Aktuálně: Nový finanční systém - SPDR nabízí doživotní měsíční rentu, oddlužení. financování vlastních projektů. Více zde...
Město Krnov - Přímá pomoc jedné domácnosti postižené povodní. Více zde...

Alternatívne pohony automobilov

Vodík, plasma, orgon... a spalovací motory.
Odpovědět
Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Re: priprava stlac. vzduchu

Příspěvek od Ilem »

Ještě jsem to nezkoušel, ani moc nestudoval, ale už tu někde zaznělo (matně tuším, že to byl Pepo. bn) že domací výroba by mohla být realizovatelná.


"Dum spiro spero"
Ciceron
pepo.bn
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: úte 17 črc 2007 23:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pepo.bn »

Páni zdravím Vás . Tým , ktorí sa vážne zaoberajú s alternatívou palivových článkov tohto druhu doporučujem si zohnať knihu uvedenú na začiatku vlákna ,,Alternatívne pohony automobilov'' . Sú v néj preberané všetky známe druhy palivových článkov (konverzia na el. energiu s vodíkom , alkoholmi , atd.) jak po chemickéj , tak aj mechanickéj stránke . Medzi iným sa v néj preberajú zotrvačnîky , nové autá na vzduch , na vodnú paru a mnoho dalších reálnych ,,pikošiek'' o ktorých sa tu niektorím ,,rádcom'' ani nesníva . Ak by Vám to nestačilo k štúdiu po odbornéj stránke (elektrochémia) ,tak Vám doporučujem , zožente si knihu ,,Základy elektroorganické chémie'' od autora Jaromír Midl vydanéj v roku 2000 (ISBN 80-200-0769-5) . PePo
Naposledy upravil(a) pepo.bn dne sob 11 říj 2008 20:37, celkem upraveno 1 x.


Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
pepo.bn
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: úte 17 črc 2007 23:02
Bydliště: Slovensko

Příspěvek od pepo.bn »

Skoro by som zabudol , tak že páni , každý ,,kutil'' ak má isté znalosti v danéj problematike , netrpí ,,tuleňov nemocov'' a nie je lakomec (len znalý v problematike si može dovoliť šetriť , preto že , ,,Nič nie je zadarmo !) , tak si to može bez vedších problém a to doslova ,,doma zbúchať na kolene'' . PePo


Nič nie je nemožné , stačí len chcieť a vedieť ako na to !
Jirka
Nový člen
Příspěvky: 5
Registrován: pon 23 čer 2008 23:40
Bydliště: Svitavsko

Příspěvek od Jirka »

no u elektro mobilu neni problem motor ale baterky spalovaci motor ucinost nic moc ale nic jineho proste neni...ja osobne se vice priklanim ke spalovani vodiku sam sem si par pokusu udelal ale uz je to dele ted na to nemam moc cas a nemam to kde delat zkusim ted jeste neco nevim zda to nekdo zkousel ci ne...mozna je to uvaha spatnym smerem...plyn z vyvijece stalcit kompresorem treba a vstrikovat do sani motoru pomoci elektroventilu ovladaneho ridici jednotkou ...treba misto puvodniho vstriku podobny system sem videl na LPg na novejsich autech jirka


jarda ovčák svitavy

Příspěvek od jarda ovčák svitavy »

Samozřejmě že nejekonomičtější by bylo jezdit přímo na vodík. Tato myšlenka je pro mne neschůdná, protože nehledám spořič, ale pohon. množství vodíku pro jízdu je veliké a tudíž pro mne nevyrobitelné. Vstřikování vodíku snad ano, ale tím nic neřešíš. Proto je třeba hledat na více frontách. Žádné řešení není samospasitelné.


Uživatelský avatar
Barbucha
Zasloužilý člen
Příspěvky: 611
Registrován: sob 19 črc 2008 2:10
Bydliště: Praha
Dal: 5 poděkování
Dostal: 61 poděkování

Příspěvek od Barbucha »

A co takhle dřevoplyn? Skopčáci na to jezdili celou válku. A jestli tomu rozumím dobře, tak to máš do lesa co by šutrem dohodil. :laugh: :jump: :bye:


Já to říkám pořád / neřád /, nejhorší jsou trpaslíci, všude vlezou a strašně se množí, jo ještě taky ten divnej němec co nám všechno skovává.
SW500

Příspěvek od SW500 »

Dřevoplyn je bez komprimace neefektivní. Pro trasy do 200km snad, ale....spíše bude určen pro kogeneraci. I když tato možnost začíná padat ve prospěch moderní páry. Já dřevoplyn škrtnul ve prospěch stirlinga a páry. Nyní, jsa vláčen přirozeným vývojem priorit přehodnotil jsem význam alter zdrojů.


jarda ovčák svitavy

Příspěvek od jarda ovčák svitavy »

Elektromotor na pohyb automobilu má o 99% méně součástek. Chybí rozvodový řemen, olej, všechny filtry a turba, žádné hydroštely ani ranní startování.....je to jiná dimenze. U dřevoplynu je potíž ve filtraci před sacím traktem. Jinak hrozí zalepení ventilů dehtem. Vše chce svoje.


hubert
Stálý člen
Příspěvky: 29
Registrován: sob 28 říj 2006 16:19
Dal: 1 poděkování

barbucha-dřevoplyn

Příspěvek od hubert »

Pokud jde o dřevoplyn,hodně o tom(mezi jinými) ví MIM.V některém vlákně i nabízel svůj generátor dřevoplynu,který používal k pohonu elektrocentrály.Taky jsem přečetl na některém vlákně zmínku některého člena,kterému se podařilo vyrobit toto zařízení tak,aby bylo možno spalovat i vlhčí dřevo než je obvyklé.Omlouvám se za povšechné a neurčité upozornění .Je však možnost,že je nějaký vyhledávácí program s jehož pomocí by na těchto stránkách podle částečných údajů šlo zjistit víc.Já to žel ještě neumím. Hubert "všechno dobré" :ethink:


Uživatelský avatar
Ilem
Zasloužilý člen
Příspěvky: 3119
Registrován: pon 25 zář 2006 20:52
Bydliště: Hradec Králové
Dal: 71 poděkování
Dostal: 349 poděkování
Kontaktovat uživatele:

Nahoře na čtvrtém řádku

Příspěvek od Ilem »

Je tlačítko hledat. Pomocí něho se dá prohledávat fórum.
Bohužel druhý zmiňovaný příspěvek nenajdeš, neboť byl autorem smazán.


"Dum spiro spero"
Ciceron
NEVO
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: pon 17 lis 2008 18:56
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Vylepsenia Benalu

Příspěvek od NEVO »

Caute, som tu novy a trosku to tu studujem a nasiel som tu len malo o benzinakoch.
Uz dlhsie rozmyslam ako setrit palivo na svojom benzinaku,
Nieco tu spominal Pego o ionyzacii nasavaneho vzduchu, tak ma napadlo mat dva VN zdroje jeden kladnou polaritou a druhy zapornou a ionzyovat jednou vzduch a druhou palivo, a kedze opacne polarity sa pritahuju mala by byt zmes homogennejsia a dokonalejsie sa spalovat (silnejsia expanzia-vyssi wykon-nizsia spotreba)
zatial na tom pracujem len teoreticky ale prichadza zima tak si hadam najdem cas prakticky to skusat.
Chcem aby ste my napisali vase nazory a beriem aj zapornu kritiku aspon sa budem viac snazit. :lol:


Život je ťažký - jeden z najťažších...
NEVO
Nový člen
Příspěvky: 15
Registrován: pon 17 lis 2008 18:56
Bydliště: Or.Polhora-Slovensko

Příspěvek od NEVO »

este som sa chcel vyjadrit k vstrekovaniu(resp. k pouzivaniu) vody v spalovacich motoroch.
Takze ide to aj v benzinakoch a dokonca to pouzivali v druhej sv. vojne nemci v lietadlach (messerschnit) ale povodne to vyvinuli na chladenie motora, pretoze tie lietadla alebo stihacky lietaly velmi vysoko kde je riedky vzduch tak museli pouzivat vysokooktanovy benzin a ked sa potom strmhlav rutili dolu motor uz nestihalo chladit, tak mali v karburatore pridavnu komoru s ktorej sa do valcov prisavala vodna hmlovina.
Voda sa pri vysokej teplote pr expanzii zmenila na paru a tym odoberala teplo a pomahala chladit motor. Vedlajsi ucinok bolo zvysenie vykonu expanziou vody na paru.
A pouziva sa to este aj dnes: http://www.italiancars.org/fiat/technika/waes/


Život je ťažký - jeden z najťažších...
chiq
Zasloužilý člen
Příspěvky: 1546
Registrován: čtv 01 lis 2007 8:41
Bydliště: Trnavský kraj
Dal: 2 poděkování
Dostal: 1 poděkování

elektro

Příspěvek od chiq »

Akosi pozabúdame na klasiku - pohon elektromotormi:


Uživatelský avatar
galapetr
Stálý člen
Příspěvky: 44
Registrován: pon 19 bře 2007 9:28
Bydliště: Vimperk

Příspěvek od galapetr »

Elektromotor je perfektní, ale kde brát v autě ten elektrickej proud? Na tom se většinou ztroskotá.


Návštěvník

Příspěvek od Návštěvník »



Odpovědět

Zpět na „Auto na alternativní pohon“