Tak u hybridů ten výkon menší bývá, protože motor pracuje hlavně v optimálním režimu a přebytky se ukládají do baterií, stejně jako energie při brždění. Maximální krátkodobej výkon může být i několikrát větší, protože je potřeba jen na rozjezd, kdy táhne jak elektro tak motor.Karel IV píše:Hned jsem mu navrhl, že by se vyplatilo z autobusu vyhodit ten turbodiesel a dát tam motor z Babety. Ten žere jenom litr a půl.
Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Úvaha o hybridu
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 243
- Registrován: stř 10 zář 2008 17:53
- Dostal: 10 poděkování
Hybridní auta jsou obecně uznávaný podvod. Nízká sptřeba se již nikdy nebude dosahovat tak snadno, jako v dobách audi80td. Byla zapsána u guinesse, nebo kterak to nazvat. Ovšem ekoterorismus žádá své a tak papírové číslo emisí ve skutečnosti zvyšuje energetickou náročnost motorů a tím i spotřeby. Není tajemstvím, že filtr pevných částic zvyšuje spotřebu o 10%. Rovněž pilotní předvstřik není určen k ničemu jinému nežli k dokonalému spalování, nikoli k zvýšení efektivity. Chtěl jsem si pořídit sofistikovaný traktor s mnoha vymoženostmi doby a dodnes jsem v šoku. Moderní, tedy opravdu nejnovější traktory mají díky nízkým emisím o 30%vyšší spotřebu než jejich předchůdce. Už nechci nejnovější traktor. Chci takový stroj, kde si mohu čarovat se vstřikovacími tlaky,velikostmi otvorů v dýzách a plnícím tlakem,včetně teploty nasávaného vzduchu. Hybridní automobily nezaujmou skutečnou spotřebou, ani pořizovacími a provozními náklady. O životnosti nemluvě. Je to výkřik do tmy stejně jako řepkový olej nebo automatické kotle na obilí. Možná už senilním, ale čím dál více věcí mi připadá jako podvod.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 434
- Registrován: čtv 19 črc 2007 11:52
- Bydliště: Banskobystrický kraj
- Dal: 3 poděkování
- Dostal: 3 poděkování
Niekedy na sklonku komunizmu som čítal v novinách článok, že jeden český inžinier upravil tuším Š105 alebo 120 na pohon elektrinou. Mali tam byť dva zotrvačníky, jeden vysokootáčkový slúžiaci na rozbeh auta a jeden nízkootáčkový slúžiaci na jazdu do kopca. Poháňané to bolo 1 alebo 2 kW elektromotorom na batérie. Pre dlhšie jazdy bol pridaný motor z pioniera s generátorom prúdu, ktorý dobíjal batérie za jazdy, a tak zvyšoval dojazd. To všetko bolo rozmiestnené tak, že jazdné vlastnosti auta boli rovnaké ako so spaľovacím motorom.
Ako som ten článok prečítal, tak som sa k ďalším informáciám už nedostal. Nevie niekto zo starších o tom niečo?
Ako som ten článok prečítal, tak som sa k ďalším informáciám už nedostal. Nevie niekto zo starších o tom niečo?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 243
- Registrován: stř 10 zář 2008 17:53
- Dostal: 10 poděkování
Tohle se mi teda moc nezdá. Emise se totiž dají v podstatě snížit jenom efektivnějším využitím paliva, tedy motorem s vyšší tepelnou a mechanickou účinností. Hybridní pohony umožňují navíc návrat enegie mařené bržděním atp. Samozřejmě, pokud máš vytříbený jízdní styl a jezdíš dálkové trasy, úspora bude dost nízká v poovnání s popojížděním po městě.jarda ovčák svitavy píše:...číslo emisí ve skutečnosti zvyšuje energetickou náročnost motorů a tím i spotřeby...
Bylo by to na dlouhé vysvětlování. Je třeba to přijmout jako fakt. Příkladem je první tdi a hdi, které jelo podle euro3. nikdy, opravdu nikdy se hdi nepřiplíží spotřebou kolegovi. Ani dynamikou. S tou měřící sondou to bude hodně blízko. Euro 3 a 4 donutila výrobce palubních počítačů k vykazovaným hodnotám, jenž jsou optimističtější, než skutečnost. A pozor. Menší spotřeba není vítána. Ne výrobcem, ani distributorem, ani státem, který potřebuje výnosy z daní. Ale emisní limity se dají dobře prodat. Jou jou jou, a láhev od rumu......
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
Asi tak pred 30-timi rokmi bol článok vo vtedajšej Nedelnej Práci o Ing. Křížkovi. Prerobil Š1000 na takýto pohon, použil motor z Babetty. Bohužial, článok sa mi už nepodarilo nájsťElektro píše:Niekedy na sklonku komunizmu som čítal v novinách článok, že jeden český inžinier upravil tuším Š105 alebo 120 na pohon elektrinou. Mali tam byť dva zotrvačníky, jeden vysokootáčkový slúžiaci na rozbeh auta a jeden nízkootáčkový slúžiaci na jazdu do kopca. Poháňané to bolo 1 alebo 2 kW elektromotorom na batérie. Pre dlhšie jazdy bol pridaný motor z pioniera s generátorom prúdu, ktorý dobíjal batérie za jazdy, a tak zvyšoval dojazd. To všetko bolo rozmiestnené tak, že jazdné vlastnosti auta boli rovnaké ako so spaľovacím motorom.
Ako som ten článok prečítal, tak som sa k ďalším informáciám už nedostal. Nevie niekto zo starších o tom niečo?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1477
- Registrován: čtv 18 pro 2008 20:43
- Dal: 8 poděkování
- Dostal: 8 poděkování
Pořad Autosalon
Skouknul jsem si ho v sobotu dopoledne na Primě a bylo to velmi zajímavé. Takový pohled do budoucnosti + představení přítomnosti. Byl tam předveden např. elektromobil, který má jakožto záložní pohonnou jednotku benzinový generátor elektřiny se spotřebou 2,4 litru / 100 km.
Opakování http://prepni.centrum.cz/tv/info.aspx?id=4613249
Opakování http://prepni.centrum.cz/tv/info.aspx?id=4613249
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 35
- Registrován: ned 11 úno 2007 22:23
- Bydliště: SK
- Dal: 1 poděkování
- Dostal: 1 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
- Merlin
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1764
- Registrován: sob 21 říj 2006 0:32
- Bydliště: Severní Morava
- Dostal: 54 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Jak to nejde...
http://dolezite.sk/Kutil_si_v_dilne_pos ... _vodu.html
Kdy se asi nabourá...
A to je co?
http://www.vodikovypohon.sk/
Kdy se asi nabourá...
A to je co?
http://www.vodikovypohon.sk/
The hardest part of being a teacher is not teaching what I know but knowing what not to teach.
-----------------------------------------------------
-----------------------------------------------------
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování