Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...
Alternatívne pohony automobilov
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Re: priprava stlac. vzduchu
Ještě jsem to nezkoušel, ani moc nestudoval, ale už tu někde zaznělo (matně tuším, že to byl Pepo. bn) že domací výroba by mohla být realizovatelná.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
Páni zdravím Vás . Tým , ktorí sa vážne zaoberajú s alternatívou palivových článkov tohto druhu doporučujem si zohnať knihu uvedenú na začiatku vlákna ,,Alternatívne pohony automobilov'' . Sú v néj preberané všetky známe druhy palivových článkov (konverzia na el. energiu s vodíkom , alkoholmi , atd.) jak po chemickéj , tak aj mechanickéj stránke . Medzi iným sa v néj preberajú zotrvačnîky , nové autá na vzduch , na vodnú paru a mnoho dalších reálnych ,,pikošiek'' o ktorých sa tu niektorím ,,rádcom'' ani nesníva . Ak by Vám to nestačilo k štúdiu po odbornéj stránke (elektrochémia) ,tak Vám doporučujem , zožente si knihu ,,Základy elektroorganické chémie'' od autora Jaromír Midl vydanéj v roku 2000 (ISBN 80-200-0769-5) . PePo
Naposledy upravil(a) pepo.bn dne sob 11 říj 2008 20:37, celkem upraveno 1 x.
Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
Skoro by som zabudol , tak že páni , každý ,,kutil'' ak má isté znalosti v danéj problematike , netrpí ,,tuleňov nemocov'' a nie je lakomec (len znalý v problematike si može dovoliť šetriť , preto že , ,,Nič nie je zadarmo !) , tak si to može bez vedších problém a to doslova ,,doma zbúchať na kolene'' . PePo
Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
no u elektro mobilu neni problem motor ale baterky spalovaci motor ucinost nic moc ale nic jineho proste neni...ja osobne se vice priklanim ke spalovani vodiku sam sem si par pokusu udelal ale uz je to dele ted na to nemam moc cas a nemam to kde delat zkusim ted jeste neco nevim zda to nekdo zkousel ci ne...mozna je to uvaha spatnym smerem...plyn z vyvijece stalcit kompresorem treba a vstrikovat do sani motoru pomoci elektroventilu ovladaneho ridici jednotkou ...treba misto puvodniho vstriku podobny system sem videl na LPg na novejsich autech jirka
Samozřejmě že nejekonomičtější by bylo jezdit přímo na vodík. Tato myšlenka je pro mne neschůdná, protože nehledám spořič, ale pohon. množství vodíku pro jízdu je veliké a tudíž pro mne nevyrobitelné. Vstřikování vodíku snad ano, ale tím nic neřešíš. Proto je třeba hledat na více frontách. Žádné řešení není samospasitelné.
- Barbucha
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 611
- Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
- Bydliště: Praha
- Dal: 5 poděkování
- Dostal: 61 poděkování
-
- Stálý člen
- Příspěvky: 29
- Registrován: sob 28 říj 2006 16:19
- Dal: 1 poděkování
barbucha-dřevoplyn
Pokud jde o dřevoplyn,hodně o tom(mezi jinými) ví MIM.V některém vlákně i nabízel svůj generátor dřevoplynu,který používal k pohonu elektrocentrály.Taky jsem přečetl na některém vlákně zmínku některého člena,kterému se podařilo vyrobit toto zařízení tak,aby bylo možno spalovat i vlhčí dřevo než je obvyklé.Omlouvám se za povšechné a neurčité upozornění .Je však možnost,že je nějaký vyhledávácí program s jehož pomocí by na těchto stránkách podle částečných údajů šlo zjistit víc.Já to žel ještě neumím. Hubert "všechno dobré"
- Ilem
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 3119
- Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
- Bydliště: Hradec Králové
- Dal: 71 poděkování
- Dostal: 349 poděkování
- Kontaktovat uživatele:
Nahoře na čtvrtém řádku
Je tlačítko hledat. Pomocí něho se dá prohledávat fórum.
Bohužel druhý zmiňovaný příspěvek nenajdeš, neboť byl autorem smazán.
Bohužel druhý zmiňovaný příspěvek nenajdeš, neboť byl autorem smazán.
"Dum spiro spero"
Ciceron
Ciceron
Vylepsenia Benalu
Caute, som tu novy a trosku to tu studujem a nasiel som tu len malo o benzinakoch.
Uz dlhsie rozmyslam ako setrit palivo na svojom benzinaku,
Nieco tu spominal Pego o ionyzacii nasavaneho vzduchu, tak ma napadlo mat dva VN zdroje jeden kladnou polaritou a druhy zapornou a ionzyovat jednou vzduch a druhou palivo, a kedze opacne polarity sa pritahuju mala by byt zmes homogennejsia a dokonalejsie sa spalovat (silnejsia expanzia-vyssi wykon-nizsia spotreba)
zatial na tom pracujem len teoreticky ale prichadza zima tak si hadam najdem cas prakticky to skusat.
Chcem aby ste my napisali vase nazory a beriem aj zapornu kritiku aspon sa budem viac snazit.
Uz dlhsie rozmyslam ako setrit palivo na svojom benzinaku,
Nieco tu spominal Pego o ionyzacii nasavaneho vzduchu, tak ma napadlo mat dva VN zdroje jeden kladnou polaritou a druhy zapornou a ionzyovat jednou vzduch a druhou palivo, a kedze opacne polarity sa pritahuju mala by byt zmes homogennejsia a dokonalejsie sa spalovat (silnejsia expanzia-vyssi wykon-nizsia spotreba)
zatial na tom pracujem len teoreticky ale prichadza zima tak si hadam najdem cas prakticky to skusat.
Chcem aby ste my napisali vase nazory a beriem aj zapornu kritiku aspon sa budem viac snazit.
Život je ťažký - jeden z najťažších...
este som sa chcel vyjadrit k vstrekovaniu(resp. k pouzivaniu) vody v spalovacich motoroch.
Takze ide to aj v benzinakoch a dokonca to pouzivali v druhej sv. vojne nemci v lietadlach (messerschnit) ale povodne to vyvinuli na chladenie motora, pretoze tie lietadla alebo stihacky lietaly velmi vysoko kde je riedky vzduch tak museli pouzivat vysokooktanovy benzin a ked sa potom strmhlav rutili dolu motor uz nestihalo chladit, tak mali v karburatore pridavnu komoru s ktorej sa do valcov prisavala vodna hmlovina.
Voda sa pri vysokej teplote pr expanzii zmenila na paru a tym odoberala teplo a pomahala chladit motor. Vedlajsi ucinok bolo zvysenie vykonu expanziou vody na paru.
A pouziva sa to este aj dnes: http://www.italiancars.org/fiat/technika/waes/
Takze ide to aj v benzinakoch a dokonca to pouzivali v druhej sv. vojne nemci v lietadlach (messerschnit) ale povodne to vyvinuli na chladenie motora, pretoze tie lietadla alebo stihacky lietaly velmi vysoko kde je riedky vzduch tak museli pouzivat vysokooktanovy benzin a ked sa potom strmhlav rutili dolu motor uz nestihalo chladit, tak mali v karburatore pridavnu komoru s ktorej sa do valcov prisavala vodna hmlovina.
Voda sa pri vysokej teplote pr expanzii zmenila na paru a tym odoberala teplo a pomahala chladit motor. Vedlajsi ucinok bolo zvysenie vykonu expanziou vody na paru.
A pouziva sa to este aj dnes: http://www.italiancars.org/fiat/technika/waes/
Život je ťažký - jeden z najťažších...
-
- Zasloužilý člen
- Příspěvky: 1546
- Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
- Bydliště: Trnavský kraj
- Dal: 2 poděkování
- Dostal: 1 poděkování