Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Efektivní elektrolýza

Souhrn všeobecných informací nejen pro "Vodíkáře".
Odpovědět
Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: studie o prinosu BP

Příspěvek od Pego »

jo jeste pro ty kterym se to nechce cist cele:
1. nejde o pocet bublinek (kvantitu) ale o kvalitu (viz. Iv)
2. kazdy konkretni typ motoru ma hranici "nasyceni" BP, nad ni to uz energeticky neni prinos, jenom cistejsi spalovani
3. neni elyzer jako elyzer, George dodava leta BP/Hyzor/ a podrobne popisuje stavbu i teorii v knizkach za par dolacu... http://www.eagle-research.com - jsem majitelem nejedne z nich

zvysek treba precist... take pekna sbirka referencii na BP technologii.


jvj56
Zasloužilý člen
Příspěvky: 276
Registrován: sob 09 kvě 2009 10:36
Dostal: 3 poděkování

Re: studie o prinosu BP

Příspěvek od jvj56 »

Pego píše:jo jeste pro ty kterym se to nechce cist cele:
1. nejde o pocet bublinek (kvantitu) ale o kvalitu (viz. Iv)
2. kazdy konkretni typ motoru ma hranici "nasyceni" BP, nad ni to uz energeticky neni prinos, jenom cistejsi spalovani
3. neni elyzer jako elyzer, George dodava leta BP/Hyzor/ a podrobne popisuje stavbu i teorii v knizkach za par dolacu... http://www.eagle-research.com - jsem majitelem nejedne z nich

zvysek treba precist... take pekna sbirka referencii na BP technologii.
Já bych dodal, že pokud chcete jezdit jen na BP je nutná i vodní pára !!! :D


Uživatelský avatar
Pego
Zasloužilý člen
Příspěvky: 612
Registrován: sob 05 dub 2008 19:46
Dal: 29 poděkování
Dostal: 19 poděkování

Re: studie o prinosu BP

Příspěvek od Pego »

jvj56 píše:
Pego píše:jo jeste pro ty kterym se to nechce cist cele:
1. nejde o pocet bublinek (kvantitu) ale o kvalitu (viz. Iv)
2. kazdy konkretni typ motoru ma hranici "nasyceni" BP, nad ni to uz energeticky neni prinos, jenom cistejsi spalovani
3. neni elyzer jako elyzer, George dodava leta BP/Hyzor/ a podrobne popisuje stavbu i teorii v knizkach za par dolacu... http://www.eagle-research.com - jsem majitelem nejedne z nich

zvysek treba precist... take pekna sbirka referencii na BP technologii.
Já bych dodal, že pokud chcete jezdit jen na BP je nutná i vodní pára !!! :D
:good: te tam pri prebublavani stejne nejake mnozstvi dostanes, pridat pak de ultrazvukem jak psal mim


Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

Re: motor

Příspěvek od klucka »

huhu píše:
klucka píše:....na vstupe nasávania sa mu dá 3L hho plynu...a....
Co je to za motor ? ,
To pereš rovnou do sání ? Žádná karburace ? Není tam moc H ? Motor je stavěný na benzín ?


p.s. - 200cc :-D ROFL . Když jsem 52 cc 2T přemlouval Devaltou ( vrtačka ) aby zavrčela tak jsem tu byl na posměch :-)))))

[quote="klucka"...ked dáva každu otáčku iskru aj to slabú......
chceš půjčit na omezenou dobu elektronické zapalko ? akorát bys musel někam dát magnet a umístit halovku .....[/quote]

Ahoj zapalovanie som vyriešil....vid na motore zap.cievka...len som písal že povodne je na prd... :o) to moje zapojenie fičí perfektne...


Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

poznámka....

Příspěvek od klucka »

Inak povedané... skušal som rozny predzápal, pozápal,imploziu ale jediné riešenie je predzápal ktorý som nastavil inak to ani nejde buchá to spetne...prestavoval som časovanie ventilov,,,bla bla bla..nič s toho nefungovalo...na videu je vidiet ako sa zmení zvuk pri tom ked sa tam dá hadička z hho...
Možno niektorým to video sa zdá zavádzajúce ale točím kamerou skoro denne a aby sa spravil pekný záber musí byt na statíve a nie ako niektorý lietaju s kamerou hore dole...vid videá na youtube... :) HAJ GAJS... xixixi..no ale to je každého vec... ano napadla ma vodná para ale akým sposobom ju jednoducho vyrobit...hmmm... :)


Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

Re: studie o prinosu BP

Příspěvek od klucka »

Pego píše:jo jeste pro ty kterym se to nechce cist cele:
1. nejde o pocet bublinek (kvantitu) ale o kvalitu (viz. Iv)
2. kazdy konkretni typ motoru ma hranici "nasyceni" BP, nad ni to uz energeticky neni prinos, jenom cistejsi spalovani
3. neni elyzer jako elyzer, George dodava leta BP/Hyzor/ a podrobne popisuje stavbu i teorii v knizkach za par dolacu... http://www.eagle-research.com - jsem majitelem nejedne z nich

zvysek treba precist... take pekna sbirka referencii na BP technologii.
Ahoj, inak dakujem aj za ostatných, že si to uverejnil...škoda že to nieje v češtine alebo slovenčine....z angliny som vúúúúl :) a preložit mi to nešlo :(


Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

Re: motor

Příspěvek od klucka »

huhu píše:
klucka píše:....na vstupe nasávania sa mu dá 3L hho plynu...a....
Co je to za motor ? ,
To pereš rovnou do sání ? Žádná karburace ? Není tam moc H ? Motor je stavěný na benzín ?


p.s. - 200cc :-D ROFL . Když jsem 52 cc 2T přemlouval Devaltou ( vrtačka ) aby zavrčela tak jsem tu byl na posměch :-)))))

[quote="klucka"...ked dáva každu otáčku iskru aj to slabú......
chceš půjčit na omezenou dobu elektronické zapalko ? akorát bys musel někam dát magnet a umístit halovku .....[/quote]

No ja mám 200cm3 OHV motor.... neviem ty myslíš to že si to dával do dvojtaktu??? preboha...NIKDY TO Už NEROB....ja som to skušal v začiatkoch pred pár rokmi a nedopadlo to dobre...od toho brutálneho výbuchu som na dvojtakt zabudol že ekzistuje !!! Ano štartujem to vrtačkou tá má silu a niečo aj vydrží ...može sa ti smiat kto chce ako che...aj mne že to tak štartujem ale poviem ti pravdu mám to na háku...nespálim si kvoli častým štartom predsa štartér a nebudem to šartovat motúzikom...ked si viem pomoct vrtačkou...asi tak..


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: motor

Příspěvek od Ilem »

klucka píše:Mal by som začat na video, ako na youtube slovami...HAJ GAJS :) ale nie....200cm3 motor z upraveným zapalovaním, to povodné je tak na dve veci ...do koša a do smetí...ked dáva každu otáčku iskru aj to slabú...na vstupe nasávania sa mu dá 3L hho plynu...a ešte to je málo už síce spaluje z výfuku ide vrelý vzduch ale je to stále málo....dávam sem video aby to videli všedci.. do vstupu dávam iba hho žiadny prídavok vzduchu lebo potom to nejde ani tak ako to ide teras...aj na zvuku je počut ked spaluje...
Jak to podle tebe má fungovat bez vzduchu? Vzduch je základní podmínka funkce spalovacího motoru.
Něco málo z teorie, jak funguje spalovací motor.: Do válce se nasaje vzduch. Do něj se nějakým způsobem rozptýlí palivo. Tato směs se stlačí, ale to pro princip není důležité. Důležité je, že se směs zapálí a tím ohřeje. S rostoucí teplotou roste tlak a následně objem. To je ta část, kdy motor koná práci.
Když to zjednoduším - práci koná tlak ohřátého vzduchu.
Když tam vzduch není, co má konat práci? HHO shoří na vodu, čímž imploduje (zmenší objem) - vzniká podtlak. Ale zároveň vznikne teplo, které tuto vodu odpaří a páru ohřeje, takže do toho vstupuje tlak přehřáté páry.
Co zvítězí - jestli imploze, nebo exploze, to nevím, asi by se musel vyjádřit nějaký chemik, ale logika mi dává, že moc prostoru pro práci motoru nezbývá.


"Dum spiro spero"
Ciceron
Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

spalování

Příspěvek od Jim68 »

je to na nule....Teda, pokud tam není vzduch. :shock:


Jim68
Be happy!
Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

No takto...

Příspěvek od klucka »

Samozrejmá vec..nastavit správnu zmes !!!!!!! Ale...ak máš málo paliva...čiže hho tak ked tam pridáš ešte vzduch tak je ešte chudobnejšia...to je to isté ako ked na karburátore uberáš šrobikom benzin až je tak chudobná zmes že to skape ! hho je 2x vodík a raz kyslík...čiže kislík to má...robil som pokus a pomaličky som sa mu snažil pridávat vzduch...a nešlo to lebo je ešte málo hho....inak ak si pozriete dobre video aj je to tam vidiet a aj počut ked hadička je trocha odchýlená a nasáva ešte aj vzduch tak to nejde ani tak dobre ako ked to ide priamo z vyvíjača...


Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

no takto...

Příspěvek od klucka »

No asi tadeto cesta nevedie... 4,2 litra už by chcel íst sám ale skoro 1kw...príkon.....ach jo... :o(


Uživatelský avatar
Jim68
Zasloužilý člen
Příspěvky: 668
Registrován: úte 29 zář 2009 14:36
Dal: 1 poděkování
Dostal: 26 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: No takto...

Příspěvek od Jim68 »

klucka píše:Samozrejmá vec..nastavit správnu zmes !!!!!!! Ale...ak máš málo paliva...čiže hho tak ked tam pridáš ešte vzduch tak je ešte chudobnejšia...to je to isté ako ked na karburátore uberáš šrobikom benzin až je tak chudobná zmes že to skape ! hho je 2x vodík a raz kyslík...čiže kislík to má...robil som pokus a pomaličky som sa mu snažil pridávat vzduch...a nešlo to lebo je ešte málo hho....inak ak si pozriete dobre video aj je to tam vidiet a aj počut ked hadička je trocha odchýlená a nasáva ešte aj vzduch tak to nejde ani tak dobre ako ked to ide priamo z vyvíjača...
Benzín se míchá se vzduchem mezi 5-7mi% (hmotnostní), jinak je bohatá směs. Ale benzín má jinou tepelnou energii (spalné teplo), tak to nastuduj. To je klíč k výměně paliva. Abys dostal na expanzi stejný průběh tlaků, musíš tam dát stejně tepla a vzduchu (aby mělo co expandovat.... ) .Jestli pak vyrobíš dost vodíku - to je jiná věc. Ale já jezdil na aceton, líh i propannbutan s jedním motorem....:)


Jim68
Be happy!
Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

Re: No takto...

Příspěvek od klucka »

je jiná věc. Ale já jezdil na aceton, líh i propannbutan s jedním motorem....:)[/quote]

Ešte stále to roztáčam a testujem...niečo mi tu nesedí pri zvuku motora, ja som tiež jazdil aj na technický benzín...atd ale z vodíkom sa to nedá porovnat...
niečo mi tu nehraje...ten zvuk....dáš mu viacej vodíka a začne tak žblnkat ani nie že by spaloval...taký divný zvuk...nemám tam výfuk naschvál aby som počul čo robí... a ked spaluje benzin to je rachot jak svina ale teras ide potichu...ak chceš natočím to na kameru a šupnem to sem...


chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

Re: no takto...

Příspěvek od chiq »

klucka píše:No asi tadeto cesta nevedie... 4,2 litra už by chcel íst sám ale skoro 1kw...príkon.....ach jo... :o(
...nehovor, že ti tá 200-vka nedá výkon aspoň 4kW...


Uživatelský avatar
klucka
Starší člen
Příspěvky: 139
Registrován: ned 18 led 2009 23:26

Re: no takto...

Příspěvek od klucka »

chiq píše:
klucka píše:No asi tadeto cesta nevedie... 4,2 litra už by chcel íst sám ale skoro 1kw...príkon.....ach jo... :o(
...nehovor, že ti tá 200-vka nedá výkon aspoň 4kW...
dá to tuším 3,5KW ale to je nič teraz sa len začína točit...kde je ešte výkon z neho... hm? alebo si myslíš niečo iné?


Odpovědět

Zpět na „Rozklad vody a vodík - všeobecně“