Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
AUTO..na vodu
- poota
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 5830
- Registrován: stř 26 zář 2007 22:23
- Bydliště: Praha
- Dal: 1692 poděkování
- Dostal: 2418 poděkování
Re: a
Zatím není jasné, a možná ani Tobě, o co se vlastně snažíš.baxter píše:nevite nahodou nekdo kolik plynu potrebuju vyrobit za urcity cas tak abych to poznal na spotrebe paliva u 1,8 benzinu ? ..
Buď se snažíš nahradit jistou část paliva, případně časem veškeré palivo, plynem, který ve spořiči vyrábíš, a nebo se snažíš jenom ušetřit co největší část paliva tím, že zkvalitníš a zefektivníš jeho spalování.
V prvním případě záleží hlavně na výhřevnosti Tebou dodávaného plynu a dokonalosti jeho spalování. Problém je v tom, že k jeho spalování chceš použít motor, který je konstruován (a optimalizován) pro palivo jiných vlastností. Takže se Ti může snadno stát, že potřebné úpravy převýší svojí cenou částku, kterou ušetříš za palivo. Případnou příznivou bilanci může také zvrátit předčasné opotřebení motoru.
V druhém případě není potřeba nijak zasahovat do konstrukce motoru - nejspíš bude stačit přizpůsobit předstih, bohatost směsi a případně přizpůsobit teplotu svíček. Úspora se ovšem bude pohybovat mezi procenty až desítkami procent, a podle zdejších zkušeností bude záležet víc na "kvalitě" vyvíjeného plynu, než na jeho množství.
Zdravím - poota
Dr.Ont Geront Senilisimus/GeroDront/DeGe
a
uvidime co z toho pujde . zatim tam mam jednu spiralu dvojite vinutou a vzdalenost vinuti je tak 4-6 milimetru od sebe tak to zkusim upravit na tech osm ale zase nekde sem cetl na netu ze jak jsou ty elektrody daleko od sebe tak se to vyvijeni prerusuje. a k tomu vzduchu mi je celkem jasne ze vstup musi byt pod spiralou a vystup pod vickem jen nevim jestli tam mam davat tu jehlu kdyz uz tam mam tesne pred klapkou zuzenou tu hadicku na prumer 3mm
a
pooto sem to tady psal uz jednou hned ze zacatku ze mi jde jen o snizeni spotreby puvodniho paliva protoze jak uz si mi to predtim jednou napsal ty myslim . ze nez odjezdim to auto tak mam zaplacene dalsi a to mi uplne staci staci kdyz kape nemusi prset u tohohle tematu jde spis hlavne o ten princip proste STAHNOUT TU SPOTREBU DOLU i kdyz usetrena castka taky neni zanedbatelna pri dnesnich cenach benzinu
- hapalainen
- Starší člen
- Příspěvky: 196
- Registrován: stř 07 úno 2007 23:51
- Bydliště: Norsko
- Dostal: 1 poděkování
a
Tu jehlu bych tam dal, její existence je dost důležitá. To zúžení určitě nebude samo o sobě stačit.nevim jestli tam mam davat tu jehlu kdyz uz tam mam tesne pred klapkou zuzenou tu hadicku na prumer 3mm
Hlavní je vyhrát zápas
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: a
regulator ventilatoru ze zdroje pocitace myslím že nebude pwm, bývá to spínací regulátor podle čidla teplotybaxter píše:jeste zpatky k tomu pwm regulatoru .neda se tam pouzit i regulator ventilatoru ze zdroje pocitace?
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: a
2A ti bude nanic, budeš ho mít po pár pokusů v kytkách, rozhodně koncový tranzistor, už jsem ti psal co s tím, jenže sběrný název pwm regulátor k radám nestačí, chce to odkaz na výrobek, fotku, schema?
a
http://www.tipa.eu/Default.asp?EXPS=pwm+pt+016 tohle mam na mysli on je do 2 amper ale s chladicem i do 15 amper nebo tam mam vzit neco jineho na tu regulaci? za 20 minut jedu
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
Re: a
Nevidím tam výkonový tranzistor asi mosfet, možná je pod plošňákem, bude buď typu P nebo N. Buď kup rovnou fet na vyšší proud kolem 50A , na místě bys měl zjistit typ fetu a kup si taky nějaký šikovný chladič, hlavně ať to není kousek plíšku.
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
pwm
Je tam i schema http://www.stavebnice.richardvacula.com ... link=PT016 je tam NMOS IRFZ44 je do 35A, tak že bys nemusel kupovat jiný tranzistor-zatím než si ho odpokusuješ-jen nějaký dobrý chladiček budeš potřebovat-tranzistor je zespoda plošňáku
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 2448
- Registrován: pát 25 lis 2005 14:32
- Bydliště: Liberec
- Dal: 471 poděkování
- Dostal: 212 poděkování
pwm
V GM electronic mají Tranzistor N-MOSFET 40V 162A, Rds=0.004 Ohm, 200W TO220A IRF1404 za 55,- nebo nějaký jiný podobný
http://www.gme.cz/cz/elektronicke-souca ... 20236.html
http://www.gme.cz/cz/elektronicke-souca ... 20236.html
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 44
- Registrován: pon 06 zář 2010 17:10
- Dostal: 1 poděkování
Prestavba auta na vodu-USA
na fore watercar bola uverejnená 27.9.2010 správa z dielne, kde prestavujú autá na vodu. Do 3000 dolárov. V USA. Tu je text správy :
Som už nemá v mojom obchode kvôli hľadá nad každým z nich rameno. Ja si tam raz za čas sa rozhliadnuť a uistite sa, že veci fungujú von.
Pracujeme na tri vozidlá, ktoré sú hybridné. Majú elektrické generátory beží na HO, pripojený k elektrickej motory v kolesách.
Tieto vozidlá majú plynúť teraz už cez rok skúšky.
Žiadny patent bude podaná v tomto, pretože je bežné zariadenie z regálu veci dohromady.
Kolo motory boli vyrobené na zákazku u nás, ale možno nájsť on-line ostatnými tvorcami tiež. Oni nie sú malé koleso tie éteru, to sú pre veľké vozidlá. Snažíme sa držať ceny pri zmene vozidla počas pod $ 3,000.00 (USA).
Môžem povedať, že jeden z nich je nové veľké SUV Cadillac 2010. Tie riasy všetky zvončeky a píšťalky na to taky. Dokonca aj AC funguje. Predajca riasy motora a ďalšie veci, ktorá nebola potrebná.
Sú zriadená na výkon extra batérie pre dlhú vrchu iba.
Gen-y beží na konštantnou rýchlosťou, takže výkon na elektrické motory zostávajú rovnaké. Batérie tiež pomáhajú vyvážiť silu na všetky štyri kolesá. Počet batérií na vozidle je 8.
Všetky systému je nízka tech. To bude lepšie pre majiteľa v dôsledku nízke nároky na údržbu na systéme. Skontrolujte stav oleja a vody, druh veci.
Tu je niekoľko čísel na lámanie chleba.
Gen je V-twin 18 HP 2 cyl., 16.000 wattov., Elektrickým štartérom. Č značka k dispozícii. Použili sme deferentoch značky off zozname typu Craiga obchodov.
HO suma použitá, 18L 21l sa za minútu. Bunkové dosky sú pozlátené zaplombovať úniku C. My dosky je v obchode od zlata zábava na týždeň končí.
Hmotnosti vozidla, 3.600 libra priemernej hmotnosti.
Range-8 (rovnako zase na svojej strane tak dlho, ako bunky vody v nich. (Nemohol som nájsť znak nekonečna na mojom PC). Alebo 20 hodín na 1 liter vody. Alebo niekedy, ako ďaleko sa môžete riadiť v 20 hodín. Na 55 míľ za hodinu by to byť 1100 kilometrov za liter vody.
Rovnako dobre ako čísla vyzerajú, že mravec tak. Môžeme len získať okolo 800 kilometrov za liter vody. Má nejakú vec urobiť, s odolnosťou proti vetru. O'well.
Hovoril som s chalanmi o začatí webové stránky, ale hovoria, že nie sú pripravení ukázať všetky skúšky vozidiel doteraz. Keď sa to bude zobrazovať na pamäti na dlhú dobu. Všetky veci, ktoré pracujú na vôľu dať svoje Elcamino k hanbe.
Keď show príde mi tam bude, ale nie vziať ocenenie za ich prácu a nápady. Ich čas a peniaze, jazdí na to tiež. Všetci sú dobrí ľudia a potrebujú to viac ako ja.
Viem, že ľudia tu budú snažiť, aby to vyzerať, ako že to nebude fungovať, ale ostatné majú to urobil a fungovalo to pre nich. Proste sme to trochu väčšie, ako oni robili to.
Nathren,
Prikladám aj originál:
I am no longer allowed in my shop due to looking over every ones shoulder. I do get to go there once in a while to look around and make sure things are working out.
We are working on three vehicles that are hybrid. They have electric generators running on H-O , hooked up to electric wheel motors.
These vehicles have run now for well over a year of test.
No patent will be filed on this because it is common equipment off the shelf stuff put together.
The wheel motors are custom made by us but they can be found on line by other makers as well. They are not the small bicycle ones ether, these are for large vehicles. We are trying to keep the price of changing a vehicle over below $3,000.00 (US).
I can say that one of them is a big new 2010 Cadillac Suv. They kelp all the bells and whistles on it too. Even the AC works. The dealer kelp the engine and other stuff that was not needed.
They are set up to carry extra batteries for long hill climbs only.
The gen-s run at a constant speed so the power to the electric motors stay the same. The batteries also help balance out the power to all four wheels. The number of batteries on a vehicle is 8.
All of the system is low tech. This will be better for the owner of the vehicle because of low maintenance on the system. Check the oil and water type of thing.
Here is some numbers to crunch.
Gen is 18hp V-twin 2 cyl., 16,000 watt., electric start. No brand name available. We are using deferent brands off of Craig's list type of deals.
H-O amount used, 18L to 21L per minute. Cell plates are gold plated to seal them from leakage of C. We plate them in the shop from gold prospecting fun on the week ends.
Vehicle weight, 3,600lbs average weight.
Range- 8 (well turn the 8 on its side) as long as the cells have water in them. (I could not find the infinity sign on my PC). Or 20 hours on 1 liter of water. Or ever how far you can drive in 20 hours. At 55 miles per hour it would be 1100 miles per liter of water.
As good as the numbers look it ant so. We can only get around 800 miles per liter of water. Has some thing to do with wind resistance. O'well.
I have been talking to the guys about starting a web site but they say they are not ready to show any of the test vehicles yet. When they do it will be a show to remember for a long time. All the stuff they have been working on will put my Elcamino to shame.
When the show comes around I will be there but not to take credit for their work and ideas. Their time and money is riding on this also. They are all good people and they need this more than I do.
I know people here will try to make this seem like it will not work, but other have did this and it worked for them. We just did it a little bigger than they did it.
Nathren,
Som už nemá v mojom obchode kvôli hľadá nad každým z nich rameno. Ja si tam raz za čas sa rozhliadnuť a uistite sa, že veci fungujú von.
Pracujeme na tri vozidlá, ktoré sú hybridné. Majú elektrické generátory beží na HO, pripojený k elektrickej motory v kolesách.
Tieto vozidlá majú plynúť teraz už cez rok skúšky.
Žiadny patent bude podaná v tomto, pretože je bežné zariadenie z regálu veci dohromady.
Kolo motory boli vyrobené na zákazku u nás, ale možno nájsť on-line ostatnými tvorcami tiež. Oni nie sú malé koleso tie éteru, to sú pre veľké vozidlá. Snažíme sa držať ceny pri zmene vozidla počas pod $ 3,000.00 (USA).
Môžem povedať, že jeden z nich je nové veľké SUV Cadillac 2010. Tie riasy všetky zvončeky a píšťalky na to taky. Dokonca aj AC funguje. Predajca riasy motora a ďalšie veci, ktorá nebola potrebná.
Sú zriadená na výkon extra batérie pre dlhú vrchu iba.
Gen-y beží na konštantnou rýchlosťou, takže výkon na elektrické motory zostávajú rovnaké. Batérie tiež pomáhajú vyvážiť silu na všetky štyri kolesá. Počet batérií na vozidle je 8.
Všetky systému je nízka tech. To bude lepšie pre majiteľa v dôsledku nízke nároky na údržbu na systéme. Skontrolujte stav oleja a vody, druh veci.
Tu je niekoľko čísel na lámanie chleba.
Gen je V-twin 18 HP 2 cyl., 16.000 wattov., Elektrickým štartérom. Č značka k dispozícii. Použili sme deferentoch značky off zozname typu Craiga obchodov.
HO suma použitá, 18L 21l sa za minútu. Bunkové dosky sú pozlátené zaplombovať úniku C. My dosky je v obchode od zlata zábava na týždeň končí.
Hmotnosti vozidla, 3.600 libra priemernej hmotnosti.
Range-8 (rovnako zase na svojej strane tak dlho, ako bunky vody v nich. (Nemohol som nájsť znak nekonečna na mojom PC). Alebo 20 hodín na 1 liter vody. Alebo niekedy, ako ďaleko sa môžete riadiť v 20 hodín. Na 55 míľ za hodinu by to byť 1100 kilometrov za liter vody.
Rovnako dobre ako čísla vyzerajú, že mravec tak. Môžeme len získať okolo 800 kilometrov za liter vody. Má nejakú vec urobiť, s odolnosťou proti vetru. O'well.
Hovoril som s chalanmi o začatí webové stránky, ale hovoria, že nie sú pripravení ukázať všetky skúšky vozidiel doteraz. Keď sa to bude zobrazovať na pamäti na dlhú dobu. Všetky veci, ktoré pracujú na vôľu dať svoje Elcamino k hanbe.
Keď show príde mi tam bude, ale nie vziať ocenenie za ich prácu a nápady. Ich čas a peniaze, jazdí na to tiež. Všetci sú dobrí ľudia a potrebujú to viac ako ja.
Viem, že ľudia tu budú snažiť, aby to vyzerať, ako že to nebude fungovať, ale ostatné majú to urobil a fungovalo to pre nich. Proste sme to trochu väčšie, ako oni robili to.
Nathren,
Prikladám aj originál:
I am no longer allowed in my shop due to looking over every ones shoulder. I do get to go there once in a while to look around and make sure things are working out.
We are working on three vehicles that are hybrid. They have electric generators running on H-O , hooked up to electric wheel motors.
These vehicles have run now for well over a year of test.
No patent will be filed on this because it is common equipment off the shelf stuff put together.
The wheel motors are custom made by us but they can be found on line by other makers as well. They are not the small bicycle ones ether, these are for large vehicles. We are trying to keep the price of changing a vehicle over below $3,000.00 (US).
I can say that one of them is a big new 2010 Cadillac Suv. They kelp all the bells and whistles on it too. Even the AC works. The dealer kelp the engine and other stuff that was not needed.
They are set up to carry extra batteries for long hill climbs only.
The gen-s run at a constant speed so the power to the electric motors stay the same. The batteries also help balance out the power to all four wheels. The number of batteries on a vehicle is 8.
All of the system is low tech. This will be better for the owner of the vehicle because of low maintenance on the system. Check the oil and water type of thing.
Here is some numbers to crunch.
Gen is 18hp V-twin 2 cyl., 16,000 watt., electric start. No brand name available. We are using deferent brands off of Craig's list type of deals.
H-O amount used, 18L to 21L per minute. Cell plates are gold plated to seal them from leakage of C. We plate them in the shop from gold prospecting fun on the week ends.
Vehicle weight, 3,600lbs average weight.
Range- 8 (well turn the 8 on its side) as long as the cells have water in them. (I could not find the infinity sign on my PC). Or 20 hours on 1 liter of water. Or ever how far you can drive in 20 hours. At 55 miles per hour it would be 1100 miles per liter of water.
As good as the numbers look it ant so. We can only get around 800 miles per liter of water. Has some thing to do with wind resistance. O'well.
I have been talking to the guys about starting a web site but they say they are not ready to show any of the test vehicles yet. When they do it will be a show to remember for a long time. All the stuff they have been working on will put my Elcamino to shame.
When the show comes around I will be there but not to take credit for their work and ideas. Their time and money is riding on this also. They are all good people and they need this more than I do.
I know people here will try to make this seem like it will not work, but other have did this and it worked for them. We just did it a little bigger than they did it.
Nathren,
Nemôžeme robiť veľké veci. Môžeme robiť iba malé veci s veľkou láskou. Matka Tereza