Není známo kolik km najel ve skutečnosti. Baterie byly zcela jistě nad zadní nápravou pod podlahou (nevzpomínám si, žemajlando píše: No škoda teda, tá krabička kúzelná asi nebyla iba meničem DC-AC ale aj príjmačem energie , Zem je vlastne jeden velký kondenzátor stačí sa napojit a jede sa. A pokad si čítal o tem jeho aute tak mnelo anténu,elektromotor z prevodovku a tú krabičku+baterku tak by mna zajímalo jak mohel prejít více km než elektromobily které už jezdily bez teho aby nabíjal baterie.
bych uváděl baterky v krabičce). Aplikace antény rovněž není potvrzena - mohlo se jednat o pokus s dosahem signálu z
vysílače - na to je dobré auto nebo vlak. Odhaduje se dojezd 20-40km s upraveným motorem, což v té době byla
pořádná štreka. Připusťme, že Teslovo auto bylo poháněno atmosférickou elektřinou a podle "zaručených" pramenů se
celé zařízení schovávalo v krabici o velikosti lampového rádia. Železa tam moc nebylo, protože Tesla to údajně nesl ze
svého pokoje (kulturista zrovna nebyl). Z těchto rozměrů a hmotnosti by šlo třeba vyjít - kondenzátory a cívky tehdejší
doby..no nevím. Ty výkony - asi v tom nebylo zvonkové trafečko se slaboučkým drátkem a miniaturní japonské elektrolyty