Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Dávkování: Ivermectin - Fenbendazol - Mebendazol

AUTO..na vodu

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Ilem »

pepo.bn píše:Ilem , myslím si , že sme si navzájom svoje príspevky len potvrdili . PePo.
Jo, taky myslím, že si rozumíme, až na tu diodu, co na fotce vypadá, jako hrouda soli. Tam jsi o kus napřed. ;)


"Dum spiro spero"
Ciceron
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

hele klcííí

Příspěvek od martin11 »

...hele kluci....tak tedy nevím....ale mám pocit, že ve vyvíječi není podtlak....ten je v té hadičce co vede z vyvíječe do motoru....aby tam byl podtlak, tak by to muselo být celé hermaticky uzavřené, a né to mít dirku na přisávání pod drátový system na probublávání......to mě radí selskej rozum....při kritice berte ohled na to , že jsem fotograf a ne fyzik :oops: martin11 :lol: p.s..prosím tedy o vysvětlení....to je jako když do nádoby ze dvou stran dám ze 2 kompresorů 1 atm....trak 1+1 nejsou 2atm :roll:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: hele klcííí

Příspěvek od Pego »

noooo, jak bych nejliip.... tak si teda vem selskej rozum do hrsti a predstav si, ze vakuum vod motoru odsava moooc viic plynu, jako prisavani/prebublavani stiha dodat. takze, co rika ted selskej rozum - je ve vyvijeci podtlak, nebo ne?
-->poz. jo, kdo mate vakuovy merak, vite si to vodmerit v praxi...
Naposledy upravil(a) Pego dne pát 17 říj 2008 15:31, celkem upraveno 1 x.


pepo.bn
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: úte 17 črc 2007 23:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pepo.bn »

Mimo téma (offtopic)
Ilem píše:...Tam jsi o kus napřed. ;)
Ilem nemaj boja , veď aj sám dobre vieš , že je to len otázkov času kedy ,,žiak predbehne svojho učitela'' , preto že jak hovorievam ,,Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to'' . A o tom to je . PePo


Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: hele klcííí

Příspěvek od Ilem »

Pego píše: -->poz. jo, kdo mate vakuovy merak, vite si to vodmerit v praxi...
Vakuový měřák není problém vyrobit z jakéhokoli ručkového měřiče tlaku. Stačí sundat dekl, opatrně utrhnout ručičku a znovu ji nasadit posunutou o 1 at dopředu. Je dobré si u toho ještě přečíslovat stupnici tak, že na původní 0 bude -1 , na původní 1 0, atd. Ideální na přestavbu jsou měřiče do 1 at, ale použitelné jsou i ty do 5 at. Výš už bych nešel, protože by bylo malé rozlišení.


"Dum spiro spero"
Ciceron
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

tak teď už fakt nevim...

Příspěvek od martin11 »

....beru zpě co jsem řek.....ano bude tam podtlak nad hladinou vyvíječe u ústí trubičky do sání...ALE !!! ten podtlak se bude rovnat jen výšce hladiny vody v bubleru !!!! t.j cca 10-15 cm vodního sloupce což je....no kolik ???? samozřejmě s minus znaménkem martin11 :oops:


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: tak teď už fakt nevim...

Příspěvek od Ilem »

To by bylo v případě, jak to dělá Luboš, že škrtí nasávaný vzduch až za vyvíječem.


"Dum spiro spero"
Ciceron
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

tak to se musí fakt změřit

Příspěvek od martin11 »

....tak jinak....když fouknu do hadičky do sudu 1 m hladina a hadička konec u dna... tak foukám jakým tlakem ??? 0.1atm ??? abych to profouk... funguje to i obráceně, když chci ten vzduch procucnout...tudíž odsát...aby to bublalo....pokud se mi tam nebude něco vařit a dělat jiný plyn a tlak....tak je to stejný....nevim, asi jsem ve škole v 9tý třídě chybel.....asi máte pravdu....vrátím vysvědčení martin11 :lol: p.s. ale jestli to je jinak , tak mám u každýho velkýho panáka....mám pocit že si ze staříka fotografa děláte srandu ;)


... věřím, že se " TO " povede ......
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: tak to se musí fakt změřit

Příspěvek od Ilem »

Tak jinak, kde se vezme v normálním sání u auta podtlak, když je to propojené s okolím tak tlustou rourou?


"Dum spiro spero"
Ciceron
martin11
Zasloužilý člen
Příspěvky: 4090
Registrován: čtv 17 led 2008 16:08
Dal: 384 poděkování
Dostal: 243 poděkování

?

Příspěvek od martin11 »

tam vzniká podtlak za filtrem ,který brání normálnímu průchodu vzduchu..když bude stejně dlouhá roura před filtrem...tak před tím filtrem ten podtlak nenaměříš.....zajímavý je , že za turbem podtlak není. i když tam je filtr..m11


... věřím, že se " TO " povede ......
Návštěvník

Varná konvice a podtlak

Příspěvek od Návštěvník »

V obraze je jenom pepo.bn a martin11. Ostatní si snad na spořič vůbec nesáhli.
U spirálek stačí 1,5A a po čtyřech hodinách jízdy si s vodou můžete zalít kafe.
Při 25A je to otázka chvíle. Rozdíl tlaku před a za vzduchovým filtrem je daný odporem vzduchového filtru. Podtlak je tam velmi malý, takže k probublávání dochází až v poměrně vysokých otáčkách.


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: Varná konvice a podtlak

Příspěvek od Ilem »

Kam máš ten vyvíječ připojený, že tam nemáš podtlak?. Já mám stabilně -0,8 nezávisle na otáčkách. Při prudkém přidání plynu podtlak na chvilku poklesne ale hned se zase ustálí. Jinak by mi ani nefungoval podtlakový posilovač brzd a řízení. Pokud máš vyvíječ vústěný před filtrem, bude se pochopitelně i při 1,5 A hřát. Pokud ho ale připojíš na podtlakovku s -0,8 at, neohřeje se nad 60 st, ani kdybys tam pouštěl 100 A. To jsou základy fyziky. Na tom nic nezměníš. Měl jsem v autě víc spořičů, než o kolika ses ty jenom dočetl, takže pláčeš na špatným hrobě.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: ?

Příspěvek od Ilem »

martin11 píše:tam vzniká podtlak za filtrem ,který brání normálnímu průchodu vzduchu..když bude stejně dlouhá roura před filtrem...tak před tím filtrem ten podtlak nenaměříš.....zajímavý je , že za turbem podtlak není. i když tam je filtr..m11
U turba je podtlak až před turbem :!:


"Dum spiro spero"
Ciceron
Ludvas
Stálý člen
Příspěvky: 27
Registrován: ned 02 zář 2007 15:28

Re: ?

Příspěvek od Ludvas »

martin11 píše:.....zajímavý je , že za turbem podtlak není. i když tam je filtr..m11
U

možná za zadřeným turbem podtlak zajimavý je, jinak tam panuje tlak vyšší než atmosférický :lol:


Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: Varná konvice a podtlak

Příspěvek od Pego »

Anonymous píše:V obraze je jenom pepo.bn a martin11. Ostatní si snad na spořič vůbec nesáhli.
U spirálek stačí 1,5A a po čtyřech hodinách jízdy si s vodou můžete zalít kafe.
Při 25A je to otázka chvíle. Rozdíl tlaku před a za vzduchovým filtrem je daný odporem vzduchového filtru. Podtlak je tam velmi malý, takže k probublávání dochází až v poměrně vysokých otáčkách.
Jen tohle ma smysl dodat:

Takze zapojim vakuovej merak fi. FESTO *aby to tak nebyla skryta reklama...* s rozsahem 0 az -1 ATM:
1. merak: pred filtrem - nic - atm. tlak
2. za filtrem nic - nebezi motor a sakris.... Nastartuju, a
3. za filtrem: -0,2 ATM, volnobeh,
4. pod KLAPKOU mam pri volnobehu -0,8ATM / 80% vakua....
5. Prijizde z kopce se zaradenym 4tym stupnem a vypnutym klickem je pod klapkou -0,9 ATM, t.j. 90%-ni vakuum - to bylo asi maximum, co sem na tomhle motoru nameril...
6. PCV - viz. me vlakno, regulovany podtlak...
7. plny plyn - i pod klapkou je necelych -0,2ATM...

Kdyz neco tvrdis, tak to necti na americkim inetu a to este nakomercnich strankach....

K tomu vareni - TR prave tocim na 2A se smesi na -10C a naak se mu varit nechce.... tak mu to prosim Te prijed vysvetlit, ze uz melo byt roztaveno, ok?

Joo a taky vysvetli vode v TR/ku, aby me palila na rukach, kdyz ji pojizde chytam, protoze nee - a - nee palit a to znamena, ze kafe s tim nikakovski nezalejut....
Naposledy upravil(a) Pego dne pon 27 říj 2008 18:47, celkem upraveno 1 x.


Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“