Meyerové auto

Příspěvek od Ilem »

Chytrému napověz, hloupého nakopni. Asi mě budeš muset nakopnout :-(


"Dum spiro spero"
Ciceron
Peter11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 394
Registrován: ned 05 dub 2015 21:59
Dal: 85 poděkování
Dostal: 173 poděkování

Re: Meyerové auto

Příspěvek od Peter11 »

1l benzínu se rovná (váhově) cca 1m3 NH3. Vzhledem k výhřevnosti potřebuješ 2m3.
Při 100%ní účinnosti budeš potřebovat z vyvíječe přibližně 25l vodíku za minutu.
(Výpočet je hodně zjednodušený)


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Meyerové auto

Příspěvek od Ilem »

Tohle je mi jasné, ale naznačuješ, že jde o něco jiného, než je popsáno v patentu. To už mi jasné není, o co :-(


"Dum spiro spero"
Ciceron
bony1
Starší člen
Příspěvky: 129
Registrován: čtv 01 pro 2016 20:42
Dal: 2 poděkování
Dostal: 21 poděkování

Re: Meyerové auto

Příspěvek od bony1 »

Co se týče původu energie je to hodně matoucí a těžko vysvětlitelné,nicméně se vědci přiklánějí k tomu že jde o tvorbu a spalování amoniaku. Meyer ale tvrdí že jde o štěpný proces vodíku (Hydrogen frakturing proces) a uvolnění atomové energie z důvodu zabránění vzniku molekuly při tepelném vznícení plynu.Kdyby ale šlo o uvolnění energie z jádra atomu vodíku jádro by prošlo transmutací a uvolnila by se taky energie ve formě gama záření, Meyerovy ale žádnou radiaci kolem auta nenaměřili ani radioaktivní vodu z výfuku.Další spekulace jsou, že v motoru probíhá studená fůze a vodík se obrací na hélium a to je z mého pohledu vyloučené ptž by se musela dodat ohromná energie na odstartování reakce a opět by vznikalo radioaktivní záření.Nejsofistikovanější vysvětlení je právě tvorba a spálení amoniaku, na konferenci z minulého roku 2015 předvádí Steven Meyer - bratr Stana Myera jeho buggy a vysvětluje různé detaily pohonu a zminují se o tom že z výfuku jde cítit hnilobný zápach, to vysvětluje ten amoniak.Myslím že pro ty vstřikovací trysky co prezentují nebude problém vytvořit dostatek energie z vody na pohon motoru


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“