předpokládám, že místo té tučné S3 měla být S1.Karel DR píše: Tři možnosti:
S3 dvě protisměrné tzv kaduceus
S2 obě pravotočivé pravý bifilár
S3 obě levotočivé levý bifilár
A spirály kreslíš jedna báseň - poota
předpokládám, že místo té tučné S3 měla být S1.Karel DR píše: Tři možnosti:
S3 dvě protisměrné tzv kaduceus
S2 obě pravotočivé pravý bifilár
S3 obě levotočivé levý bifilár
Ceece, ti Dronti teda fakt umi nadherne CAD-ovat, gdobytodonejchrek?poota píše: A spirály kreslíš jedna báseň - poota
Stačí se podívat v tomto vlákně na stránku 4, kde se v mém příspěvku ze čtvrtka 3. září 2009 16:26 píše:Pego píše: Vedel bych si pro ne-Dronty predstavit navod typu:
1. vemem cca 4m dratu Fi 2mm i s izolaci.
2. prelozime vejpul
3. Uchytime, tocime....
Je tam toho o něco víc, možná by stálo za to, se tam přece jenom podívat.poota píše:Výroba:
ohnout drát v polovině kolem kulatiny o průměru asi 10 mm, zkroutit dostatečně dlouhé levotočivé jádro, rozvětvit a naohýbat vnější, opět levotočivé spirály tak, aby zvenku kryly jádro, jejich konce pak vytvarovat podle hrdla, na kterém budou přidržovány. Spořič zavést do pouzdra a i s pouzdrem navléct na hrdlo. Konce drátů jsou volné, k ničemu se nepřipojují.
Když si odmyslíš tu zvýrazněnou část, tak je to úplně v pohodě. Jenom si k tomu musíš pečlivě přečíst celé vlákno, a potom to udělat přesně tak, jak je to tu popsané.winco píše:.....radšej by som namontoval niečo čo naozaj funguje ako sa o tom píše a jazdiť tak...ale zas ma aj bavi neičo furt vymyšlať a konštruovať ale nechcem stale niečo prerabať v mojom aute pomerne novom