Anonymous píše:V obraze je jenom pepo.bn a martin11. Ostatní si snad na spořič vůbec nesáhli.
U spirálek stačí 1,5A a po čtyřech hodinách jízdy si s vodou můžete zalít kafe.
Při 25A je to otázka chvíle. Rozdíl tlaku před a za vzduchovým filtrem je daný odporem vzduchového filtru. Podtlak je tam velmi malý, takže k probublávání dochází až v poměrně vysokých otáčkách.
Jen tohle ma smysl dodat:
Takze zapojim vakuovej merak fi. FESTO *aby to tak nebyla skryta reklama...* s rozsahem 0 az -1 ATM:
1. merak: pred filtrem - nic - atm. tlak
2. za filtrem nic - nebezi motor a sakris.... Nastartuju, a
3. za filtrem: -0,2 ATM, volnobeh,
4. pod KLAPKOU mam pri volnobehu -0,8ATM / 80% vakua....
5. Prijizde z kopce se zaradenym 4tym stupnem a vypnutym klickem je pod klapkou -0,9 ATM, t.j. 90%-ni vakuum - to bylo asi maximum, co sem na tomhle motoru nameril...
6. PCV - viz. me vlakno, regulovany podtlak...
7. plny plyn - i pod klapkou je necelych -0,2ATM...
Kdyz neco tvrdis, tak to necti na americkim inetu a to este nakomercnich strankach....
K tomu vareni - TR prave tocim na 2A se smesi na -10C a naak se mu varit nechce.... tak mu to prosim Te prijed vysvetlit, ze uz melo byt roztaveno, ok?
Joo a taky vysvetli vode v TR/ku, aby me palila na rukach, kdyz ji pojizde chytam, protoze nee - a - nee palit a to znamena, ze kafe s tim nikakovski nezalejut....