No snad všichni správně pochopili onen příměr, jak jsem to s tím palivem ve skutečnosti myslel.Anonymous píše:vzduch není palivem a nikdy nebude. možná okysličovadlem.
Souhlas, i když dnešní lamináty mají mnohdy větší pevnost než slabý plech, ale hlavně mají vlastnost, které se říká pružnost. Navíc to těžiště u LuftKinderWagnu je proklatě nízko.Anonymous píše:Ale ruku na srdce, svěřil by někdo svůj život laminátovému kinder vajíčku na vratkých kolečkách? svůj možný, ale mých drahých nikdy
Ty ani já možná ne, ale spousta lidí, kteří nebudou mít peníze po tom okamžitě skočí, protože to bude jejich jediná možnost. Vzpomeň si kolik lidí mělo Trabanta a proč ho měli. Já bych třeba mým dětem nikdy nepořídil motorku, přestože vím, jaký je to neskutečně krásný pocit při jízdě.
Ten kompresor jsem uvedl POUZE!!! jako PŘÍKLAD, že ke stačení vzduchu na 300 atm není zapotřebí ŽADNÝCH složitých a monstrózních zařízení. Já osobně vlastním na foukání flašek benzínový agregát, který je při vyšším výkonu dokonce ještě podstatně menší a lehčí.Anonymous píše:pokud by ten kompresorek nažďuchal 300 bar a 80 litrů za minutu, při příkonu 2,2kw a ty na trojnásobek tohoto množství můžeš brázdit silnice na 300 km daleko...... už tento fakt je vskutku obveselující. A to jsem nevzal do ruky kalkulačku.
Ostatní invektivy však ponechávám bez odpovědi. Jsem už příliš stár a unaven na to, abych zde někomu oponoval svými znalostmi a dohadoval se přitom ale o teplotě vzduchu z vypouštěné pneumatiky (dotaz: a z větráku jde také studený ?? ach jo, jedna věc je věřit a druhá je měřit). Non